66 תואר ראשון תוכניות ב שיווק ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב שיווק ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ב 100% עסקים מקוונים וחלקיים במשרה חלקית (עסקים) ושיווק, תוכלו לחקור מגוון רחב של נושאים עסקיים ושיווקיים חיוניים ולרכוש כישורים מרכזיים בהם תוכלו להשתמש בתפקיד הנוכחי שלכם מהיום הראשון. ככל ששוק הצרכנים הופך לצפוף יותר ויותר במסחר בינלאומי שהינו נפוץ כיום, חשוב שחברות יבלטו מהתחרות. באמצעות עסקים ושיווק מקוונים זה (BA), תוכלו לפתח את הכישורים המעשיים שלכם, לשפר את היכולת שלכם לייצר תקשורת שיווקית אפקטיבית וללמוד כיצד להבדיל בין הצעות המוצר או השירות שלכם.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מה באמת עושים אנשי שיווק? כיצד ניתן להשתמש בשיווק בהקשרים לא מסחריים למען טובת החברה? אילו אתגרים והזדמנויות חדשים מתעוררים בבמה המקוונת והעולמית? במסלול מומחה זה, תפתח נקודת מבט בין-תחומית על ניהול ארגונים עסקיים ותבנה ידע ומיומנויות מיוחדים בפרקטיקה שיווקית. עם סיום התואר הזה, תהיו מצוידים במיומנויות הנדרשות ליישום טכניקות ומושגים שיווקיים במקום העבודה, יחד עם רכישת מגוון רחב של מיומנויות ניהול.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית, אנגלית, פורטוגזית

    בעידן גלובלי ותחרותי, חברות צריכות לבדל את עצמן ולרכוש משאבי אנוש מיוחדים. צורך זה מגדיל את החיפוש עבור אנשי מקצוע מוכשרים עם ידע שיווקי מתקדם, פתרון בעיות חזק מיומנויות וחשיבה יצירתית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    27 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית, פורטוגזית

    בעידן גלובלי ותחרותי, חברות צריכות להתפרק ולרכוש משאבי אנוש מיוחדים. צורך זה מגדיל את החיפוש אחר אנשי מקצוע מוכשרים בעלי ידע שיווקי מתקדם, מיומנויות חזקות בפתרון בעיות וחשיבה אסטרטגית ויצירתית. London School Of Design And Marketing של תואר ראשון בשיווק יהיה צעד מרכזי בקריירה שלך.

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Brighton, הממלכה המאוחדת
    • Birmingham, הממלכה המאוחדת
    • + 3 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חקור את עולם המדיה הדיגיטלית והתקשורת, עסקי המוזיקה, התרבות הפופולרית ושיווק ויחסי ציבור עם תואר ראשון (הצטיינות) בשיווק מוזיקה, מדיה ותקשורת. תלמד על התחומים הצומחים במהירות של יצירת תוכן דיגיטלי, כתיבה, כישורי סיפור, כתיבה עיתונאית, מעורבות קהל, שיווק ויחסי ציבור.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שיווק מוצלח נמצא בלב ההצלחה המסחרית, ואנשי מקצוע בעלי הכישורים, הידע והיצירתיות לספק קמפיינים לאומיים ובינלאומיים רבי עוצמה הם מבוקשים מאוד. BA (הצטיינות) פרסום ושיווק בלינקולן שואפת לפתח בוגרים בעלי הבנה של תפקידן של פונקציות מפתח אלו בעסקים ובחברה. הקורס נועד להכיר לסטודנטים את יסודות השיווק, לרבות התנהגות קונים, פיתוח מותג, תהליך הפרסום, תכנון מדיה ושיווק גלובלי. החשיבות של שיווק דיגיטלי מוכרת לאורך כל התוכנית.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הידעתם ש-85% מהעסקים משתמשים בוידאו ככלי שיווקי? וידאו הוא כבר לא רק חלק אחד מתוכנית השיווק הכוללת - זה פורמט תוכן רב תכליתי ומרתק שנותן לנו תמונה אמיתית של מה שקורה. תואר הפקת וידאו דיגיטלי שלנו נועד לספק לך את הכלים הדרושים לך כדי לחקור שיווק וידאו במגוון רחב של הקשרים, ממדיה חברתית ועד מסחר אלקטרוני. תואר השיווק והפקת וידאו דיגיטלי שלנו יעניק לך את הכישורים הדרושים לך ליצירת קמפיינים שיווקיים בווידאו משפיעים, מהפקת אודיו ועד להלחנה, עריכה והבמה. כבר מההתחלה, אתה תשתמש בציוד סטנדרטי בתעשייה ובתוכנת עריכה כדי לייצר מוצרי וידאו שניתן להשתמש בהם במגוון ערוצי שיווק ופרסום.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בין אם אתה מחשיב את עצמך כאיש רעיונות, חדשן או פותר בעיות, התואר המרגש שלנו מפגיש את ההיבטים היצירתיים והאנליטיים של שיווק כדי להציע חוויה מעשית של יצירה, ניהול ומדידת ההשפעה של מותג מקוון. שיווק דיגיטלי הופך במהרה לאחד הכישורים החשובים ביותר שדורשים המעסיקים, מכיוון שהעסקים מתנהלים יותר ויותר ברשת על ידי מותגים דיגיטליים ושחקנים מסורתיים כאחד. מהיום הראשון, תשמש כמפיק משותף, ותעבוד עם אנשי צוות ואנשי מקצוע בתעשייה בכדי לעצב את חוויית הלמידה שלך ואת התוכן השיווקי הדיגיטלי שלך - בין אם כוונון עדין של כישורי עריכת וידאו קיימים במהלך האינדוקציה, ניהול ערוצי המדיה החברתית שלנו או התמודדות עם תסקיר חי לשיפור התעבורה לאתר חברה. תכנית הלימודים הרחבה שלנו מרכזת את הגדילים השונים של שיווק דיגיטלי - הבנת ערוצי המשתמשים, שלבי מסע הלקוחות, כיצד לעסוק בלקוחות, להניע תנועה לאתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום, כיצד לבנות מדיה חברתית בעקבות הגדלת ההמרה באמצעות הרשמה למייל או מכירות. תהיה לך הזדמנות להתאים את הקורס שלך על ידי בחירת מודולי אופציות מומחים, המכסים נושאים כמו חווית משתמש, ניהול מותג, מובייל ומדיה חברתית. תלמד לבנות, להתמקד ולמדוד מסרים ותוכן שיווקי דיגיטלי כדי להשיג את האפקט הגדול ביותר בשם מותג, ארגון או גורם, תוך שימוש באותם כישורים כדי לנהל את הנוכחות המקצועית שלך באופן מקוון. בכך, תהיה לך ההזדמנות לפתח ולהציג את רעיונות התוכן שלך עבור קמפיינים, אתרים ואפליקציות ב- Switch 23, מעבדה משותפת לשיווק דיגיטלי, הכוללת את אותם יישומי Adobe Creative Cloud המשמשים בסוכנויות המובילות. אתה יכול להמשיך לעבוד כמומחה דיגיטלי במחלקה לתקשורת שיווקית בארגון, סוכנות יצירה או כעצמאי.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    העסק שלנו עם תואר שיווק מציג אותך לעסקים מנקודת מבט אנליטית, אסטרטגית ושיווקית. דגש על נושאים מתעוררים כמו קיימות, משברים פיננסיים וחדשנות טכנולוגית פירושו שתקבל את הכישורים לפתח ולנהל עסקים ברמה גבוהה.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עבודה בשיווק היא אחת העבודות המרגשות והמאתגרות ביותר שתוכלו לקבל, וניהול עסקי ושיווק הוא הקורס להכין אתכם אליה. קורס תואר זה יכין אותך לקריירה נהדרת בשיווק. תלמדו על נושאים עכשוויים בשיווק (מה שהם יהיו באותו זמן) לאורך התואר, ותוודאו שאתם בקשר עם ההתפתחויות האחרונות בשיווק.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כמו כל הסטודנטים שלנו בריצ'מונד, יהיה לך היתרון להיות מסוגל ללמוד תוכנית אחת ולקבל שני תארים, מארה"ב ומבריטניה, מה שפותח יותר הזדמנויות קריירה בינלאומיות.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית