283 תואר ראשון תוכניות ב שפות 2024

תואר ראשון תוכניות ב שפות 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הגדל את כישורי הכתיבה והתקשורת שלך והתכונן לקריירה מצליחה עם התואר הראשון באמנויות באנגלית מאוניברסיטת Southwest Minnesota State University . בחר דגש בכתיבה יצירתית או ספרות כדי להתאים את לימודיך לתחומי העניין האישיים והמקצועיים שלך, ולסיים את התואר תוך שנתיים עד ארבע שנים. תוכנית מקוונת זו של 100% מאפשרת לך להגדיל את הרשת שלך ולשתף פעולה עם עמיתים תוך כדי למידה בפורמט גמיש.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון המקוון של אוניברסיטת קינג באנגלית מיועד לאלו העוסקים בקריירות חינוך תיכוניים; עם זאת, תפתח מיומנויות החלות בתעשיות רבות. תרגול מנהיגות, תקשורת, ניתוח ופתרון בעיות לעבודה בעריכה, כתיבה עצמאית, מדעי הספרייה, הוצאה לאור, יחסי ציבור, שירות ממשלתי ועוד.

    • Budapest, הונגריה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית התואר הראשון בהונגריה היא לספק לסטודנטים רמה מקצועית של הונגרית בשפה וספרותה. התוכנית מציעה הכשרה בשפה המבוססת על התנסותם של ההונגרי כחוג לשפה זרה באוניברסיטת Eötvös Loránd University , ומדגישה גם את חשיבותם של לימודי ספרות ותרבות. מזרח ומזרח אירופה מרכז נמצאים בעמדה להפוך לשחקנים מרכזיים בקשרים תרבותיים וכלכליים בין אסיה לאירופה.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל ידע מעמיק וניסיון בחיים האמיתיים של השפה והתרבות של העולם הערבי.

    • Ramat Gan, מדינת ישראל

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר הראשון בבלשנות במחלקה שלנו נועדה להעניק לסטודנטים רקע איתן בתחומי הליבה של פונולוגיה, תחביר, סמנטיקה ופרגמטיקה, כמו גם בתחומים יישומיים יותר כמו פסיכולינגיסטיקה ונוירו-בלשנות. הלימודים בחוג מתקיימים באנגלית, אך זו אינה השפה היחידה שנלמדת; הגישה במחלקה היא של בלשנות כללית שמטרתה ללמוד שפה אנושית והיכולת הלשונית האנושית.

    • Venice, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, סִינִית, אִיטַלְקִית

    התוכנית, המתארחת במשותף על ידי אוניברסיטת מילאנו לה סטאלה ואוניברסיטת Ca' Foscari של ונציה, שמה לה למטרה לספק ידע והכשרה בסיסית, מוצקה בניהול וקידום המורשת התרבותית המוחשית והבלתי מוחשית של מספר תרבויות מהעבר, אשר פרחו. באירופה, צפון אפריקה, מזרח ומערב אסיה.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתואר ראשון בשפה ותרבות באנגלית ב University of Groningen מדורגת בעקביות כטובה ביותר בארץ. שלושת עמודי התווך של תוכנית זו הם שפה, ספרות ותרבות. בסביבה בינלאומית ההולכת וגדלה, יש צורך בעובדים וחוקרים עם אנגלית ברמה גבוהה בכתיבה, קריאה ודיבור. בנוסף, התוכנית מפתחת את כישורי ההצגה והוויכוח שלך בהקשר אקדמי ומקצועי כאחד.

    • Jdeideh, לבנון

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון לאמנויות באנגלית שם דגש על קומפוזיציה, שפה וספרות. תכירו סגנונות כתיבה שונים, הרקע והמבנה של השפה האנגלית, מגוון התנסויות אנושיות המשתקפות בספרות, ותיאוריה ספרותית ביקורתית וניתוח טקסטים.

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    התוכנית ללימודים היספניים (BA) (שפות ותרבויות ניאולטין, ציין לימודים היספנים) של המחלקה ללימודים היספנים ואיברו-אמריקאים של המכון ללימודי רומנטיקה של University of Pécs מורכבת מ-180 נקודות זכות המחולקות ב 1) מודול מבוא: מדעי הרוח והחברה (12 ECTS) 2) מודול מקצועות בסיסיים ומקצועות ליבה (108 ECTS) 3) התמחות בשפה למטרות ספציפיות (50 ECTS) 4) גוש קורסי בחירה (10 ECTS). התכנית נמשכת שלוש שנים (שישה סמסטרים).

    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תקשורת במספר שפות ובין תרבויות שונות נחוצה לעבודה יעילה כמעט בכל סביבה. מיומנות מומחית בשפה ותקשורת היא אפוא תכונה מבוקשת מאוד.

    • Limerick, אירלנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון זה מיועד לסטודנטים שנהנים ללמוד את השפה האנגלית וספרות אנגלית באופן שווה, ומחפשים תובנה עמוקה יותר לגבי שניהם. התכנית נהנית משורשה בשתי מחלקות אקדמיות, בית הספר לאמנויות בו נלמדות שפה ובלשנות ובית הספר למדעי הרוח והחברה, בו לומדים מגוון רחב של ספרות אנגלית. 'בית כפול' זה יוצר תוכנית לימודים ייחודית המציעה מגוון רחב במיוחד של אפשרויות מודול.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הליבה של לימודי האנגלית ב-JMU היא חקר העולם שלנו ושל עצמנו באמצעות מילים. לאורך ההיסטוריה האנושית, סופרים, משוררים, מחזאים ומסאים מוכשרים הבינו והשתמשו בכוחה של שפה יצירתית ומעוצבת היטב כדי לעורר בנו השראה, לשכנע אותנו, לגרום לנו להרהר ולשאול, לשאוב מאיתנו הזדהות, לבדר ולהירא. אותנו, ולהרחיב את ההבנה שלנו - לעתים קרובות רבים מאלה בו-זמנית. ב-JMU, אנו מכינים את התלמידים שלנו להיות קוראים ויוצרים בעלי הערכה אך ביקורתית של שפה, טקסטים ורעיונות, תוך התייחסות לקשר העוצמתי בין אמנויות הספרות למצב האנושי.

    • Hamilton, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    כסטודנט לצרפתית במקמסטר, תוכלו לטבול את עצמכם באחת השפות הגדולות בעולם, המדוברות על ידי מיליונים באירופה, אפריקה, האיים הקריביים, צפון אמריקה ועוד. תוכלו להכיר גם את המסורות הספרותיות והתרבותיות העשירות של עמים דוברי צרפתית.