5 BSc תוכניות ב אדריכלות ב הממלכה המאוחדת for 2024

BSc תוכניות ב אדריכלות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מאחורי כל עיצוב מפואר עומדת טכניקה נהדרת. בסביבה הבנויה המונעת יותר ויותר דיגיטלית שלנו, התואר בעיצוב אדריכלי וטכנולוגיה שלנו הוא מסלול לקריירה מתגמלת שבה אתה יכול להפוך מושגי עיצוב מדהימים למציאות. על ידי יישום מיומנויות עיצוב ברמה גבוהה ויישומי תוכנה מתוחכמים, טכנולוגים אדריכליים מעבירים רעיון עד לעיצוב הסופי שלו. בהסתמך על הקשרים והכישורים החזקים שלנו בתעשייה שלנו, הקורס המוסמך של המכון המוסמך לאדריכלות אדריכלים (CIAT) יוביל אותך בפרטים הטכניים, התפעוליים והסביבתיים של יצירת בניינים.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אוניברסיטת קווין, כחלק מקבוצת ראסל, היא אחד המקומות הטובים ביותר ללמוד אדריכלות בבריטניה. בסקר הסטודנטים הארצי לשנת 2019, שנערך ב- 62 בתי ספר לאדריכלות, דורגנו במקום הרביעי לסיפוק הכללי. בלוח ה- Guardian משנת 2019, הכולל 55 בתי ספר לאדריכלות, דורגנו במקום הרביעי עבור ערך מוסף ו- (משותף) 6 לקריירה אחרי חצי שנה. בשנת 2019 דורגנו במקום השני (משותף) לסיכויים לתואר שני ובמקום השמיני בסך הכל בבריטניה של 55 בתי ספר במדריך השלם לאוניברסיטה.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אדריכלים הם אנשי מקצוע מוערכים מאוד, העובדים עם ממשלות, מהנדסים, שותפי בנייה ושיטות עיצוב ברחבי העולם כדי לעצב את הערים שלנו ואת הסביבה הבנויה. כאדריכל, עבודתך תהווה השראה לאחרים, כאשר תתכנן מבנים חדשים וחללים ציבוריים, ותמציא מחדש, תשחזר ותשמר את הקיימים. אם אתם מחפשים תואר - וקריירה עתידית - המשלבת יצירתיות, עיצוב וחשיבה ביקורתית, אל תחפשו רחוק יותר מקורס התואר BSc (Hons) באדריכלות שלנו.

    • London, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית

    • High Wycombe, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מעניין אותך איך מבנים מתוכננים?התואר בעיצוב אדריכלי וטכנולוגיה שלנו הוא בחירה מצוינת עבורך.קורס זה נועד לספק לך ידע מעמיק של תהליך התכנון האדריכלי, והזדמנות לרכוש את המיומנויות הנדרשות כדי להפוך לטכנולוג אדריכלי מקצועי.