7 תואר ראשון תוכניות ב אדריכלות ב ספרד for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אדריכלות ב ספרד for 2024Filter
    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חוויה ייחודית, בינלאומית, סוחפת המבוססת על ידע טכני מתקדם וטיולי לימודים מחכה לסטודנטים הלומדים לתואר באדריכלות. עם 40 קורסים, 10 יעדים ומשאב למידה משותף המתמקד בנסיעות, התוכנית משתרעת על פני חמש שנים.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    קריירת האדריכלות מיועדת לאנשים יצירתיים, נלהבים ויוזמים שנהנים ליצור ולשפר את החללים והערים המקיפות אותם.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    אדריכלות היא דיסציפלינה מורכבת המשלבת קפדנות מדעית וטכנית עם היצירתיות והאסתטיקה של האמנות. ב- Universidad CEU San Pablo , תרכוש השכלה אינטגרלית ומאוזנת במשך 5 שנים בכל התחומים: טכני, מדעי הרוח ופרויקטים. התואר האוניברסיטאי שלנו קיבל שוויון משמעותי על ידי NAAB ועולה על תקני איכות בינלאומיים. מעודכן בהתפתחויות האחרונות בתחום, הוא מנוהל על ידי גוף של אנשי מקצוע עובדים התורמים ערך מפעילותם המקצועית.

    • Madrid, ספרד
    • Berzosa, ספרד
    • + 1 more

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    אנחנו מעצבים. הפרויקטים האדריכליים של בית הספר לאדריכלות שלנו מציעים את התחדשות הטריטוריה באמצעות פרספקטיבה אוונגרדית, עם מחויבות חזקה למקום ולנוף בכל הרמות. אנו ניסיוניים הודות לסדנאות הניסוי שלנו המעצימות את החינוך באדריכלות ארעית, אב טיפוס ותאורה, נושאים המייחדים את החינוך של התלמידים. אנחנו ירוקים. הכשרה בתחומים כמו טריטוריה ואנרגיה מדגישה גישה בת קיימא לתכנון פרויקט עירוני. ניהול הניידות, טביעת הרגל הפחמנית ויעילות אנרגטית הם פרמטרים הקובעים לתכנון ובניית עולם חדש וטוב יותר.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    בית הספר לאדריכלות של לה סאלה (ETSALS) - אוניברסיטת רמון לול מציע ניסיון של לימוד אדריכלות ובנייה, תוך עבודה בכישרון של אדריכלים מובילים בברצלונה, כמו גם בשאר העולם.

    • Villaviciosa de Odón, ספרד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון באדריכלות ב- Universidad Europea במדריד הוא תכנית בת חמש שנים שמטרתה לספק לסטודנטים את הידע והמיומנויות להוביל פרויקטים של אדריכלות ברחבי העולם. התואר באדריכלות, שמסתכם ב-300 ECTS, מבטיח שתסיים את לימודיך עם ידע בכלים הדיגיטליים העדכניים ביותר בתעשייה, כגון מתודולוגיית BIM, שרטוט, פרויקטים ואורבניזם, בין היתר.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    10 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    UIC מחויבת לספק לתלמידיו את ההכנה האקדמית הטובה ביותר הן בתחום התיאורטי והן מבחינה מעשית, וגם לספק להם את הכלים הדרושים לגישה מוצלחת לשוק העבודה.