10 BSc תוכניות ב אדריכלות ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב אדריכלות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Fairmont, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדינת פיירמונט היא האוניברסיטה היחידה במערב וירג'יניה שמציעה תארים ללימודי אדריכלות. המשימה של תכנית האדריכלות היא לחנך אדריכלים שואפים להיות הוגים יצירתיים שרודפים אחר אדריכלות כתהליך אינטגרטיבי. עיצוב, היסטוריה, תיאוריה, תרבות, קיימות ומציאות הפרקטיקה מתפרשים הן בתוך האופי והדינמיקה הייחודית של אזור האפלצ'ים והן בתוך הקהילה העולמית המודרנית.

    • Fayetteville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר המקדים, התואר הראשון, בן ארבע שנים, הוא תכנית בת 126 ש"ח המגיעה לשיאה בתואר ראשון במדעי האדריכלות (BS Arch.). תכנית האדריכלות הטרום מקצועית מציגה לסטודנט את יסודות העיצוב. עבודת הקורס שוזרת קורסי אומנויות חופשיות עם תכנית לימודים לעיצוב אדריכלי; היסטוריה אדריכלית לאורך הדורות; ההתקדמות הטכנולוגית הנוכחית באדריכלות; ומפגש של עיצוב בר קיימא, עירוניות וצדק חברתי באמצעות עיצוב.

    • Fayetteville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Farmingdale, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית להנדסת אדריכלות (ARC) מסנתזת את האלמנטים האסתטיים, הטכניים והפונקציונליים של תכנון ובנייה של מבנים.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית תואר כפולה היא תכנית בה הסטודנט ממשיך במקביל קורסי לימוד בשני תחומים המובילים לתארים בשניהם. הסטודנט נדרש לספק את הקורסים המקצועיים הנדרשים של כל אחת מהתחומים הנעשים. שאר קורסי התכנית הלא-נדרשים ודרישות הבחירה של שתי התחומים משולבים באופן שיספק את דרישות בתי הספר הנוגעים בדבר והאוניברסיטה כולה.

    • Lincoln, ארצות הברית

    אנגלית

    את תוכנית הקדם ארכיטקטורה מלווים שלוש שנות הדרכה אדריכלית ממוקדת המובילה לתואר ראשון במדעים בעיצוב. לאחר קבלת התואר הראשון, סטודנטים רשאים להגיש בקשה להמשיך בשנתיים נוספות של לימודים, מה שמוביל לתואר שני באדריכלות מקצועי. התואר המקצועי לאדריכלות מוסמך על ידי המועצה הלאומית להסמכת אדריכלות (NAAB).

    • Amherst, ארצות הברית

    אנגלית

    המחלקה לאדריכלות מתגאה במתן חקר נגיש וקפדני מבחינה אינטלקטואלית של העיצוב. המחלקה שמה דגש על גישה יצירתית ושיתופית רוחנית, מתקדמת חברתית ומגיבה על הסביבה. התלמידים מוזמנים לעקוב אחר התשוקה שלהם בכל כיוון שייקח להם.

    • Parker, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר הראשון במדעים באדריכלות הינה תכנית קדם מקצועית המשלבת חשיבה ביקורתית עם עשייה פעילה. התלמידים לומדים את יסודות העיצוב, מיישמים אותם על תכנון מבנים, שכונות וערים ומתקשרים בצורה גרפית לפיתרון עיצובי.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במדעים באדריכלות הוא תואר ראשון לפני שנתיים המקצועי המוביל לתואר שני בארכיטקטורה מואץ של BAC. הגישה החדשנית שלנו לחינוך משלבת פרקטיקת עיצוב אמיתית מתמשכת עם למידה בכיתה המסורתית.