14 BSc תוכניות ב לימודים מקצועיים ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב לימודים מקצועיים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    סיים את התואר שלך כדי להשיג את המטרות שלך. בתואר ראשון בלימודים פרטניים באוניברסיטת Rivier, אתה יכול לעצב תוכנית משלך. זה מאפשר לך למקד קורסים לקריירה שבחרת, ליצור תחום לימודים בין-תחומי, או להמשיך לתואר שאינו זמין אחרת.

    • Lawrence Township, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מספק בסיס במדעי החיים, מכין אותך להצטרף לכוח העבודה או ללמוד בבתי ספר לתארים מתקדמים בתחומים הקשורים לבריאות. מגמת מדעי הבריאות של רוכב מספקת בסיס במדעי החיים ועבודות קורסים אחרות, ומכינה אותך להצטרף לכוח העבודה או ללמוד בבתי ספר מקצועיים או לתארים מתקדמים בתחומים הקשורים לבריאות.

    • Daytona Beach, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון בטכנולוגיה הנדסית, טכנולוגיית הנדסת חשמל (BSEET) מכשירה את הבוגרים לתפקידים טכניים בתחומים המתרחבים של חשמל, דיגיטל, מחשבים ומיקרו-מעבדים. המטרה העיקרית היא לספק בסיס רחב של ידע תיאורטי ומעשי בתחומי מעגלים חשמליים ואלקטרוניקים, מעגלים דיגיטליים, מחשבים, מערכות חשמל, בקרי לוגיקה ניתנים לתכנות, מיקרו-מעבדים ומערכות בקרה.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    130 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר במדיניות פיתוח חברתי וכלכלי באילינוי טק יעזור לך לחדד את הידע שלך כיצד הגלובליזציה משפיעה על הקהילה המקומית שלך ולהיפך. זה יצייד אותך בכישורים הדרושים לך כדי לעבוד בחזית של פיתוח מדיניות ציבורית, ויפתח דלתות לקריירות העוסקות באופן פעיל בסוגיות המדיניות החברתיות, הכלכליות והסביבתיות שהן יסודיות כיום כפי שיהיו עשרות שנים לתוך עתיד. כמו כן, תתמקדו בתפקיד שהטכנולוגיה ממלאת בהקלה על העוני, כמו גם כיצד הטכנולוגיה מעצבת את התחרותיות הכלכלית.

    • Daytona Beach, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים בטכנולוגיה הנדסית (BSET) מכשיר את הבוגרים לתפקידים טכניים בתחומים המתרחבים של פעולות תעשייתיות, תכנון מכני ותכנון בנייה.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתוכנית הפיתוח המקצועית הזו תשלים שני ריכוזים. הראשון נקבע על ידי העבודה הקודמת והניסיון שלך במכללה. לאחר השלמת דרישות ההשכלה הכללית, תתייעץ עם יועץ אקדמי כדי לבחור ריכוז שני התואם את המטרות שלך. אפשרויות הריכוז כוללות פסיכולוגיה, לימודי מחשבים, IT, ביולוגיה ואופטומטריה.

    • Waynesburg, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    באמצעות חקירה מעמיקה בכיתה והתנסות מעשית חשובה, העמיקו את הבנתכם כיצד להפוך אתגרים חברתיים להזדמנויות לצמיחה.

    • Buffalo, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    כסטודנט בתכניות הייחודיות שלנו לתואר ראשון או לתואר ראשון במדעי הרוח בתחום הבריאות, תתחיל מסלול לבית הספר לרפואה או קריירה בתחום הבריאות שמבינים את החשיבות של מחשבה יצירתית וחקר החוויה האנושית.

    • Downtown Houston, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון באמנויות ותואר ראשון במדעים עם מגמות במדעי החברה הם תארים בינתחומיים שנועדו להכין את הבוגר עם בסיס כללי במדעי החברה וניסיון בחקירה מעמיקה יותר בשני תחומי לימוד לפחות במדעי החברה. לתארים אלו מדעי החברה כוללים היסטוריה, מדע המדינה, פסיכולוגיה וסוציולוגיה.

    • Anaheim, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים בהנדסת חשמל (BSEE) מכסה מושגים שונים בתחום הנדסת חשמל.

    • Houston, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר עם יישומים רבים, תואר ראשון במדעי החברה מ- UD נועד להכין אותך עם הבנה בסיסית של שני מסלולי לימוד עיקריים - מדעי החברה והיסטוריה, מדע המדינה, פסיכולוגיה או סוציולוגיה.

    • West Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    באמצעות התוכנית להנדסת רובוטיקה University of Hartford , תוכלו לרכוש מיומנויות בתחום הגובר של רובוטיקה ולהשפיע על העתיד.

    • Milan, איטליה
    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    BSc זה הוא תוכנית בכלכלה, אבל מאוד interdisiplinary בטבע מבוסס על יסודות כמותיים מתודולוגיים מוצק. עם שילוב ייחודי של נושאים כלכליים, כמותיים וחברתיים, תוכנית חדשנית זו מוצאת סינרגיות בין נבדקים, כדי להשיג נקודות מבט שונות על נושאים כלכליים בינלאומיים מובילים.

    • New York, ארצות הברית
    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    להיות מומחה בסביבת בריאות משתנה ועולמית. עם אוכלוסייה מזדקנת והנחיות רגולטוריות מתפתחות, סיכויי הקריירה הם גבוהים עבור אנשי מקצוע בתחום ניהול הבריאות.