9 תואר ראשון תוכניות ב תקשורת ב איחוד האמירויות הערביות for 2024

תואר ראשון תוכניות ב תקשורת ב איחוד האמירויות הערביות for 2024Filter
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תקשורת שיווקית משולבת נועדה לספק מסר שוק ממוקד אחיד, באמצעות כלים כגון שיווק, פרסום, מכירה אישית, מיתוג וקידום מכירות. תוכנית זו מועברת הן עם מסגרת מקומית והן בין -לאומית המעניקה לסטודנטים הזדמנות לקבל הערכה של נקודות מבט לאומיות ובינלאומיות בהיבטים רבים של החיים המקצועיים. זה כולל מודעות להקשר המדיה הדיגיטלית האזורית והבינלאומית, הכללה תרבותית, חשיפה לתקשורת בינלאומית ופרספקטיבות שיווקיות והכרות עם הצלבת סוגי תקשורת שונים. הסלע האקדמי של התמחות זו מאפשר הבנה ברורה של תפקידי התקשורת בפרסום ושיווק בהקשר של בחירה מוכוונת קריירה ב'תקשורת שיווקית משולבת 'לסטודנטים.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בתקשורת - יחסי ציבור יכין אותך להעביר את מסרי היח"צ שלך ביעילות בסביבת התקשורת המודרנית. מכיוון שאופי וערוצי התקשורת מתפתחים במהירות, אנשי מקצוע בתעשייה צריכים להיות מוכנים להסתגל לצורות תקשורת, סגנונות ושקעים שונים, כדי להעביר את המסר שלהם. תוכנית זו תלמד אותך כיצד ליצור, להעביר ולמקם את מסר היח"צ שלך בצורה מקסימלית ולפעול בהצלחה כאיש יחסי ציבור בהקשר תקשורתי משתנה.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה לתקשורת ותקשורת המונים מציעה התמחות ביחסי ציבור המשפיעה על פעילותנו וחיינו באופן בלתי נמנע. תוכנית זו תעניק לסטודנטים את המיומנויות להשיג תפקידים משתלמים ברמת המדינה, בארגונים בינלאומיים, בקטגוריות וביכולות שונות כגון יזמים עסקיים, פקידי יחסי ציבור, אנליסטים במדיניות, חוקרי שוק ועורכי דין, כמו גם בחינוך. מִגזָר. הרעיון המרכזי הוא להציע את התוכנית כך שתפתח את ההבנה של הסטודנטים בתחום התקשורת יחד עם ניסיון בעולם האמיתי בכתיבה, מחקר ותכנון קמפיינים, כמו גם הכנת התלמידים ליישום יכולות פתרון הבעיות שלהם. בנוסף לדרישות ההתמחות, מיומנויות אלו יסייעו לתלמידים לגשת באופן מדויק לרעיונות ולבנות תשובות לשאלות תיאורטיות מורכבות על ידי פיתוח טיעונים הגיוניים המבוססים על ראיות אמפיריות.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה לתקשורת ותקשורת המונים מציעה תואר ראשון ביחסים בינלאומיים, שהיא חיונית לבחינת סוגיות בסיסיות עכשוויות. התוכנית המוסמכת היא ברמה עכשווית, עם תוספת של תחומים ספציפיים של חידושים אחרונים בתחום דיסציפלינות אלקטרוניות. יש דגש רב על תמיכה בסטודנטים לאורך כל הלימודים. התלמידים יכולים לגשת למגוון רחב של משאבים וליהנות מטכניקות הוראה מודרניות מרשימות, כולל למידה מקוונת. חבילת התכנית בנויה לקחת תלמידים בהדרגה מרמה אחת לשנייה בשמונה סמסטרים.

    • Ras Al Khaimah, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תקשורת המונים היא תהליך שבו אדם, קבוצת אנשים, או ארגון שולח הודעה באמצעות ערוץ תקשורת עם קבוצה גדולה של אנשים וארגונים אנונימיים הטרוגנית.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון בתקשורת – פרסומות נועדה לפתח את הכישרון שלך לתקשורת יצירתית כדי להיכנס לעולם המרגש והדינמי של הפרסום המודרני. תרכוש בסיס איתן בשימוש מעשי במתודולוגיות ומיומנויות מחקר איכותיות וכמותיות, כגון קופירייטינג, תכנון ועיצוב, ותפתח את הידע והיכולות המקצועיות להיכנס לתפקידים בפרסום מסורתי ומקוון כאחד.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמחות בתואר ראשון בלימודי אבטחה ואסטרטגיה, בתקשורת לניהול משברים, מבטיחה למידה של מצבים משבריים ואודותם, ניהול משברים וכישורי יעילות תקשורת, בסביבה מאתגרת ללא הרף. התמחות התוכנית מותאמת לצרכי ה- GCC והמזרח התיכון, בהתאם לחזון איחוד האמירויות בנושא חוסן ביטחוני, תוך התחשבות בגישות רב -תחומיות לפעולות תקשורת וגורמים בתקשורת בניהול משברים. ההתמחות יוצרת אסטרטגים ומומחי אבטחה שיכולים להיות להם תפקיד חשוב בתנאים שלפני במהלך ואחרי המצב במשבר.

    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות

    אנגלית

    מטרות התוכנית לספק לסטודנטים את הידע הלשוני, הדקדוקי, המורפולוגי, הרטורי והספרותי. לקדם את היכולות הלשוניות והמיומנויות של התלמידים בקריאה, כתיבה, הקשבה ודיבור.

    • Al Ain, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לתקשורת המונים באיחוד האמירויות הערביות מציעה תכנית מוכוונת מקצועית המחויבת לייצור בוגרים בעלי יכולות גבוהות ובעלי הכישורים הנדרשים בכדי להפוך לאנשי מקצוע מצליחים בתעשיית מדיה מורכבת יותר ויותר, ושהם מפותחים בידע רחב של חברה. שנרכש באמצעות חינוך עשיר ומגוון באומנויות ליברליות.