9 תואר ראשון תוכניות ב שפות ב הרפובליקה העממית של סין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב שפות ב הרפובליקה העממית של סין for 2024Filter
    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הבינתחומית לתואר ראשון באנגלית ומימון משלבת שפה אנגלית ומימון 50-50 במטרה לייצר בוגרים בעלי שליטה מצוינת באנגלית ומודעות ביקורתית לשימוש בשפה בהקשר פיננסי. מודולים באנגלית מציעים מבחר רחב של נושאים, כגון בלשנות, ספרות, פרשנות ותרגום. במודולי מימון תלמדו כלכלה ופיננסים ומתמטיקה פיננסית לצד סטודנטים בבית הספר העסקי הבינלאומי של XJTLU

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הבינתחומית לתואר ראשון באנגלית ועסקים בינלאומיים משלבת בין מקצועות השפה האנגלית ועסקים בינלאומיים 50-50 במטרה לייצר בוגרים בעלי שליטה מצוינת באנגלית ומודעות ביקורתית לשימוש בשפה בהקשר עסקי. מודולים באנגלית מציעים מגוון רחב של נושאים, כמו בלשנות, ספרות, פרשנות ותרגום. במודולים לעסקים בינלאומיים תלמדו שיווק וניהול בינלאומי לצד סטודנטים בבית הספר לעסקים בינלאומי של XJTLU , Suzhou (IBSS).

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי BA בסין מספקים לך הבנה מעמיקה של אחד השחקנים הגלובליים החשובים ביותר במאה ה -21 - סין. תלמדו ליישם תיאוריות ממדעי הרוח והחברה על הבנתכם וניתוחם של סין תוך כדי תועלת מגור במדינה וחוויה ממקור ראשון של השפה והתרבות. התוכנית מציעה שני Pathways בהתאם ליעדי הקריירה שלך. אם אתם מעוניינים ללמד את השפה הסינית, אתה יכול לבחור את "סיני ההוראה כקובץ בינלאומי שפה" Pathway . אם אתה מעוניין בלימוד ויישום של מדעי החברה, כולל הוראה, תוכל לבחור Pathway 'לימודי סין עכשווית'.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    כסטודנט של תוכנית BA ללימודי אנגלית ותקשורת, תהיה לך גישה כמעט לכל המודולים המוצעים במחלקה לאנגלית ובבית הספר לאמנויות קולנוע וטלוויזיה. רמת הבחירה והגמישות הייחודיים הקיימים בתכנית זו הופכים אותה לאידיאלית עבור סטודנטים בינלאומיים וגם סטודנטים מקומיים. התוכנית מציעה שלושה Pathways המתמקדים בשפה, שהם בלשנות, ספרות ותרגום ופרשנות, ושלושה Pathways על לימודי תקשורת, שהם עיתונות ויחסי ציבור, מדיה דיגיטלית ולימודי קולנוע. התלמידים יכולים לבחור אחד מכל שלושה Pathways לבניית פרופיל הלמידה הייחודי שלהם, מה שמקנה להם יתרונות יוצאי דופן ללימודי תואר שני או לפיתוח מקצועי.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מעניקה לך אפשרות ללמוד מגוון רחב של נושאים, כולל מדיה המונית עכשווית, עיתונאות, תקשורת דיגיטלית חדשה, תולדות החברות האירופיות והאמריקאיות, תורת התקשורת, הפסיכולוגיה של תקשורת, אמנות ותקשורת ולימודי תרבות.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנגלית היא השפה הגלובלית של עסקים עם חברות ברחבי העולם יותר ויותר מצפה שמנהלי העסקים שלהם יהיו ברמה גבוהה של אנגלית מדוברת וכתובה.

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    סִינִית

    הסטודנטים יטופחו כדי לענות על הצרכים של החברה הסינית המודרנית ברחבי העולם פיתוח של הכשרה מקצועית, העוסקת בעיקר בהוראת השפה הסינית מורים סינים. בנוסף סינית השפה המדוברת יכולת השפה, התלמידים יהיו בסיס סינית מוצק ידע תיאורטי מקצועי.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון באנגלית יישומית הוא התכנית האידיאלית לתואר ראשון למי שרוצה להתמחות בלימודי בלשנות, ספרות ותרגום בהקשר בינלאומי. התוכנית מיועדת למעוניינים ללמוד אנגלית כנושא בפני עצמו. תוכלו ללמוד על הדרכים הרבות בהן משתמשים כיום באנגלית, ובאופן נרחב יותר, בשפות ברחבי העולם. בנוסף להיותכם בסביבה מגרה בה תוכלו לפתח את הפקולטות האינטלקטואליות שלכם, התוכנית מספקת לכם גם הזדמנות נרחבת ליישם את הידע שלכם במסגרת אמיתית. זה נעשה, למשל, באמצעות תרגול של תרגום ופרשנות.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, גֶרמָנִיָת, צָרְפָתִית, סִינִית

    התכנית הבינתחומית בונה את מודל התארים ללימודים בינלאומיים במטרה לטפח מודעות משולבת לכוחות גלובליים כיום בשילוב הכשרה מקיפה בשפה בספרדית / גרמנית / צרפתית / יפנית / סינית. הקורס משתרע על קשת רחבה של היסטוריה, פוליטיקה ויחסים בינלאומיים ועד לימודי תרבות ושפות מודרניות.