5 תואר ראשון תוכניות ב שפות ב הולנד for 2024

תואר ראשון תוכניות ב שפות ב הולנד for 2024Filter
    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתואר ראשון בשפה ותרבות באנגלית ב University of Groningen מדורגת בעקביות כטובה ביותר בארץ. שלושת עמודי התווך של תוכנית זו הם שפה, ספרות ותרבות. בסביבה בינלאומית ההולכת וגדלה, יש צורך בעובדים וחוקרים עם אנגלית ברמה גבוהה בכתיבה, קריאה ודיבור. בנוסף, התוכנית מפתחת את כישורי ההצגה והוויכוח שלך בהקשר אקדמי ומקצועי כאחד.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, הוֹלַנדִי

    על ידי לימוד נושאי המפתח הלשוניים, הפוליטיים, התרבותיים והחברתיים של אירופה העכשווית, תלמדו להבין את היחסים ההדדיים, ההבדלים והדמיון בין תרבויות לאומיות ואזוריות. תוך כדי כך תלמדו להבין את האתגרים העתידיים וליידע קבלת החלטות מתקדמת במוסדות תרבותיים, פוליטיים וחינוכיים.

    • Utrecht, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אלים, גיבורים וקדושים; טקסים טיפוסיים, אגדות עתיקות יומין, ויצירות מופת ספרותיות: בתכנית זו לתואר ראשון, תלמדו לעומק כל היבט של התרבות והספרות הקלטית. באופן טבעי, תהיה לך גם הזדמנות לטבול את עצמך בחברה הקלטית, כולל ההיסטוריה הפוליטית שלה.

    • Utrecht, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תלמידים רבים חושבים שהם כבר יודעים אנגלית. לא אתה. אתה יודע שיש עוד הרבה מה ללמוד. וגם לימוד אנגלית פירושו גם לחקור כיצד השפה פועלת בפועל, וכיצד אנשים לומדים אותה ומשתמשים בזנים השונים. יתר על כן, תוכנית תואר אנגלית היא יותר מאשר השפה. אתה מעמיק לחקור את הספרות והתרבות בעולם הדובר אנגלית. לא רק בבריטניה ובארצות הברית, אלא גם באירלנד, אוסטרליה ודרום אפריקה.