6 BSc תוכניות ב מדיה ותקשורת ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב מדיה ותקשורת ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Winter Park, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    80 שבועות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית לימודי התואר הראשון במדעים נועדה לספק הבנה מעמיקה של הכישורים הדרושים בכדי להצליח בענפי המדיה הדינאמיים של ימינו. לאורך תכנית הלימודים המבוססת על פרויקטים, תוכלו לחקור נושאים החל מהפקת וידאו דיגיטלי ואודיו ועד אסטרטגיות יזמות ושיווק. תוכלו לחדד גם כישורים סטנדרטיים בתעשייה כמו סיפור סיפורים, מתודולוגיית מחקר ויכולת לנסח מושגים מופשטים.

    • Rancho Palos Verdes, ארצות הברית

    אנגלית

    סביבות למידה של STEM משרות תשוקה ליצירתיות, חדשנות ופתרון בעיות, ומכינות אותך בהכשרה מעשית באולפנים דיגיטליים. תתחיל מיד לבנות תיק איכותי מקצועי המציג את כישרונות היצירה שלך ומציב אותך לקריירה מרגשת באמנות החזותית.

    • Online USA

    אנגלית

    בשוק של היום מונע התקשורת, אנשים שיכולים לנהל רעיונות במגוון פורמטי מדיה באופן מדויק ועקבי הם בעלי ביקוש גבוה במיוחד. את אותם רעיונות יש לכתוב ולהעביר בדרכים המתאימות למדיה מודפסת, חזותית ומונפשת. אנו מאמינים שקריאתו של ישו ללכת לכל העולם כוללת את העולם הדיגיטלי.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תקשורת נמצאת בכל מקום - אך קשה להשיג מיומנויות תקשורת חזקות ויעילות. על פי האיגוד הלאומי למכללות ומעסיקים 2016, איכות המועמדים החשובה ביותר היא תקשורת מילולית יעילה.

    • Miramar, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכניות התקשורת והמדיה ההמונית שלנו מכינות את הסטודנטים לשוק העבודה לתפוס תפקידים בתעשיית המדיה ההמונית או במחלקת התקשורת של כל חברה או ארגון ללא מטרות רווח. בתוכניות יש גם דגש מעניין על יזמות, שמכשירה את הסטודנטים להיות פרילנסרים ובעלי תקשורת עצמאיים.

    • Dobbs Ferry, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Mercy College מציעה קורסים חדשניים ומאתגרים לסטודנטים הרודפים קריירה בעיתונים, מגזינים, טלוויזיה, רדיו, יחסי ציבור ותקשורת ארגונית.