6 BSc תוכניות ב טכנולוגיה והנדסה 2024

BSc תוכניות ב טכנולוגיה והנדסה 2024Filter
    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר גמיש זה משלב מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM). בנה תואר משלך ממגוון רחב של מודולי STEM ומסלולי לימוד. בנה הסמכה שייחודית לך.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התמודד עם האתגרים ההנדסיים הקריטיים של התשתיות של היום עם תואר ראשון בטכנולוגיה הנדסית, מכניקה והנדסת מכונות מהאוניברסיטה Riga Technical University . מומחים בתחום זה עומדים בחזית החדשנות, ומניעים התקדמות בתעשיות ברחבי העולם. התוכנית מאפשרת לסטודנטים להתעמק במורכבות המכניקה, מדעי החומרים והטכנולוגיות המתקדמות, תוך חידוד כישוריהם לתכנן, לנתח ולייעל מערכות מורכבות ומכונות מתקדמות.

    • Daytona Beach, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון בטכנולוגיה הנדסית, טכנולוגיית הנדסת חשמל (BSEET) מכשירה את הבוגרים לתפקידים טכניים בתחומים המתרחבים של חשמל, דיגיטל, מחשבים ומיקרו-מעבדים. המטרה העיקרית היא לספק בסיס רחב של ידע תיאורטי ומעשי בתחומי מעגלים חשמליים ואלקטרוניקים, מעגלים דיגיטליים, מחשבים, מערכות חשמל, בקרי לוגיקה ניתנים לתכנות, מיקרו-מעבדים ומערכות בקרה.

    • Daytona Beach, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים בטכנולוגיה הנדסית (BSET) מכשיר את הבוגרים לתפקידים טכניים בתחומים המתרחבים של פעולות תעשייתיות, תכנון מכני ותכנון בנייה.

    • Anaheim, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים בהנדסת חשמל (BSEE) מכסה מושגים שונים בתחום הנדסת חשמל.

    • West Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    באמצעות התוכנית להנדסת רובוטיקה University of Hartford , תוכלו לרכוש מיומנויות בתחום הגובר של רובוטיקה ולהשפיע על העתיד.