3 תואר ראשון תוכניות ב תקשורת דיגיטלית ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב תקשורת דיגיטלית ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כל הסטודנטים שלנו בריצ'מונד מסיימים תואר בבריטניה ובארה"ב, ופותחים הזדמנויות בינלאומיות. כמו שאר התוכניות שלנו לתואר ראשון, BA זה מבוסס על מסורת האמנויות הליברליות האמריקאיות, המציעה גישה רב-תחומית. זו הסיבה שהשנה הראשונה והשנייה שלך יכללו חשיבה חזותית ונרטיבים של שינוי, כמו גם תרבות חזותית ותרגול פרסום.

    • Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס תואר זה ליצירת תוכן דיגיטלי עוסק בפיתוח מיומנויות באמנות הקולנוע התיעודי. אתה יכול לעבוד על סדרת טלוויזיה גדולה שצולמה ברחבי העולם, או לכתוב בעצמי, לצלם ולביים סרט עובדתי קצר על משהו משמעותי עבורך. כמו גם אינספור סיפורים ונקודות מבט שיש לספר, יש שפע של פלטפורמות תוכן דיגיטליות ומכשירי הקלטה שנועדו להרחיב את הסיפור שלך ולעזור לך להעביר אותו להמונים. כוחו של סיפור הוא מוחלט ונחוש. קבל את הסיפור שלך על ידי שיפור כישוריך באמנות הקולנוע התיעודי וגלה את מגוון הפלטפורמות, הטכנולוגיות והמכשירים המגוונים את סיפורי הדיגיטל של היום. אם תערבבו ידע מעשי ותיאורטי, תוכלו לטבול את עצמכם בתהליך כולו, החל מפרי-ייצור ועד פוסט-ייצור. אם כן, אם קריירה ביצירת תוכן דיגיטלי, יצירת תיעוד וסיפורים דיגיטליים מרגשים אותך, צוות של אנשי מקצוע בתעשייה עומד לרשותך כדי לחדד את כישוריך ולהפוך אותך באמת מוכן לתעשייה.

    • Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדובר בתואר 4 שנתי הכולל מכינה שנה א' במסגרת קורס BA יצירת תוכן דיגיטלי. אפשרות זו של 4 שנים תתאים לך אם אתה רוצה יותר זמן לפתח את מערך הכישורים שלך לפני תחילת שנה אחת של התואר הראשון שלך או אם אינך עומד בדרישות הקבלה של הקורס בן ה-3 שנים.