35 BSc תוכניות ב מדיה ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב מדיה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Winter Park, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    108 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית הלימודים בצילום דיגיטלי שוקעת אותך באמנות של הפקת וידאו וסרטים דיגיטליים עבור מגוון רחב של נקודות מכירה. על ידי שימוש בכלים העדכניים ביותר הזמינים למפתחי המדיה של היום, תלמד כיצד ליצור תוכן מקצועי עבור טלוויזיה משודרת, מדיה מקוונת, יישומים ניידים וסרטים עצמאיים

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתוכנית המדיה החברתית והשיווק הדיגיטלי של הרשת היא מסלול ריכוז זמין עבורך אם אתה לומד לתואר ראשון בטכנולוגיית מידע, מערכות מידע או עיצוב גרפי. תוכנית זו מלמדת אותך ליישם פתרונות אוטומציה שיווקית, עוזרת לך לפתח מיומנויות בפרסום דיגיטלי, ומראה לך כיצד למנף אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) לצמיחה עסקית.

    • Kokomo, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    רווק המדע בניו מדיה, אמנות, וטכנולוגיה הוא עבור הסטודנט שרוצה להיות ממוקד יותר על נושאי מדיה חדשים בתוך התואר. המייג'ור מורכב 45 ש"ש של קורסים בניו מדיה, אמנות, וטכנולוגיה, מחולקים בין גרעין קורסי חובה בתוך ריכוז נבחר, כולל קורסי בחירה.

    • Flagstaff, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הסופיות לתואר הראשון במדע Creative Media והקולנוע מציגות הזדמנויות לתלמידים ליצור בית תעשייתי ופרויקטי סרט, כוללים תסריטים, כמו גם לעסוק בניתוח הביקורתי של מגוון של מדיה.

    • WV, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מדיה דיגיטלית עיצוב הוא חטיבה של האמנות גדולה המשלב היבטים של אמנות, תקשורת, עסקים, ומדיה דיגיטלית. תלמידים לומדים עם מגוון רחב של מדריכים המתמחים בעיצוב גרפי, צילום, פרסום, וידאו, אודיו, אנימציה, עיצוב אתרים, שיווק, ומערכות מידע עסקי. לתלמידים לפתח מגוון רחב של מיומנויות תקשורת בהדמיה, תקשורת, מצגת, כתיבה, וטכנולוגיה.

    • Saint Paul, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Murfreesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מעוניין לחשוב ולכתוב על תקשורת אבל לא רוצה להיות עיתונאי? הריכוז החדש ללימודי מדיה בעיתונאות מיועד לסטודנטים שנהנים לדון, לנתח ולכתוב על קולנוע, טלוויזיה, פרסום ומדיה אחרת.

    • Alfred, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Abilene, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התמקדות בשילוב של אמנות וטכנולוגיה, תואר בעיצוב גרפי ופרסום פותח את הדלת לאינסוף אפשרויות תקשורת חזותית. תהפוך למומחה בשילוב טקסט ויזואלי תוך כדי הפיכת הרעיונות היצירתיים ביותר שלך לעיצובים להדפסה או לאינטרנט.

    • Leesburg, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    מסלול זה מכסה את הצד היצירתי של הטכנולוגיה. פרויקטים מתמקדים בפתרונות עיצוב אמיתיים עם גישה שיווקית. קורסים מקיפים כוללים תקשורת גרפית, הדמיה דיגיטלית, הפקת דפי אינטרנט, מדיה דיגיטלית.

    • Rancho Palos Verdes, ארצות הברית

    אנגלית

    סביבות למידה של STEM משרות תשוקה ליצירתיות, חדשנות ופתרון בעיות, ומכינות אותך בהכשרה מעשית באולפנים דיגיטליים. תתחיל מיד לבנות תיק איכותי מקצועי המציג את כישרונות היצירה שלך ומציב אותך לקריירה מרגשת באמנות החזותית.

    • Online USA

    אנגלית

    בשוק של היום מונע התקשורת, אנשים שיכולים לנהל רעיונות במגוון פורמטי מדיה באופן מדויק ועקבי הם בעלי ביקוש גבוה במיוחד. את אותם רעיונות יש לכתוב ולהעביר בדרכים המתאימות למדיה מודפסת, חזותית ומונפשת. אנו מאמינים שקריאתו של ישו ללכת לכל העולם כוללת את העולם הדיגיטלי.

    • Phoenixville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה במדיה הדיגיטלית - הפקת וידאו מיועדת לסטודנטים המחפשים תוכנית המכבדת ומפתחת את אמונתם הנוצרית תוך מתן הכשרה בטכנולוגיה, מיומנויות תקשורת ויכולות יצירה. התוכנית תאפשר לתלמידים להתפתח למקצוענים רב-תכליתיים שיכולים לחשוב בצורה ביקורתית ויצירתית עם תפיסת עולם תנ"כית כדי לכהן בתפקידי תקשורת טכנית בעסקים, כנסיות וארגונים ללא מטרות רווח.

    • Fort Worth, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים המעוניינים להתמחות בקולנוע, בטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית חייבים למלא את הדרישות הבאות לסיום הלימודים: מינימום של 124 שעות סמסטר בסך הכל, כולל לפחות 42 שעות שנצברו ברמות 30000 ומעלה דרישות תוכנית הליבה של TCU מינימום של 37 שעות סמסטר. בקורסים העיקריים של FTDM, כולל לפחות 12 שעות ברמה 30000 ומעלה מינור של לפחות 18 שעות; יש לעקוב אחר כל הדרישות של המחלקה הקטינה ציון "C" או טוב יותר בכל הקורסים שנלמדו במחלקה FTDM FTDM 10113 היסטוריה של שידור; FTDM 10123 היסטוריה של קולנוע; FTDM 10143 מבוא לאסתטיקה לקולנוע וטלוויזיה; FTDM 20213 הפקת וידאו בסיסית; FTDM 20523 עסקי מדיה; FTDM 30103 ניתוח מדיה; FTDM 40901 סמינר בכיר.

    • Indiana, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להתאים את מגמת מדיה התקשורת שלך כך שתתאים ליעדי הקריירה שלך. מבחר מסלולים - לימודי מדיה, הפקת מדיה או שיווק במדיה - ואפשרויות לבחירה מאפשרים לכם להתרכז בתחום אחד או לעבור מגוון רחב של קורסים.