63 BSc תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    • Garden Grove, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בניהול מערכות מידע נועד לספק לסטודנטים הבנה מקיפה של ניהול ושימוש במערכות מידע בארגונים.

    • Buffalo, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מנהלים ממלאים תפקיד מפתח בביצוע יעיל של פעילויות קריטיות בתוך ארגון, לרבות תכנון אסטרטגי, ניהול ייצור ותפעול, משאבי אנוש, יחסי עובדים ועבודה ופונקציות רבות אחרות. לימודי הניהול יכולים להוביל אותך לקריירה כמעט בכל ענף או מגזר במשק כמנהיג ניהולי יעיל. מגמת הניהול מספקת לך השכלה מעוגלת להתכונן לתפקיד ארגוני חשוב זה. תכנית הלימודים מכילה קורסים בשיטות כמותיות, עקרונות התנהגותיים וניהול אסטרטגי ושמה דגש על מיומנויות הנדרשות לניהול צוות ופיקוח בכל סוגי הארגונים.

    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר הניהול מספק לסטודנטים את הידע והמיומנויות הספציפיות הנדרשות כדי לפתח ולהוביל כוח עבודה גלובלי. ניהול הוא יותר מתכנון, ארגון ושליטה במשאבים; זהו הכיוון של המאמץ האנושי בכל היבטי העסקים, התעשייה והממשל. לכן, בנוסף לניהול משאבי אנוש, התוכנית מתמקדת בהתנהגות ארגונית גלובלית, עסקים בינלאומיים ומנהיגות אסטרטגית. ניתן לבחור במקצועות הבחירה מתוך חשבונאות, כלכלה, יזמות, ניהול מידע וטכנולוגיה ושיווק.

    • Daytona Beach, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון במדעים יישומיים (BAS) בפיקוח וניהול משתמש במודל 2+2, המחייב השלמת תואר עמית לכניסה לתכנית. הוא נועד לספק לוח זמנים גמיש כדי לענות על הצרכים של תלמידים לא מסורתיים בקהילה; זה יכול להיות 100% מקוון או באמצעות שילוב של קורסים מקוונים וחצי מקוונים/חצי פנים אל פנים וקורסים היברידיים.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    נהל את עולם העסקים. ניהול הוא חקר תהליכים ניהוליים ואסטרטגיים בעסק ותפעול המשאבים שלו.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הצלחה בתעשיית האופנה התחרותית דורשת הן יצירתיות והן בסיס איתן בעסקים ושיווק. Stephens College נמנה עם "בתי הספר לאופנה הטובים בעולם 2019" על פי The Business of Fashion, לונדון. תוכנית השיווק והניהול שלנו ממנפת את המוניטין שלנו למצוינות ורשת בוגרים נרחבת כדי להכין את התלמידים להצלחה.

    • Bolivar, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתור מגמת ניהול עסקי, תחדד את כישורי המנהיגות, פתרון הבעיות והיזמות שלך באמצעות מגוון קורסים לניהול עסקים.תלמדו על מנהיגות ארגונית, ניהול משאבי אנוש, התנהגות ארגונית ועוד, שיכינו אתכם להיות מנהיגים יעילים במספר מסגרות עסקיות.ב-SBU תקבל השכלה עסקית אקדמית ברמה גבוהה כדי להכין אותך לקריירה מצליחה כמנהל מקצועי בתאגידים, מלכ"רים ועסקים קטנים.

    • Aberdeen, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הניהול של NSU המוצעת באינטרנט ובקמפוס נועדה להבטיח שתהיו מצוידים היטב לשוק המקומי והבינלאומי. תואר ניהול מצפון יכין אותך להוביל, לפתור בעיות, לתכנן, להעריך, לייעץ ולהתארגן במסגרת המקצוע הדינמי של ניהול עסקים.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כל ארגון זקוק למנהיגים מיומנים לניהול יחידים וקבוצות. המנהיגים היעילים ביותר מבינים את התרבות הארגונית, מסתגלים לשינוי או מעוררים בהם השראה, מזהים ומיישמים אסטרטגיות אפקטיביות, ומקלים על המאמצים של אחרים כדי להשיג מטרות ארגוניות. ריכוז הניהול של גנון מספק לך תוכנית לימודים מעשית ומקיפה, הזדמנויות נטוורקינג יקרות, והתנסויות מעשיות של התמחות ולימוד שירות שיכינו אותך לקריירה העתידית שלך עם תעשיות מקומיות וגלובליות, חברות ייעוץ או סוכנויות ממשלתיות.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באמצעות תוכנית לימודים המבוססת על עקרונות ואתיקה נוצריים, התואר המקוון לתואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת קמפבלוויל מכין את הדור הבא של המנהיגים להתגבר על מכשולי הניהול המגוונים. סטודנטים מסיימים את הכישורים להוביל אחרים באמצעות אמונה.

    • Carson, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Russellville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ניהול עסקים מכין את התלמידים לנהל ארגונים מכל הסוגים. מנהלים עוזרים לעסקים לשפר את האופן שבו הם מקבלים מוצרים ושירותים אלה ללקוחותיהם. הם מאפשרים לעסקים לפעול בצורה חלקה על ידי איסוף ספקים, מעסיקים, עובדים והכלים בהם הם משתמשים ליצירת המוצרים והשירותים הנמכרים בכל מקום. לסטודנטים לניהול עסקים יש הזדמנויות להשתתף בלמידה חווייתית כגון עבודה עם מרכז הטכנולוגיה והפיתוח לעסקים קטנים של ATU כדי לסייע לעסקים מקומיים להתנהל בצורה יעילה יותר.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז ניהול מכין תלמידים להצלחה במגוון רחב של תפקידים כמעט כל קריירה. התלמידים לומדים לראות את התמונה הגדולה של כל ארגון, איך יצירות מפתח מתאימים זה לזה, ואיך הארגון משתלב בתעשייה, תחום, ואת המשק כולו.

    • Oakland City, ארצות הברית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Oakland City University שואפת לייצר את הדור הבא של מנהיגים חיוביים, מונעים בכל תחומי עסקים. הרווק באינטרנט למדע במנהל עסקים מאפשר לתלמידים להמשיך בקריירה בכל התחום קורא להם, בין אם מדובר בנקאות, חשבונאות, ניהול עסקי, שיווק, ניהול מתקן כליאה, משאבים אנושים, אתלטי ממשל, הוראה, או ייעוץ.