BSC טכנולוגיה (בהצטיינות) מדיה דיגיטלית
Birmingham Institute of Fashion and Creative Arts
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Wuhan, הרפובליקה העממית של סין
שפות
אנגלית, סִינִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מדיה דיגיטלית אמנויות
מטרת הוראה
טכנולוגיית תקשורת דיגיטלית כדי לפתח את הכישורים יש לי בוגרי מגוון רחב של אחריות חיתוך צולב; להקנות לתלמידים את בסיס הידע הדרוש, כך שניתן לתכנן, לפתח תוכן מולטימדיה ויישומים.
- יישומי אינטרנט ואינטרנט
- אנימציה ומודלים 3D
- הפקת וידאו
- טכנולוגיה תקשורת
באמצעות למידה מקצועית, בוגרים יהיו ידע וכישורים מספיקים כדי להיכנס כוללים פיתוח מולטימדיה, פיתוח יישומי אינטרנט, טכנולוגית מהנדס דוגמנות או תקשורת 3D, כולל העבודה של מספר התעשיות. חלק מהתלמידים יכולים גם לבחור להמשיך את לימודיהם.
הוראת הישגים
- שילוב תעשיית טכנולוגיה, תהליכי תעשייה יצירתי ומודל עסקי של למידה, מולטימדיה ולהניח את היסודות לתלמידים לעבוד בתעשיות היצירתיות.
- כדי ליצור הזדמנויות לתלמידים ליישם את הידע טכני, מערכות תוכנה ומושגי עיצוב כדי ליצור רמה גבוהה של מוצרי מולטימדיה.
- תוך שימוש במגוון של שיטות הוראה אינטראקטיביות כדי לשפר את הנוחות ושביעות רצון של חוויית למידה.
- ניתן להפוך תלמידים, ידע ומיומנויות בשוק ולממש אותם בשיטות גמישות ויעילות של עבודה, כמו תעשיית פיתוח תעסוקה במהירות.
- להניח יסוד עיוני ומעשי מוצק לסטודנטים תכנון קריירה עתידי ולמידה לכל החיים. לעמוד בדרישות הסמכה מקצועיות רלוונטיות.
דגם הוראה
ידע והבנה בעיקר באמצעות הרצאות רשמיות, דיון בכיתה, שיעורים מעשיים וקיבל שורה של פעילויות למידה עצמאיות. המתמקד בלמידה עצמאית, לפתח מיומנויות למידה וחשיבה עצמאיות של התלמידים. תהליך למידה עצמאי כולל גם הערכת עמיתים תלמיד. מקרה הוראה ותרחישי הוראה תיאורטי יכולים לממש את היכולת של לומדים לנתח ולפתור בעיות. שיעורים מעשיים ושיעורי מעבדה ככל האפשר ברחבי המקצועי ומלמד את השימוש בסביבת פיתוח בתעשייה כולה, מתן הזדמנויות ליישם הלכה למעשה לתלמידים.
דגם הערכה
טפסי הערכה, נקודות ביצועים ונקודות ציון נזקפים לתוצאות. ידע ומיומנויות בצורה של עבודה, בחינה (פתוח-ספר / סגר את הספר, הודעה / אי-הודעה), הדגמות, עבודת הפעלה, פורומים באינטרנט ונועד לביצוע פרויקטים.
כיוון תעסוקה
המקצועי ניתן שירת ביחידות הוראה ומחקר, כולל טלוויזיה, חברות הפקת סרטים דיגיטליות, חברות בידור אינטראקטיביות, משרדי פרסום, ערוצי טלוויזיה וטורי אריזת מגזר, מחלקת ייצור טלוויזיה, סרט אנימציה וחברות הפקת טלוויזיה וסוכנויות שונות אחרות ויחידות אחרות. משרות כוללות: מעצבים, עיצוב פרסום, עיצוב אינטראקטיבי אלקטרוני, לאחר ייצור סרט טלוויזיה, סינתזת אפקטים מיוחדת, עיצוב משחק, עיצוב אתרים ואמנות אינטרנט, עיצוב גרפי ומאמנים אחרים. סטודנטים הלומדים בחו"ל נוסף כישורים ברמה גבוהים יותר.