14 תואר ראשון תוכניות ב תקשורת שיווקית 2024

תואר ראשון תוכניות ב תקשורת שיווקית 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שיווק הוא חלק חיוני בעסק, לא רק כדי למשוך לקוחות, אלא כדי לעזור לצוותי ההנהלה בקבלת החלטות ותכנון יעילים. Arden University , תקבל ידע מומחה לצד מגוון מיומנויות מעשיות שיאפשרו לך להיות עוסק יעיל בתחום זה. תואר עסקי ושיווקי זה מצייד אותך בידע השיווקי כדי לשגשג בעולם העסקים.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במנהל עסקים: שיווק ותקשורת היא תכנית בעלת הסמכה כפולה. תקבל תואר BA אמריקאי ואירופאי במחיר יחיד. ריכוז השיווק והתקשורת שם דגש על תפקיד התקשורת והשיווק בהקשר של ניהול עסק במאה ה-21.

    • Florida City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתואר ראשון בשיווק ותקשורת משולבים, תקבל תערובת מועילה ביותר של שיווק מודרני, תקשורת מקצועית ושיטות עסקיות הנמצאות לעתים רחוקות במגמה אחת.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית ליחסי ציבור, פרסום ותקשורת שיווקית משולבת ב- Thiel College היא מיזם משותף בין המחלקה למדיה, תקשורת ויחסי ציבור והמחלקה למנהל עסקים וחשבונאות. הסטודנטים ילמדו מגוון קורסים ביחסי ציבור, פרסום, תקשורת שיווקית משולבת, תקשורת בין אישית, מדיה, חשבונאות, ניהול עסקים, מערכות מידע ממוחשבות (CIS) וכלכלה.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הרחבת טכנולוגיות התקשורת החדשות בשילוב עם הקשרים בין לקוחות וארגונים מספקת תחומי לימוד ייחודיים בתחום התקשורת השיווקית. קורס זה פותח עם אנשי מקצוע בתחום השיווק כדי לספק לך את הידע, הכישורים והיכולות שאתה צריך כדי להמשיך בקריירה בתוך סביבת תקשורת שיווקית תחרותי מאוד.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    החשיבות של מיומנויות מדיה ושיווק אפקטיביות מעולם לא הייתה גבוהה יותר. קורס זה מתמקד בפיתוח כישורי הפקת המדיה שלך ומטרתו לתת לך תובנה לעולם התקשורת. תהיו חלק מסביבת למידה תוססת ומגוונת, שבה מעודדים אתכם להצטרף למועדוני סטודנטים ולהשתתף בהרצאות ואירועים ציבוריים, מה שיאפשר לכם להתחבר לרשת ולפתח את הלמידה שלכם מעבר ללימודים האקדמיים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    • Sandton, דרום אפריקה

    אנגלית

    שיווק הוא הנוהג לתקשר, לבצע ולהקל על החלפת סחורות או שירותים בין חברות לאנשים פרטיים ולקוחותיהם.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תקשורת שיווקית משולבת נועדה לספק מסר שוק ממוקד אחיד, באמצעות כלים כגון שיווק, פרסום, מכירה אישית, מיתוג וקידום מכירות. תוכנית זו מועברת הן עם מסגרת מקומית והן בין -לאומית המעניקה לסטודנטים הזדמנות לקבל הערכה של נקודות מבט לאומיות ובינלאומיות בהיבטים רבים של החיים המקצועיים. זה כולל מודעות להקשר המדיה הדיגיטלית האזורית והבינלאומית, הכללה תרבותית, חשיפה לתקשורת בינלאומית ופרספקטיבות שיווקיות והכרות עם הצלבת סוגי תקשורת שונים. הסלע האקדמי של התמחות זו מאפשר הבנה ברורה של תפקידי התקשורת בפרסום ושיווק בהקשר של בחירה מוכוונת קריירה ב'תקשורת שיווקית משולבת 'לסטודנטים.

    • Miami Shores, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית דו-מסלולית זו חושפת את התלמידים לתכנון אסטרטגי מבוסס-מחקר, פיתוח חומרים יצירתיים עבור פלטפורמות תקשורת מרובות ושימושים חדשניים בתקשורת לקידום, כולם מבוססים על עקרונות אתיים ומוסריים משכנעים.

    • Ellendale, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון באמנויות בתקשורת שיווקית נועד לספק לבוגרים את הכישורים הדרושים לקריירה עסקית או תקשורתית. תואר זה מעודד את הסטודנטים לפתח תפיסת עולם תנ"כית הקשורה לנושאים המשפיעים על הסביבה העסקית הן במקרו והן ברמת המיקרו.

    • Sandton, דרום אפריקה

    תואר זה יעצב את המוח היצירתי שלך. תלמד כיצד ליישם טכניקות ושיטות שונות לבעיה בכדי להמציא רעיון גדול ובסופו של דבר, פיתרון יצירתי מנצח.

    • Richmond, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים העוסקים בהתמחות בשיווק תקשורת ויחסי ציבור בתואר ראשון בתקשורת ילמדו כיצד לערב קהלים בערוצים שונים, בתקשורת ולחקור את הקשר בין תקשורת שיווקית ויחסי ציבור בענפי התקשורת והמדיה. מטרת תוכנית זו היא להכין את התלמידים לעבוד בתוך עסקים מונע מבחינה טכנולוגית ממוקדת הצרכן ברחבי העולם.