8 תואר ראשון תוכניות ב תקשורת ארגונית ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב תקשורת ארגונית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Bolivar, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כמעט כולם עובדים בארגון כלשהו; בלימודים לתואר תקשורת ארגונית ואסטרטגית ב-SBU, תהיו מוכנים להיבטים הרבים של עבודה בארגון.אתה תהיה מצויד לשקול כיצד נוצרים ארגונים וכיצד תקשורת אסטרטגית משפיעה על פעולת הארגון.

    • Parkville, ארצות הברית
    • Kansas City, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק, בקמפוס

    המרכזי בתקשורת ארגונית משרת קשת בחו"ל של מקצועות בסביבות הממשלה, ולא למטרות רווח של חברה, עכשוויות. בחירות קריירה כוללות ניהול, הדרכה, פיתוח, משאבים אנוש, ייעוץ, או בתחומים נלווים.

    • Naperville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפוך לכותב, מגיש, חבר צוות ודובר ולהבין את ממדי התקשורת במסגרות מקצועיות כמו עסקים, עמותות, תקשורת, חברות טכנולוגיה, ממשלה וארגונים אחרים.תלמדו ליצור מסרים לקהלים שונים, הן פנימיים (משאבי אנוש והכשרת עובדים) והן חיצוניים (קשרי מדיה, מכירות ושירות לקוחות).צפון סנטרל מציע שיעורים המשלבים תיאוריה עם יישום מעשי, כמו אינטראקציה קבוצתית, שבה צוותי תלמידים מתכננים ומקימים אירועי גיוס כספים עבור ארגונים ללא מטרות רווח.למגמות תקשורת ארגונית מומלץ להתמחות בתחום אקדמי שני כמו עיתונות, שיווק, משאבי אנוש, סוציולוגיה או לימודי מדיה אינטראקטיביים בהתאם למטרות הקריירה שלהם.

    • Wilkes-Barre, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    כמגמת לימודי תקשורת או קטין, תרכוש את הכישורים והניסיון המעשי שאתה צריך כדי לתפוס את מקומך בקרב מנהיגי התקשורת של מחר.

    • Center Valley, PA, ארצות הברית
    • Bucharest, רומניה
    • + 1 more

    בקמפוס

    אנגלית

    • Dudley, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר בתקשורת של ניקולס מכין את הסטודנטים לקריירה דינמית במדיה, עיתונאות, מדיה חברתית, שיווק או כתיבה. בתוכנית זו תוכלו לשקוע בפיתוח מעשי של מיומנויות תקשורת, כולל מיומנויות וידיאו באמצעות חדר המסך הירוק שלנו וחבילת העריכה. ותעשה זאת תוך בחינת התפקיד ההולך וגדל של מדיה ומדיה חברתית בחברה ובעסקים.

    • Louisville, ארצות הברית

    אנגלית

    מתעניין בתחום העשיר של התקשורת? ב Bellarmine, הקורסים שלנו לשלב עבודה בכיתה עם הידיים על יישום חוויות שדה ללמד טכנולוגיות תקשורת חדשות, כמו גם היבטים רבים של תקשורת אנושית: בין אישית, בין תרבותית, בתיווך וקבוצה.

    • Dallas, ארצות הברית

    אנגלית

    כישורי כתיבה חזקים חיוניים להצלחת התלמיד בתכנית הלימודים בעיתונות של החטיבה ובהמשך במקצוע העיתונות. סטודנטים רשאים להירשם לשיעורי עיתונאות כסטודנטים בשנה א '. מי שמבקש אישור למיג'ור או קטין בחטיבת העיתונאות חייב לסיים 24 שעות לימוד, שעשויות לכלול שעות העברה. על הסטודנטים לקחת גם את DISC 1312 (או שווה ערך) ולקבל ציון מינימלי של B בקורס זה. הסטודנטים נדרשים לקחת את JOUR 2103 לפני המשך לימודי העיתונאות, והם חייבים להכריז על מגמתם הגדולה או הקטינה לפני שהם לוקחים את JOUR 2312. מועמד לאגף העיתונאות. כל מגמות העיתונאות ותקשורת האופנה חייבות להכריז ולהשלים רס"ן שני או קטין לבחירתם. באגף העיתונאות יש דגש על מחויבות לגיוון, תוך הכרה בצורך במגוון בתקשורת ובתקשורת במאה ה -21.