5 תואר ראשון תוכניות ב שפות ב תאילנד for 2024

תואר ראשון תוכניות ב שפות ב תאילנד for 2024Filter
    • Nakhon Nayok, תאילנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנחנו לא יכולים להכחיש כי אנגלית היא אחת השפות החשובות ביותר עבור תקשורת הגלובלית. להיות השפה הרשמית של קהילת ASEAN, מומחיות באנגלית לתקשורת עסקית הפכה חשובה ביותר כחברות יותר להתרחב לשווקים בינלאומיים.

    • Thailand Post Office Road, תאילנד

    זמן מלא

    בקמפוס

    תכנית לכל מי שרוצה להיות בתקשורת מוסמכת באנגלית, בעת מקבלת הארקה בידע עסקי.

    • Bangkok, תאילנד
    • Pattaya City, תאילנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    על תוכנית בת ארבע שנים, מגוון רחב של מיומנויות המבוססות על נושאים גנריים יהיה מכוסה על מנת לפתח בוגרי צדדי כ 'כל החיים לומדים ".

    • Ubon Ratchathani, תאילנד

    אנגלית, תאילנדית

    Ubon Ratchathani University רצ'ת'אני (UBU) נוסדה בשנת 1987 כקמפוס אזורי של אוניברסיטת חון קאן והוקמה כאוניברסיטה על ידי אמנת המלוכה בשנת 1990. מטרתה לספק הזדמנויות חינוכיות לסטודנטים מכל המחוזות ובמיוחד לאלה ממחוזות בצפון מזרח תאילנד. , אמנת צ'ארואן, מוקדהאן, נחון פנום, סאקון נחון, סי סה קט, אובון רצ'תאני וייסותון. האוניברסיטה תומכת ומעודדת מחקרים המועילים לקהילות המקומיות, הלאומיות והבינלאומיות ומקדמת פעילויות המשמרות את הזהות התרבותית של האזור.

    • Kham Thao, תאילנד

    אנגלית, תאילנדית

    Nakhon Phanom University היא Nakhon Phanom University ממלכתית שהתמוסדה על ידי שילובים של מכללות ובתי ספר שונים. האוניברסיטה הוקמה רשמית מאז ה -2 בספטמבר 2005 על פי חוק Nakhon Phanom University , שפורסם בעיתון הממשלתי כרך. 122 חלק 75 א מיום 1 בספטמבר 2005.