BSc (Hons) פיתוח משחקים
Norwich University of the Arts
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Norwich, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 - 4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 17,500 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* סטודנטים שאינם באיחוד האירופי 15,000 £ | סטודנטים בבריטניה / האיחוד האירופי: 9,250 ליש"ט
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
סקירה כללית
תוכל לשלוט במכניקה של אינטראקציה שובבה, בין אם אתה בונה את המומחיות הטכנית שלך ב -3 D או צורות של בינה מלאכותית. באמצעות סדנאות מיומנויות, הדגמות טכניות, תזכורות חיות ומקצועיות עם רשת של עסקים יצירתיים דיגיטליים שעזרו לעצב את הקורס, תראה מה נדרש כדי ליצור הנדסת תוכנה, כי מענג, מרגש ומאתגר משתמשים.
מיומנויות פיתוח המשחקים שלך
קורס פיתוח המשחקים לתואר הראשון שלנו מאפשר לכם להתמקד בתחומים שמעניינים אתכם, באופן מקצועי ואישי. תיחשף למגוון פלטפורמות וטכנולוגיות סטנדרטיות בתעשייה כדי להבין את ההבדלים ביניהם וכיצד הם נפרסים בצורה הטובה ביותר.יישום מדעי המחשב, טכנולוגיות מתפתחות, חוויית משתמש ועיצוב אינטראקציה ליצירת משחקים חדשים, תיצור משחקים עבור קהלים שונים, בהתבסס על ראיות שנאספו באמצעות מחקר, תצפית וניסוי מעשי.אתה תפתח את האופן שבו אתה חושב, לקבל החלטות ולפתח רעיונות, בסופו של דבר לקודד משחקים המעניקים למשתמשים חוויה יוצאת דופן.
המשחקים שלך בעתיד פיתוח
כמו גם רכישת ופיתוח כלים יצירתיים שיאפשרו לך לפתח משחקים ייחודיים וחדשניים, תואר זה גם להראות לך איך לעשות אותם בהצלחה מסחרית.תוכלו לקבל הארקה יסודית בעסק של משחקים, ללמוד כיצד לפתח, להפיץ ולרשות מוצרים משחקים כמו מפיק עצמאי.
מסלולי קריירה אופייניים כוללים:
- מעצב משחקים
- משחק מתכנת
- מהנדס
- מפתח משחקים
- מתכנת ממשק משתמש
- מעצב מוצר
- מעצב אינטרנט
- חוקר תוכנה
- מהנדס
- מפתח תוכנה
- מתכנת
תוכן קורס
שנה 1
- לרדוף בשנה הראשונה המשותפת עם נתיבי BSc בחור אינטראקציה עיצוב חוויית משתמש עיצוב, נהנה תובנות רחבות יותר שנרכשו למידה בין תחומית תוך שמירה על מיקוד חד על פיתוח הליבה משחקים מיומנויות פיתוח x
- לחקור ולפתח היבטים של עיצוב ממשק המשחק באמצעות יישום של עקרונות תכנון דיגיטלי ומסגרות
- למד את הכישורים הבסיסיים הקשורים בהנדסת תוכנה למשחקים ולבנות מיומנות טכנית הליבה
- לבצע פרויקטים של פיתוח משחקי רשת המשתמשים בשיטות ומסגרות סטנדרטיות בתעשייה, תוך שילוב שפות וספריות קידוד רלוונטיות
- פיתוח טכניקות לאיסוף וניתוח נתוני אינטראקציה בין משתמשים ולחקירת שיטות מחקר סטנדרטיות בתעשייה
- לפתח אב טיפוס, מיומנויות בדיקה המשתמש ולהשיג הבנה של התפקיד של המדע הקוגניטיבי בתוך עיצוב המשחק
- פיתוח מודעות למחזור החיים של הפרויקט הדיגיטלי, אבני דרך עיקריות ותהליכים על ידי תכנון ופיתוח פרויקט משחק מבוסס-אינטרנט מלא.
שנה 2
- השג הבנה מעמיקה יותר של פיתוח משחקים יישומיים באמצעות עיצוב ופיתוח של משחק תלת-ממד עבור פלטפורמה וקהל ספציפיים
- המשך ממשחקים מבוססי דפדפן גרידא לעבודה בסביבת פיתוח משולבת בתעשייה (IDE) לפיתוח טכניקות תכנות מתוחכמות יותר
- בחן את עקרונות הפיסיקה והמתמטיקה, שמאחורי משחקים כדי לדמות סביבות בעולם האמיתי
- חקור את השימוש ברשת כדי ליצור משחקים מרובי משתתפים
- לחקור את השימוש של pathfinding ו אינטליגנציה מלאכותית אלגוריתמים בתוך משחקים
- לזהות ולפתח תחום התמחות ותחום עניין
- להעמיק את חוויית ניהול הפרויקט שלך באמצעות כלים דיגיטליים לפיתוח ומעקב אחר התקדמות, אספקה ותוצאות
- לפתח מודעות לנושאים הנוגעים לפרקטיקות מקצועיות, כגון בריאות ובטיחות, מבני מימון, אוצרות / תצוגה, יזמות ויזמות
- איחוד ופיתוח תהליכי בדיקת משחקים
שנה 3
- לפתח מיומנויות טכניות מתקדמות ולהוכיח מיומנות המומחיות שבחרת
- לעבוד עם טכנולוגיה לא מסורתית ממשק לספק חוויה לשחקן, למשל באמצעות מציאות מוגברת, מציאות מדומה או תנועה חישה
- המגרש רעיונות לאנשי מקצוע בתעשייה
- לפתח מודעות כיצד לפרסם, רישיון ולהגדיל משחקים
- צמצם ויישם מיומנויות מחקר מתקדמות לקראת סיום פרויקט גמר שידגים אומנות ושליטה בטכניקות פיתוח משחקים כשאתה נכנס לתעשייה.
דרישות כניסה
הצעות אופייניות בבריטניה
רמות A / AS - GCE
3 הכישורים ברמה A ב BBB ציונים, לפחות אחד מהם חייב להיות מדע / נושא טכני (למשל מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב). כאשר המועמדים לא לוקחים 3 רמות A, NUA תשקול שילובים של רמת A / רמת AS ו רמה 3 אחרים הכישורים.
BTEC מורחבת דיפלומה (QCF או RQF)
הבחנה, הכשרון, הצטיינות בנושא מדעי / טכני (למשל מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב)
BTEC דיפלומה (QCF או RQF)
הבחנה *, הבחנה בנושא מדעי / טכני (למשל מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב)
תואר מוסמך
הצטיינות כללית בתחום מדעי / טכני (למשל מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב)
גישה לתעודה להשכלה גבוהה (אמנות ועיצוב)
לעבור בנושא מדעי / טכני (למשל מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב)
תעודת בגרות בינלאומית
מינימום של 32 נקודות
NUA מברך מועמדים מכל הגילאים מכל הרקע. היישום שלך יוערך בעיקר באמצעות ראיון וסקירה תיק כך גם אם אין לך כישורים רשמיים או לא עומדים שלנו מציע טיפוסי זה עדיין יכול להיות שווה החלת.
אם אתה לומד בזמן היישום שלך הראיון שלך הוא מוצלח, סביר להניח כי תקבל הצעה מותנית.
אם ההסמכה שאתה לומד לא מוצג, אל תדאג כפי שאנו מסוגלים לקבל הסמכות אחרות לפני הכניסה, כמו גם שילובים שונים של כישורים. אנא צור קשר עם צוות הגיוס שלנו אם יש לך שאלות.
יישומים בינלאומיים
אנו מקבלים כישורים מכל רחבי העולם, כדי למצוא את דרישות הכניסה שלנו ממדינה מסוימת, אנא בדוק את הדפים הבינלאומיים שלנו.
רוב הסטודנטים הבינלאומיים נדרשים לקבל הכשרה באנגלית. המועמדים נדרשים לקבל מינימום UKVI אישר ציון הבחינה IELTS של 6.0 הכוללת, עם מינימום של 5.5 בכל סעיף. כישורים שוויוניים בשפה האנגלית מקובלים, כגון, IB IB בשפה אנגלית או A / B / ספרות אנגלית (כיתה 4).
תוכל לשלוח לנו דוא"ל לכתובת [email protected] אם תרצה לדון בבקשה שלך באופן אישי.
קבלה
תכנית לימודים
תוכן קורס
שנה 1
- המשך שנה ראשונה משותפת עם עמיתים למסלולי BSc עיצוב אינטראקציה ועיצוב חווית משתמש, תהנה מהתובנות הרחבות יותר שהושגו מלמידה בין-תחומית תוך שמירה על התמקדות חדה בפיתוח מיומנויות ליבה של פיתוח משחקים x
- מחקר ופיתוח היבטים של עיצוב ממשק משחק באמצעות יישום עקרונות ומסגרות עיצוב דיגיטלי
- למד את המיומנויות הבסיסיות הקשורות בהנדסת תוכנה למשחקים ובנה מיומנות טכנית ליבה
- קח פרויקטים לפיתוח משחקי אינטרנט תוך שימוש בפרקטיקות ומסגרות סטנדרטיות בתעשייה, תוך שילוב שפות קידוד וספריות רלוונטיות
- לפתח טכניקות לאיסוף וניתוח של נתוני אינטראקציה עם משתמשים ולחקור שיטות מחקר סטנדרטיות בתעשייה
- פיתחו אב טיפוס, מיומנויות בדיקת משתמשים וקבל הבנה של תפקידו של מדע הקוגניציה בעיצוב משחקים
- לפתח מודעות למחזור החיים של הפרויקט הדיגיטלי, אבני דרך ותהליכים מרכזיים על ידי עיצוב ופיתוח פרויקט משחק מבוסס אינטרנט מתפקד במלואו
שנה 2
- קבל הבנה מעמיקה יותר של פיתוח משחקים יישומי באמצעות עיצוב ופיתוח של משחק תלת מימד עבור פלטפורמה וקהל ספציפיים
- עברו ממשחקים מבוססי דפדפן גרידא לעבודה בתוך סביבת פיתוח משולבת (IDE) סטנדרטית בתעשייה כדי לפתח טכניקות תכנות מתוחכמות יותר
- בחן את עקרונות הפיזיקה והמתמטיקה העומדים בבסיס משחקים כדי לדמות סביבות בעולם האמיתי
- חקור את השימוש ברשת ליצירת משחקים מרובי משתתפים
- חקור את השימוש באלגוריתמים של איתור נתיבים ובינה מלאכותית בתוך משחקים
- לזהות ולפתח התמחות טכנית ותחום עניין
- העמק את חוויית ניהול הפרויקט שלך באמצעות כלים דיגיטליים לפיתוח ומעקב אחר התקדמות, מסירה ותוצאות
- לפתח מודעות לנושאים הנוגעים לפרקטיקה מקצועית, כגון בריאות ובטיחות, מבני מימון, אוצרות/תצוגה, יזמות ויזמות
- איחוד ופיתוח תהליכי בדיקת משחקים
שנה 3
- פתח מיומנויות טכניות מתקדמות והפגין בקיאות במומחיות שבחרת
- בצע עבודה עם טכנולוגיית ממשק לא מסורתית כדי לספק חוויה לשחקן, למשל באמצעות מציאות מוגברת, מציאות מדומה או חישת תנועה
- הצג רעיונות לאנשי מקצוע בתעשייה
- לפתח מודעות כיצד לפרסם, להעניק רישיון וליצור רווחים ממשחקים
- חידוד ויישם מיומנויות מחקר מתקדמות לקראת השלמת פרויקט גמר שידגים אומנות ושליטה בטכניקות פיתוח משחקים עם כניסתך לתעשייה
תוצאת התוכנית
כישורי פיתוח המשחקים שלך
קורס פיתוח משחקים לתואר ראשון שלנו מאפשר לך להתמקד בתחומים שמעניינים אותך, מקצועית ואישית. תוכלו להיחשף למגוון של פלטפורמות וטכנולוגיות בסטנדרטים בתעשייה כדי להבין את ההבדלים ביניהן וכיצד הם נפרסים בצורה הטובה ביותר. יישום מדעי המחשב, טכנולוגיות מתפתחות, חווית משתמש ועיצוב אינטראקציה ליצירת משחקים חדשים, תיצור משחקים לקהלים שונים, בהתבסס על ראיות שנאספו באמצעות מחקר, תצפית וניסויים מעשיים. אתה תתפתח איך אתה חושב, תקבל החלטות ותפתח רעיונות, כדי בסופו של דבר לקוד משחקים שיעניקו למשתמשים חוויה יוצאת דופן.
גלריה
אפשרויות קריירה
עתיד פיתוח המשחקים שלך
לצד רכישת ופיתוח הכלים היצירתיים שיאפשרו לכם לפתח משחקים ייחודיים וחדשניים, תואר זה גם יראה לכם כיצד להפוך אותם למצליחים מסחרית.תקבל ביסוס יסודי בעסקי המשחקים, תלמד כיצד לפתח, להפיץ ולהעניק רישיון למוצרי משחקים כמפיק עצמאי.
מסלולי קריירה טיפוסיים כוללים:
- מעצב משחקים
- מתכנת משחקים
- מהנדס DevOps
- מפתח משחקים
- מתכנת ממשק משתמש
- מעצב מוצר
- מעצב אינטרנט
- חוקר תוכנה
- מהנדס
- מפתח תוכנה
- מתכנת AI