6 תואר ראשון תוכניות ב אדריכלות ב יפן for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אדריכלות ב יפן for 2024Filter
    • Niigata, יפן

    בקמפוס

    תחום זה נועד להעמיק את הידע בארכיטקטורה וסביבות עירוניות, כגון דיור ותשתיות חברתיות. התלמידים לומדים טכנולוגיות ליצירת מבנים בטוחים ומאובטחים כמו גם מרחבים עירוניים מבחינת פונקציונליות, מניעת אסונות והתחשבות סביבתית.

    • Sendai, יפן

    בקמפוס

    בית הספר לתואר שני באדריכלות כולל חמש חטיבות בתואר השני, וארבע חטיבות בתכנית הדוקטורט. אדריכלים תמיד השתדלו ליצור עיצובים אדריכליים המממשים את הקשר בין החברה, הטבע וחללי המגורים. הקורסים שלנו נועדו להעניק לסטודנטים הן כישורי אדריכלות מקצועיים והן תחושת יצירתיות חזקה. על מנת לקבל תואר שני בנושא, יש לסטודנטים אפשרות לכתוב תזה או ליצור ולהציג עיצוב אדריכלי.

    • Gyoda, יפן

    בקמפוס

    תוכנית זו נועדה לסייע לך ללמוד עיצוב אדריכלות המקביל במקביל לפונקציונאליות ועמידות. תכנית לימודים זו, המבוססת על לימודי סביבה, מאפשרת לך לרכוש מיומנויות לתכנן ולבנות מבנים ונופים ידידותיים לבני אדם ולסביבות הטבע. תוכנית הלימודים מתאימה לאנשים השואפים להפוך לאדריכלים ומעצבים ולאנשים המקווים להיות מעורבים בעיצוב סביבתי. תכנית הלימודים שלנו כוללת נושאים רבים, כגון טבע וערים, עיצוב אדריכלות מעץ, לימודי דיור, עיצוב מבנים, תכנון פנים ובנייה עיצוב כולל.

    • Neyagawa, יפן

    בקמפוס

    ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והחברה מתגוונת, הדרישות לאדריכלות הופכות מורכבות יותר ויותר. יהיה צורך בדור הבא של אדריכלים ומהנדסי אדריכלות לנצל באופן מלא את ה- ICT (טכנולוגיית מידע ותקשורת) ושיהיה יכולת לבנות חברה בת קיימא עם אדריכלות ותכנון עירוני המתחשבים באנשים ובסביבה.

    • Shibuya City, יפן

    בקמפוס

    המחלקה לאדריכלות ופנים מטפחת רגישות ודמיון הניתנים להתאמה אצל הסטודנטים, ומאפשרת להם ליצור חללי אורח חיים נוחים ועשירים תוך שימוש בפרספקטיבה של הצרכן. החל מהשנה השלישית הסטודנטים נכנסים לאחד משני קורסים, בהתאם למטרותיהם, כדי ללמוד כיצד להציע פתרונות לוגיים ויצירתיים לנושאים חברתיים באמצעות הידע המתמחה שלהם.

    • Nagoya, יפן

    בקמפוס

    המחלקה לאדריכלות ועיצוב עירוני תכיר את התלמידים עם תיאוריות עיצוב וטכניקות המתמקדות בארכיטקטורה ובסביבות עירוניות שיכולות להיות מאוכלסות על ידי אזרחים בתחושת ביטחון והנאה.