59 תואר ראשון תוכניות ב הפקת סרטים 2024

תואר ראשון תוכניות ב הפקת סרטים 2024Filter
    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס תואר ראשון זה בוחן את הדרכים הרבות בהן משתתף הקולנוע בתהליך שיתופי של תרגום תסריטים לסרטים בעלי משמעות ומעוררת. אנו עובדים בייצור מקדים, על סטים כמו גם על תיקון צבע כפי שאנו מאמינים לכלול את הקולנוע בכל שלבי תהליך הקולנוע. תרגילים, סדנאות וכיתות אמן עם אחד השמות הידועים ביותר של הקולנוע הפולני. עיון ביקורתי ואנליטי בהיסטוריה והתפתחותה של סינמטוגרפיה מעניק לתלמידינו בסיס איתן באומנות ובמלאכה של הקריירה העתידית שלהם. המטרה היא לשפר ולהרחיב את הידע הטכני והכישורים של התלמידים תוך שימוש בכל השיטות שצוינו לעיל. בוגרי סינמטוגרפיה המסיימים את לימודיהם בפולין הם ביקושים גדולים באירופה כמו גם ביבשת צפון אמריקה, והם שוכרים לפרסומות, קטעי וידאו וכן הפקות בתקציב גדול.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר בלימודי קולנוע והפקה בקווינס מציע שילוב ייחודי של חשיבה ביקורתית ויצירת סרטים. התלמידים ירכשו ידע ומיומנויות מתקדמים בהפקה דיגיטלית, תסריט, בימוי, צילום ועריכה, וכן יפתחו את הבנתם בקולנוע ובתמונות נעות ובתרבות קולנועית רחבה יותר. השיעורים מתקיימים בקולנוע של תיאטרון הקולנוע של המלכה ובאולפן הסרטים הייעודי שלנו הכולל תאורת LED באיכות שידור מלאה ומסך ירוק. התלמידים נהנים ממתקני הייצור הדיגיטליים החדשניים שלנו, כולל חבילות עריכה לא מקוונות ומקוונות ומשתמשים במצלמות בחדות גבוהה ובערכות תאורה ואחיזה לעבודה במיקום. ברחבי התוכנית למידה מבוססת תרגול ממוסגרת על ידי לימוד מושגי קולנוע, הקשרים ביקורתיים ופרקטיקות תעשייתיות עדכניות. גישה זו מעודדת את התלמידים שלנו להפוך למתרגלים יצירתיים וביקורתיים בעלי אוריינות אודיו-ויזואלית מפותחת. כל המיומנויות הללו משפרות את יכולת התעסוקה של הבוגרים שלנו במגזר המדיה והתעשיות היצירתיות.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הדיפלומה לקולנוע וטלוויזיה ב-3iS מיועדת לסטודנטים בינלאומיים וצרפתים עם שליטה טובה בשפה האנגלית. קורס תלת שנתי זה מתמקד בבימוי, הפקה, צילום ועריכה, ומוביל לתעודה באישור המדינה.

    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למסך וקולנוע מזמין אתכם להיות יצירתיים בקורס תואר זה, קורס הכולל את כל מה שתצטרכו כדי להצליח בעולם העיצוב המהיר בתעשיית המסך והקולנוע. אנשים מוכשרים עם כישורים אלה מבוקשים מאוד, ואנו ניתן לך את נקודת ההשקה המדויקת שתצטרך כדי להצליח בסיום הלימודים.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הייחודי שלנו נועד לחקות את הדרך בה אנו רוכשים מיומנויות חדשות בעולם האמיתי. התחל בעבודה מעשית 'מעשית' והמשך מאוחר יותר עם בסיס מעשיר של ניתוח ותיאוריה. פתחו בהתקפה חסרת נשימה של יצירת סרטים מעשית תחת אילוצים כבדים, ובנו את היכולות שלכם ליצור סרטים בכל נסיבות. מחנה אתחול ליצירת סרטים שמאתגר, מותח, ואולי מדי פעם מציף אותך. זוהי סביבה מושלמת למעקב מהיר אחר מערך הכישורים שלך ובניית היכולות והחוסן הנדרשים כדי לפרוח במהלך שאר הקורס.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בין אם אתה יוצר קולנוע, תסריטאי, חוקר קולנוע או מבקר, סרט ההצטיינות לתואר ראשון הוא קורס תואר גמיש יחיד העונה על תחומי העניין והשאיפות של מגוון רחב של סטודנטים המאוחדים על ידי תשוקה לקולנוע. ב- Middlesex אנו מציעים חוויה ייחודית לתארים בקולנוע, לא רק מכיוון שהקורס מיועד להיות גמיש, המאפשר להכיל סוגים שונים של סטודנטים לקולנוע, אלא גם משום שהוא מעודד, אכן דורש, שיתוף פעולה בין סטודנטים בעלי תחומי עניין, כישורים וידע שונים. , שזו הכנה נהדרת לעבודה מקצועית בתעשיית הקולנוע.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הידעתם ש-85% מהעסקים משתמשים בוידאו ככלי שיווקי? וידאו הוא כבר לא רק חלק אחד מתוכנית השיווק הכוללת - זה פורמט תוכן רב תכליתי ומרתק שנותן לנו תמונה אמיתית של מה שקורה. תואר הפקת וידאו דיגיטלי שלנו נועד לספק לך את הכלים הדרושים לך כדי לחקור שיווק וידאו במגוון רחב של הקשרים, ממדיה חברתית ועד מסחר אלקטרוני. תואר השיווק והפקת וידאו דיגיטלי שלנו יעניק לך את הכישורים הדרושים לך ליצירת קמפיינים שיווקיים בווידאו משפיעים, מהפקת אודיו ועד להלחנה, עריכה והבמה. כבר מההתחלה, אתה תשתמש בציוד סטנדרטי בתעשייה ובתוכנת עריכה כדי לייצר מוצרי וידאו שניתן להשתמש בהם במגוון ערוצי שיווק ופרסום.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר מציע לסטודנטים אפשרות לצבור ניסיון רב בכל תחומי תהליך הפקת הסרטים, בעבודה עם מתקנים עכשוויים, ציוד ותוכנה הסטנדרטיים בתעשייה. סטודנטים יכולים להגיש בקשה לניסיון עבודה בתשלום עם לקוחות חיצוניים כדי לפתח את קורות החיים שלהם ואת תכנית המופע שלהם, וייתכן שתהיה להם אפשרות ללמוד על סטים מקצועיים של סרטים עם צוות פעיל בתעשייה.

    • Bradford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימוד קורס מוסמך זה בתעשייה יאפשר לך להתפתח כאיש מקצוע מיומן ומנוסה עם הבנה מקיפה של תעשיות הקולנוע והטלוויזיה. תלמדו על ידי צוות של מרצים מומחים שנשארים פעילים בתעשייה וישתפו אתכם בידע שלהם ויעניקו לכם תובנה ברורה לגבי המציאות של עבודה בקולנוע ובטלוויזיה.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מנסה לצייד אותך בכישורים התיאורטיים והמעשיים הדרושים לעבודה בתעשיות היצירתיות. הקורס מתקיים לצד התואר שלנו במדיה קולנוע ומסך ומועבר על ידי אקדמאים מומחים בתעשייה, חלקם מפיקי קולנוע וטלוויזיה ותסריטאים מנוסים.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר בלימודי קולנוע והפקה בקווינס מציע שילוב ייחודי של חשיבה ביקורתית ויצירת סרטים. התלמידים ירכשו ידע ומיומנויות מתקדמים בהפקה דיגיטלית, תסריט, בימוי, צילום ועריכה, וכן יפתחו את הבנתם בקולנוע ובתמונות נעות ובתרבות קולנוע רחבה יותר.

    • Colchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית