12 תואר ראשון תוכניות ב אדריכלות ב טורקיה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אדריכלות ב טורקיה for 2024Filter
    • Ankara, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים של המחלקה לאדריכלות מעניקה בסיס חזק בתורת האדריכלות ומכינה את הסטודנטים לתחום החדשני של העשייה האדריכלית העכשווית.

    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לאדריכלות שואפת לחנך אדריכלים ומעצבים שיכולים לתפוס עיצוב מנקודת מבט רב תחומית, שיכולים לעקוב ולתרום להתפתחויות עכשוויות ברמה לאומית ובינלאומית, שיכולים לפתח פתרונות יצירתיים ובעלי ידע מוצק בעיצוב/ דיני בניה וניהול פרויקטים כמו גם קיימות.

    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לאחר שקיבל את הקבוצה הראשונה של סטודנטים בסתיו 2013, אדריכלות היא מחלקת קטן אך בהתמדה. בעוד אנו שואפים להתאים את הסטנדרטים האקדמיים של בתי הספר האדריכליים הטובים ביותר בעולם ולכלול חשיבה חדישה בפדגוגיה ובפרקטיקה האדריכלית, אנו מבקשים גם להתקין בתלמידינו, תחושה חזקה של מעורבות חברתית, אחריות סביבתית ואתיקה מקצועית .

    • Turkey Online, טורקיה

    זמן מלא

    למידה מרחוק, בקמפוס

    טורקי

    סטודנטים מתקבלים לתוכנית הארבע הסטודנט הזה עם נקודות MF-4 שלהם YGS. המחלקה לארכיטקטורה דורשת ידע תוכן חזק של מתמטיקה, גיאומטריה וריבית ריאלית באמנויות חזותיות ופילוסופיה.

    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    במסגרת גישה חינוכית ממוקדת לומד, שואפת המחלקה לארכיטקטורה לשמור על השתתפות פעילה של הסטודנטים בתהליך הלמידה, לעודד למידה מתוך עשייה ולפתח מיומנויות של חיבור קשרים, ביקורת, פרשנות וסינתזה.הקורסים בתכנית הלימודים משמשים לחיבור בין תיאוריה ופרקטיקה ולפיתוח יכולות גנריות ומקצועיות של תלמידים.

    • Yüzüncü Yıl Üniversitesi Kampüsü, טורקיה

    אנגלית, טורקי

    אדריכלים בני זמננו, מתכנני ערים ואזורים, מעצבי מוצר תעשייתי, אדריכלי פנים, נוף, תחרותיים, אובייקטיביים, פתוחים ושקופים ברמה הלאומית והבינלאומית, שיכולים להשתמש במידע ובטכנולוגיה בצורה נכונה, לכבד את הסביבה, החברה וערכים אתיים, הם יצירתי, יזמי ומוביל. להכשרת אדריכלים; לתרום תרומות חלוציות לפיתוח המדינה, לטובת האנושות ולמודעות החברה עם מחקרים מדעיים, פרסומים ויישומים בתחומים שלה.

    • 22 C, טורקיה

    אנגלית, טורקי

    הקמתה מחדש של הפקולטה הוחלט עקב פיצול הפקולטה לשעבר להנדסה ואדריכלות לשתי יחידות, כמו הפקולטה להנדסה והפקולטה לאדריכלות, לאחר ישיבת מועצת השרים ביום 15.03.2013.

    • Izmir, טורקיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לאדריכלות שואבת את השראתה על מיזוג של מדעים, טכנולוגיה ואמנויות. התלמידים מאומנים בידע המקצועי ובמיומנויות הדרושים לאדריכלים המצליחים של המחר, בעלי כישורים מתקדמים בתכנון, רגישים לצרכי המין האנושי, מודעים לסביבה ומפגינים גישה חוקרת, תשאולית ומשקפת.

    • Ankara, טורקיה

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה הבסיסית של TED University היא לספק חינוך אדריכלי שמטרתו להכשיר סטודנטים להיות אדריכלים המסוגלים לענות על הדרישה הגוברת של העולם העכשווי לחשיבה וייצור גמישים; ומי יכול לעקוב אחר היום אחר ההתפתחויות הטכנולוגיות, החברתיות והמעשיות. המחלקה לאדריכלות משלבת את מדיניות החינוך המכוונת סטודנטים של TED University ואת העיסוק בלמידה על ידי עשייה, שהיא דרישה מהותית של חינוך אדריכלי ומטרתה להגדיר סביבת חינוך המאפשרת חילופי מידע בין תחומיים.

    • Maslak, טורקיה

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית שלנו מדגישה את אחריותם של האדריכלים על השפעתם על הסביבה. הבוגרים שלנו יתרום להבנה חדשה של עיצוב המבוסס על גישה אחראית מבחינה אתית כלפי הסביבה, ובכך יהיה מעורב באופן פעיל ביצירת עולם טוב יותר. אנו רואים עתיד שבו בוגרינו מובילים את הדרך לפיתוח דרכים יותר ידידותיות לסביבה של עיצוב לא רק בטורקיה, אלא גם בכל רחבי העולם.

    • Gaziantep, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    טורקי

    תוכנית האדריכלות Hasan Kalyoncu University מאמצת את אמנות היצירה. אנו מחויבים לתפקיד המסורתי של המתרגל ובנאי הקבלן: לעצב ולבנות מבנים שתורמים לחברה ומעשירים את חייהם של אנשים.

    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית האדריכלות של אוניברסיטת בהאסהיר, שואפת להציע לסטודנטים סביבה אקדמית של תקשורת, חופש וגישה לידע, ומספקת מדיום שבו יוכלו לרכוש את הציוד, הניסיון, היכולת והכישורים לייצר ארכיטקטורה עכשווית, אוניברסלית ותגובה לנושאים בסיסיים כגון נושאים אנושיים, בנייה, אמנות וסביבה טבעית / פיזית.