8 BSc תוכניות ב מדעי החברה 2024

BSc תוכניות ב מדעי החברה 2024Filter
    • Antwerp, בלגיה
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שפר את ההבנה שלך באתגרים חברתיים וכלכליים בתואר הראשון במדעי החברה-כלכליים. מחקר ייחודי, חוצה-תחומי זה מאפשר לך לפתח מיומנויות הקשורות למדיניות חברתית-כלכלית, עסקים, כלכלה, סוציולוגיה, מתמטיקה וסטטיסטיקה.

    • Tampere, פינלנד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    במהלך הלימודים נתמקד באתגר האקטואלי והדוחק כיצד לבנות חברות בנות קיימא חברתית. תוכנית מכוונת עתיד זו מציעה לך צלילה עמוקה ייחודית הן למדעי החברה והן למדעי הבריאות. אם אתה מעוניין במדיניות ובמוסדות שמייצרים בריאות ורווחה לכולם - זו יכולה להיות בדיוק הבחירה הנכונה עבורך!

    • Aberdeen, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר זה משלב את לימודי ההיסטוריה ומדעי החברה עם הידע המעשי והתיאורטי הנדרש להוראה. אתה תהיה מוכן ללמד מגוון רחב של קורסי היסטוריה ומדעי החברה ברמות חטיבת הביניים והתיכון עם BSEd בחינוך מדעי החברה מהצפון. בבתי ספר רבים, היכולת ללמד מספר מקצועות מוערכת מאוד. הלימודים שלך יכללו גרעין מוצק של קורסים בהיסטוריה, ממשל וגיאוגרפיה. תהיה לך גם אפשרות לקחת קורסים בכלכלה, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. לסיום תואר זה נדרשים קורסי הוראה.

    • Mobile, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אוהבים היסטוריה, גיאוגרפיה ומדע המדינה? שוקלים קריירה בהוראה ברמת תיכון? הוסף עומק לידע שלך באמצעות לימודי פסיכולוגיה, מדיניות חוץ, תרבות וכלכלה עם תואר במדעי החברה ב- Spring Hill College .

    • Murfreesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סוציולוגיה היא חקר החיים החברתיים, השינוי החברתי והסיבות וההשלכות החברתיות של התנהגות אנושית. זהו תחום מתרחב שמתייחס לסוגיות מאתגרות כמו דינמיקה משפחתית, אי שוויון, דפוסי התנהגות וכוחות לשינוי חברתי והתנגדות. ניתן ליישם את המחקר של סוציולוגים כמעט בכל היבט של החיים החברתיים, מפשע ועד צמצום תאגידים.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בחינוך תיכוני למדעי החברה של NSU כולל מרכיב התמחות עם מגוון קורסים במדעי החברה המרכיבים את התוכן של חינוך תיכוני במדעי החברה המאושרים על ידי מחלקת פלורידה לחינוך. הקורסים שמים דגש על פיתוח תכניות לימודים, הוראה והערכה בתחומי מקצוע כמו היסטוריה, גיאוגרפיה, מדעי המדינה, כלכלה וסוציולוגיה ללימודי חברה תיכוניים.

    • Angola, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים עם תואר שני בחינוך חברתי ב Trine University יכול להכין לסטודנטים את הידע, הכישורים והנטייה להיות אזרחים אתיים, מושכלים והשראתיים, עמוד השדרה של כל חברה.

    • Dobbs Ferry, ארצות הברית
    • New York, ארצות הברית
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה רוצה להרחיב את השדה העיקרי שלך לכלול הן פסיכולוגיה וסוציולוגיה, Mercy College מציעה רב תחומי רב במדעי ההתנהגות. התמחויות זמינות גם בתחום הבריאות הקהילתית, גרוטולוגיה ושירותי בריאות.