3 תואר ראשון תוכניות ב שיווק ב אירלנד for 2024

תואר ראשון תוכניות ב שיווק ב אירלנד for 2024Filter
    • Dublin, אירלנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מבקשת לעורר את המשתתפים בחזון האפשרויות הפתוחות בפני ארגון עסקי באמצעות הבנה מושכלת ויישום אפקטיבי של עקרונות מושגים ואסטרטגיות שיווק מעודכנות מעודכנות, ותפקידן של טכנולוגיות חדשות וחשיבה חדשנית בהשגת אלה.

    • Dublin, אירלנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית BA (Hons) ללימודי עסקים מעניקה לכל סטודנט ידע והבנה מקיפים במקצועות לימודי עסקים מודרניים ומקימה בסיס איתן לפיתוח קריירה במקצוע העסקים. התכנית בנויה באופן המספק לכל סטודנט את האפשרות ללמוד לתואר הצטיינות כללי או מומחה בלימודי עסקים. התוכנית מציעה לסטודנטים לבחור בין ארבע אפשרויות להשלמת תואר ההצטיינות שלהם. אפשרויות לימוד אלו Pathway הן לימודי תואר ראשון באמנויות (הצטיינות) - (ללא התמחות); תואר ראשון (בהצטיינות) לימודי עסקים - (עם התמחות בחשבונאות ומימון); תואר ראשון (בהצטיינות) לימודי עסקים - (עם התמחות שיווקית); תואר ראשון (הצטיינות) לימודי עסקים – (עם התמחות ניהול – ניהול משאבי אנוש).

    • Dublin, אירלנד

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אי פעם הסתכלו על הקמפיין האחרון הגדול פרסום מותג ומחשבה; אני יכול לעשות יותר טוב מזה? שיווק הוא מרכזי בחיי היומיום שלנו כארגונים מתחרים על תשומת לב עם מודעות טלוויזיה, ספורט חסויות, קמפיינים במדיה חברתיים ועוד. התואר הראשון החדש של NCI (בהצטיינות) בשיווק העיסוק יאפשר לך להבין את מסעות פרסום אלה והאסטרטגיות מאחוריהם ולתת לך את הכישורים ...