5 BSc תוכניות ב ניהול ארגוני ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב ניהול ארגוני ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Fairfax, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז זה משלב תוכנית לימודים לאמנויות ליברליות והמעשיות של מיומנויות עסקיות. מתמקד ברעיון מרכזי: לדעת איך אנשים מגיבים לארגונים ואיך ארגונים מגיבים לאנשים. מספק בסיס למרדף אחר תארים מתקדמים, כמו גם את הכישורים שמעסיקים מחפשים במגוון רחב של תחומי קריירה כגון עסקים, ניהול אירועים, שירותי בריאות, מנהיגות וארגונים ללא מטרות רווח. לסטודנטים יש הזדמנות להכריז על קטין עסקים תוך כדי ריכוז זה.

    • New York, ארצות הברית
    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    דמיין שאתה מרוויח את התואר הראשון שלך תוך 12 חודשים בלבד. עם התוכנית הגמישה שלנו בברונקס ובאונליין, תוכלו לעשות זאת. תוכנית מואצת זו מובילה לתואר ראשון בניהול ארגוני, המספקת מיומנויות לתפקידי מנהיגות במגוון תעשיות.

    • Akron, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים מקוון בפיקוח ארגוני תוכנן במיוחד עבור אלה שמחזיקים בתואר עמית או שצברו לפחות 60 נקודות זכות. תוכנית זו מחזקת מנהיגות ארגונית וכישורי פיקוח כדי לעזור לך להתקדם בקריירה שלך ולקחת על עצמך אחריות רבה יותר, ללא קשר לתחום שלך.

    • Atlanta, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בתואר ראשון במדעים בניהול ארגוני ומנהיגות הוא תכנית מואצת להשלמת תארים (18-24 חודשים) המספקת את הכישורים ואת בסיס הידע לעמוד באתגרים במקום העבודה במאה ה -21.

    • Panama City, ארצות הברית

    אנגלית

    עכשיו כשעבדתם זמן מה בשירותי בריאות הגיע הזמן לקחת את הצעד לקראת הפיכתכם למובילים יעילים בתחומכם. כמו כן, גם אם יש לך ניסיון מוגבל כישורי מנהיגות הם אחד הכישורים החשובים ביותר שמעסיקים ועסקים חדשים זקוקים להם. מערכת הבריאות המשתנה במהירות זקוקה לעובדים מיומנים טכנית, בעלי אוריינטציה של אנשים ומסוגלים לטפל בתפקידי מנהיגות כחברים בצוות. האפשרות BAS ניהול ארגוני ושירותי בריאות פתוחה לכל מי שיש לו AA כללי או כל מסלול העברות AA וגם לכל מי שיש לו תואר AS בתחום הקשור לבריאות. ה- BAS בניהול ארגוני עם אפשרות שירותי הבריאות הוא אחד מארבע תוכניות לתואר ראשון המוצעות במכללת Gulf Coast State College פנמה סיטי, פלורידה, ומכשירה את הסטודנטים להיות מנהיגים יעילים בארגונים ובחברה.