38 BSc תוכניות ב לימודים מקצועיים 2024

BSc תוכניות ב לימודים מקצועיים 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    סיים את התואר שלך כדי להשיג את המטרות שלך. בתואר ראשון בלימודים פרטניים באוניברסיטת Rivier, אתה יכול לעצב תוכנית משלך. זה מאפשר לך למקד קורסים לקריירה שבחרת, ליצור תחום לימודים בין-תחומי, או להמשיך לתואר שאינו זמין אחרת.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בסיעוד מקצועי (בריאות הנפש) - תוכנית לימודים תלת שנתית ללימודים בפברואר משלבת תיאוריה ופרקטיקה, מכינה את הסטודנטים שלנו להיות מתרגלים ברמה עולמית בתחום סיעוד בריאות הנפש. החל מפברואר 2024, הסטודנטים יבלו 50 אחוז מזמנם באוניברסיטה בלימוד תיאוריית האחיות והכישורים הקליניים העדכניים ביותר, ו-50 אחוז מזמנם עם אחד משותפי ההכשרה המוכרים הבינלאומיים שלנו במגוון רחב של מסגרות קליניות וקהילתיות ברחבי Northern אירלנד.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר גמיש זה משלב מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM). בנה תואר משלך ממגוון רחב של מודולי STEM ומסלולי לימוד. בנה הסמכה שייחודית לך.

    • Lawrence Township, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מספק בסיס במדעי החיים, מכין אותך להצטרף לכוח העבודה או ללמוד בבתי ספר לתארים מתקדמים בתחומים הקשורים לבריאות. מגמת מדעי הבריאות של רוכב מספקת בסיס במדעי החיים ועבודות קורסים אחרות, ומכינה אותך להצטרף לכוח העבודה או ללמוד בבתי ספר מקצועיים או לתארים מתקדמים בתחומים הקשורים לבריאות.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התמודד עם האתגרים ההנדסיים הקריטיים של התשתיות של היום עם תואר ראשון בטכנולוגיה הנדסית, מכניקה והנדסת מכונות מהאוניברסיטה Riga Technical University . מומחים בתחום זה עומדים בחזית החדשנות, ומניעים התקדמות בתעשיות ברחבי העולם. התוכנית מאפשרת לסטודנטים להתעמק במורכבות המכניקה, מדעי החומרים והטכנולוגיות המתקדמות, תוך חידוד כישוריהם לתכנן, לנתח ולייעל מערכות מורכבות ומכונות מתקדמות.

    • Daytona Beach, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון בטכנולוגיה הנדסית, טכנולוגיית הנדסת חשמל (BSEET) מכשירה את הבוגרים לתפקידים טכניים בתחומים המתרחבים של חשמל, דיגיטל, מחשבים ומיקרו-מעבדים. המטרה העיקרית היא לספק בסיס רחב של ידע תיאורטי ומעשי בתחומי מעגלים חשמליים ואלקטרוניקים, מעגלים דיגיטליים, מחשבים, מערכות חשמל, בקרי לוגיקה ניתנים לתכנות, מיקרו-מעבדים ומערכות בקרה.

    • Brussels, בלגיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בעולם של שינויים מהירים ושינויי גבולות, יש צורך הולך וגובר במוחות שמסוגלים להחליף נקודות מבט ולחשוב מחוץ לקופסאות. תוכלו לאסוף ידע משלושה דיסציפלינות מפתח - סוציולוגיה, מדעי המדינה ולימודי תקשורת. זה יעזור לך לנתח ולהבין טוב יותר את החברות בהן אנו חיים.

    • Tampere, פינלנד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון במדעים והנדסה היא תכנית לתואר חוצה תחומית המספקת לך בסיס מוצק במספר תחומי ליבה של הנדסה ויכולת לעקוב אחר התפתחויות טכנולוגיות מהירות וליישם שיטות מדעיות. המקצועות המרכזיים הזמינים במסלול מדעי הטבע והמתמטיקה הם מתמטיקה; פיזיקה; כִּימִיָה; הנדסה ביו רפואית.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    130 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר במדיניות פיתוח חברתי וכלכלי באילינוי טק יעזור לך לחדד את הידע שלך כיצד הגלובליזציה משפיעה על הקהילה המקומית שלך ולהיפך. זה יצייד אותך בכישורים הדרושים לך כדי לעבוד בחזית של פיתוח מדיניות ציבורית, ויפתח דלתות לקריירות העוסקות באופן פעיל בסוגיות המדיניות החברתיות, הכלכליות והסביבתיות שהן יסודיות כיום כפי שיהיו עשרות שנים לתוך עתיד. כמו כן, תתמקדו בתפקיד שהטכנולוגיה ממלאת בהקלה על העוני, כמו גם כיצד הטכנולוגיה מעצבת את התחרותיות הכלכלית.

    • Friedrichshafen, גרמניה

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    העולם עומד בפני אתגרים גדולים, אך אנו מאמינים בשינוי חיובי! התוכנית החדשה שלנו לתואר ראשון בניהול, כלכלה ומדעי החברה | MES מאפשרת לך להתמודד עם סוגיות חברתיות דוחקות כמו שינויי אקלים, דמוגרפיה, אי שוויון וטרנספורמציה דיגיטלית בצורה יצירתית ומכוונת פתרונות. תחת המוטו "עיצוב וניהול שינוי בר קיימא", תקבל הכשרה לשלוט באתגרים גלובליים.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מתרגלי בריאות ושירותים חברתיים יכולים לעשות שינוי עמוק בחייהם של אנשים פגיעים, העובדים במגוון מסגרות כולל שירותי בריאות, חינוך ובריאות הציבור. התואר BSc (Hons) בריאות וטיפול סוציאלי בלינקולן נוקט בגישה משולבת, המשלבת מדיניות ופרקטיקה. מטרתו היא לפתח את הידע, המיומנויות והערכים הנדרשים כדי לקחת על עצמן רבות מהאחריות החדשה והמתפתחת במגוון מגזרי טיפול. הסטודנטים נלמדים על ידי חוקרים ואקדמאים בעלי ניסיון מעשי והן קשרים מקצועיים במגזר. בית הספר לבריאות וטיפול סוציאלי מקיים קשרים הדוקים עם ארגוני בריאות, רשויות מקומיות וארגונים התנדבותיים ופרטיים רבים כדי להבטיח שההוראה מותאמת לפי ההתפתחויות האחרונות בפרקטיקה ובמדיניות.

    • Greenford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מסלול הכניסה הישיר החדש שלנו ברמה 6 מספק Pathway אינטנסיבי, המאפשר לך לקבל הסמכה מלאה ל-BSc (הצטיינות) בבריאות, רווחה וטיפול סוציאלי תוך שנה בלבד של לימודים. זוהי פלטפורמה מצוינת לפיתוח מערך הכישורים הכולל שלך, בניית הבנה מיוחדת בתחומי מפתח בתחום הבריאות והוספת ערך כולל משמעותי לקורות החיים שלך.

    • Edinburgh, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתוכנית הפיתוח המקצועית הזו תשלים שני ריכוזים. הראשון נקבע על ידי העבודה הקודמת והניסיון שלך במכללה. לאחר השלמת דרישות ההשכלה הכללית, תתייעץ עם יועץ אקדמי כדי לבחור ריכוז שני התואם את המטרות שלך. אפשרויות הריכוז כוללות פסיכולוגיה, לימודי מחשבים, IT, ביולוגיה ואופטומטריה.

    • Waynesburg, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    באמצעות חקירה מעמיקה בכיתה והתנסות מעשית חשובה, העמיקו את הבנתכם כיצד להפוך אתגרים חברתיים להזדמנויות לצמיחה.