41 BSc תוכניות ב לימודים כלליים ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב לימודים כלליים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    • Las Cruces, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורסים בביולוגיה חקלאית מכינים אותך למגוון קריירה במדעי הביולוגיה והחקלאות. אתה תפתח את תוכנית הלימודים שלך עם יועץ אקדמי כדי להשיג את המטרות האישיות שלך. רבים ימשיכו לתארים מתקדמים במדעים או יתכוננו להתקבל לבתי ספר מקצועיים (רפואה, שיניים וכו').

    • Lynchburg, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אתה רוצה להמשיך לתואר שאתה נלהב ממנו, אבל עם הרקע והמטרות שלך בקריירה, ייתכן שתואר מסורתי לא יענה על הצרכים שלך. בליברטי, אנחנו מבינים. לכן התואר הראשון שלנו בלימודים בין-תחומיים ניתן להתאמה אישית, ומאפשר לך להתאים את התואר שלך סביב מספר תחומי לימוד במקום רק אחד. לאחר סיום לימודי תואר ראשון בלימודים בין-תחומיים, תוכלו להיות מוכנים לעסוק במגוון רחב של קריירות הייחודיות לכם ולייעודכם.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים במדע וטכנולוגיה משולבים מייצר בוגרים שהוכשרו לשילוב יעיל של גורמים מדעיים וטכנולוגיים עם שיקולים פוליטיים, חברתיים, כלכליים ואתיים כדי לפתור בעיות מורכבות בעולם האמיתי העומדות בפני החברה.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    128 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הניתנת להתאמה אישית זו מציעה לסטודנטים את ההזדמנות לחקור כיצד כוחות פוליטיים, כלכליים, תרבותיים וחברתיים משפיעים על המדע והטכנולוגיה, והדרכים שבהן המדע והטכנולוגיה משפיעים על החברה. בתור מגמת מדע, טכנולוגיה וחברה, תתמקד בהיבטים ובגישות המעניינים אותך ביותר, תוך כדי קבלת בסיס חזק בנושאי ליבה בתחום. אלה כוללים קיימות, ההיבטים האתיים של מדע וטכנולוגיה, רפואה ובריאות, ההיסטוריה והסוציולוגיה של המדע, אינטראקציה אנושית עם טכנולוגיות ומערכות טכנולוגיות, כלכלת החדשנות ומדיניות מדע וטכנולוגיה.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתואר ראשון במדעים כלליים היא תכנית בין-תחומית המעניקה לסטודנטים בסיס חזק בביולוגיה, כימיה ופיזיקה. התלמידים רוכשים בסיס ידע רחב במגוון דיסציפלינות מדעיות תוך רכישת ניסיון רב ערך במחקר ובמעבדה.

    • Abilene, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לחינוך מדעי מיועדת לתלמידים המתכננים לקבל הסמכה ללמד מדע במערכת החינוך הציבורית בטקסס וכן בבתי ספר פרטיים.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לקריירות במדעים יש יותר ויותר ביקוש. אם אתה רוצה להיכנס לתחום הזה אבל לא החלטת באיזה סוג של קריירה תרצה להמשיך, תוכנית המדע של Gannon University עשויה להיות בשבילך. אנו נספק לך רקע רחב במגוון תחומים מדעיים כדי להכין אותך עם הידע והכישורים הדרושים להמשך מסלול הקריירה המתאים לך ביותר.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית המקוונת לתואר ראשון במדעים באומנויות ומדעים ליברליות מקוונת, המציעה תשעה תחומי דגש, היא תוכנית הניתנת להתאמה אישית מלאה המאפשרת לסטודנטים לקדם את הקריירה שלהם על ידי בניית מיומנויות שניתן ליישם באופן מיידי במקום העבודה.

    • Fairfax, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים בלימודים אינטגרטיביים מפגיש מחקר, תיאוריה ופרקטיקה על פני דיסציפלינות רבות. מגמות לימודים אינטגרטיביים בוחרים בריכוז רב תחומי או עובדים עם צוות שירותי הסטודנטים כדי לפתח ריכוז משלהם, המותאם באופן ייחודי למטרות האקדמיות והקריירה שלהם. המגמות ללימודים אינטגרטיביים חוקרים נושאים והתנסויות חדשות תוך השגת הידע והמיומנויות הדרושים כדי להיכנס לכוח העבודה. שיעורי הלימוד הנדרשים מוצעים בכיתות קטנות עם מקום נרחב לדיון, למידה שיתופית ולמידה חווייתית, כולל פרויקטים בקהילה, הזדמנויות להתנדבות, עבודת שטח, התמחויות ועבודה עם סגל על מחקר שמעורב ישירות באתגרים החברתיים והגלובליים הנוכחיים.

    • Florida City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בלימודים בין -תחומיים מציע גדלים קטנים של התמקדות בחוויית למידה יישומית, הזדמנויות ללמוד בחו"ל, אתה יכול לעצב לימוד קורס עצמאי או ללמוד בתואר אחד, ולסטודנטים מוצעת גמישות רבה להשלמת התואר.

    • Davis, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Loretto, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Mobile, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    רתום את האינדיבידואליות שלך עם התוכנית המקוונת לתואר IDS מ- Spring Hill College . הוא שואב מקבוצה רחבה של נושאים כדי לעזור לך להתוות את הדרך החינוכית שלך. תוכנית זו מושלמת לאנשי מקצוע עובדים שמחפשים להרוויח את התואר שלהם בזמנם.

    • Campbellsville, ארצות הברית
    • Louisville, ארצות הברית
    • + 3 more

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית ליברלים לאמנויות ומדעים נותנת לך בסיס איתן מהאמנויות החופשיות ומספקת את ההזדמנות לגוון את לימודיך בשישה ריכוזים שונים.