33 BSc תוכניות ב תקשורת ב ארצות הברית for 2024

BSc תוכניות ב תקשורת ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בכל ענף, מעסיקים מחפשים מועמדים בעלי כישורי תקשורת מצוינים בכתב ובעל פה. חקור אינסוף הזדמנויות קריירה עם תואר ראשון במדעים בתקשורת מ- King University Online . תואר התקשורת שלנו מאפשר לך ללמוד, לבנות ולתרגם את הרעיונות שלך בצורה משכנעת. תהפוך למומחה במגוון ערוצי תקשורת המכינים אותך להצלחה בעולם האמיתי. באמצעות תואר ראשון בתקשורת, תוכל לעבוד ביחסי ציבור, שיווק

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Melbourne, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגרים עם תואר בתקשורת אסטרטגית מפלורידה טק נכנסים לכוח העבודה עם מגוון מיומנויות המכינות אותם לקריירה במגוון דיסציפלינות תקשורת. מומחיות תקשורת אסטרטגית פותחת פתח למשרות בתחום יחסי ציבור, שיווק, הוצאה לאור, מדיה, תקשורת ארגונית, תקשורת בין-תרבותית ועוד.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתואר ראשון במדעים בתקשורת ארגונית הוא תואר רב-תכליתי ומאוד ישים אשר מכשיר אותך להשתמש במיומנויות תקשורת חזקות כדי להעריך בעיות בתוך כל ארגון וליישם פתרונות יעילים. באמצעות קורסים רלוונטיים ומרתקים, תחזק את התקשורת ההתייחסותית שלך, חשיבה ביקורתית וכישורי פתרון בעיות.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    126 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הכפול של ניהול טכנולוגיות מידע (BAC)/תקשורת: עיתונות של טכנולוגיה ועסקים (BS) שהושק לאחרונה מסייע לסטודנטים לחדד מומחיות בשני תחומי לימוד משלימים, מה שמוביל לאפשרויות קריירה מורחבות. בוגרי תכנית זו יהיו בעלי ידע חזק בטכנולוגיות מידע והן את הכישורים הדרושים כדי להעביר את המיומנות הזו ביעילות.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    נצלו את ההזדמנות לעיצוב תכנית לימודים ייחודית, עם אפשרויות החל מיחסי ציבור, מדיה חברתית ותקשורת ארגונית, בין-תרבותית ומנהיגותית עם תואר ראשון בתקשורת. מטב את ההזדמנויות שלך בחיפוש אחר נישה ספציפית בשוק. תשתף פעולה עם יועץ הפקולטה שלך כדי לעצב את בחירת הקורס שלך בהתאם למטרות המקצועיות שלך. מעבר לכך, יהיו לך הזדמנויות ללמידה מעשית, בעבודה עם מעסיקים מובילים באזור להתמחות. כשתסיים את הלימודים, תהיה מוכן להזניק את הקריירה שלך או להתחיל בית ספר לתואר שני.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אומנות הפרסום הייתה חלק מתהליך המכירה כל עוד אנשים וארגונים החליפו מוצרים ושירותים רצויים. בשוק המחובר הגלובאלי שלנו כיום, הביקוש למומחי פרסום שיכולים לענות על צרכי הצרכנים הולך וגדל.

    • Fayetteville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Saint Paul, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Loretto, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תחום התקשורת הרב-גוני של Nyack מאפשר לסטודנטים לזהות ולהעריך עקרונות מרובים של אמנויות ומדיה מנקודות מבט היסטוריות, עכשוויות ומעשיות. סטודנטים לתקשורת שלנו נלהבים מהאמנויות ובעלי מוטיבציה להפוך לרלוונטיים בעולם שסביבם באמצעות מספר כלי תקשורת מונעים טכנולוגית של המאה העשרים ואחת ומעורבים בכל העולם. למה ללמוד תקשורת ב-Nyack? לימודי תקשורת ב- NYACK College מעניקים לסטודנטים את ההזדמנות לעסוק באופן פעיל בחוויה מעשירה לתואר ראשון המציגה תכנית ליבה קפדנית המשופרת על ידי מספר עצום של קורסי ריכוז מרתקים וחיוניים, החל מתסריטאות ועד משחק. יתרונות נוספים ללימודי תקשורת ב-Nyack כוללים: גדלים בכיתות קטנות ופעילויות יומיות מובנות בסמינר המעניקות לסטודנטים את ההזדמנות להפוך לחלק הכרחי ממשפחת מחלקות מלוכדת. הכנה חיונית לקריירה עתידית ולימודי תואר שני בתחומי עיתונות, אמנות דרמטית, לימודי קולנוע, הפקת סרטים, רטוריקה ותקשורת המונים. מחלקת התקשורת של NYACK College מתגאה בנוכחות חזקה הן בקמפוסים של מחוז רוקלנד והן בקמפוסים של העיר ניו יורק. זה מעניק לסטודנטים את ההזדמנות להיות בעיר ניו יורק או בקרבתה ולקבל גישה לארגוני מדיה משודרים גדולים, כלי עיתונות וחברות תיאטרון בקליבר ברודווי להתמחות ולתעסוקה עתידית. במבט חטוף הסמכה מתמחה: איגוד מכללות ובתי ספר דוח תכנית שנתית לתקשורת 2020-21 (PDF) מה אלמד? מגמות תקשורת נחשפות לחשיבה ביקורתית מעמיקה ביחס לתפקידה של הדיסציפלינה בעולם גלובלי של המאה העשרים ואחת. סטודנטים במחלקה מפתחים את היכולת לנתח, להעריך ולהעריך את השפעת התקשורת על החברה, ומעודדים ליישם את נקודות המבט הנוצריות שלהם על מגוון מושגים ספציפיים לתחום כסיכויים עתידיים בתעשיות התקשורת. כל תלמידי התקשורת נרשמים במהלך הבגרות לקורסי הליבה הבאים של החוג: תקשורת, תרבות וטכנולוגיה תקשורת בין אישית מבוא לתקשורת תקשורת המונים וחברה דיבור מול קהל סמינר בכיר באתיקה תקשורתית סיפורים לתקשורת קריירה הזדמנויות בוגרי התקשורת של Nyack מוכנים לקריירה בתחומים המערבים באופן פעיל דיבור, כתיבה ומיומנויות דרמטיות, כגון הפקת שידורים, יחסי ציבור, מכירות ופרסום, משחק, הפקה, בימוי ועוד. בנוסף, המגמה מספקת כישורי הכנה מצוינים ללימודי תואר שני בתיאטרון, קולנוע, חינוך, משרד, משפטים, עסקים ובכל תחומי אמנויות התקשורת. הבוגרים שלנו מספר NYACK College תקשורת ממשיכים את הצלחתם האקדמית עם ההרשמה למגוון תוכניות לימודים לתארים מתקדמים. אחרים מונעים לקריירה בעזרת ניסיון התמחות שנצבר במהלך הלימודים. הנה כמה מהחברות אליהן שלחנו את הסטודנטים שלנו להתמחות: ABC אמריקן אקספרס Bravo CNN American Morning CNNMoney.com HARPO Networks MSNBC MTV NBC Universal SONY Records Telemundo WNYK 88. רדיו לוחם

    • Frostburg, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המעבר מתקופת המידע לעידן החברתי השפיע על הזהות שלנו, התרבויות, מערכות היחסים והפוליטיקה. היכולת לתקשר ביעילות תהפוך אותך לחלק חיוני בכל ארגון או מקום עבודה.

    • Rochester, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    שיווק הוא תפקיד מכריע עבור כל החברות, גדולות וקטנות, בכל תחומי העסקים. כתוצאה מכך, תואר ראשון בשיווק ממכללת St. John Fisher College פותח את השערים לקריירות מגרות ומתגמלות רבות.

    • Gwynedd Valley, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    כיום כל ארגון זקוק למומחה שיודע להתאים את המסרים הנכונים לטכנולוגיה הנכונה. זו הסיבה שעבודות המשתמשות בכישורי תקשורת דיגיטלית מבוקשות מאוד - ומשולמות היטב.

    • Beverly, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמת התקשורת הכללית מספקת בסיס חזק בתחום ומאפשרת לך לדגום שיעורים בתוכניות התקשורת האחרות המוצעות באנדיקוט.