44 תואר ראשון תוכניות ב אופנה ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אופנה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    • Las Cruces, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה לשיווק ועיצוב אופנה מכשירה את הסטודנטים להשגת יעדי קריירה בתחומים המגוונים של תעשיית האופנה. התלמידים מוכנים עם שיעורי קורס מעוגל היטב הקשורים להיבטים היצירתיים, הטכניים והעסקיים של התעשייה.

    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית לתואר ראשון במכירת אופנה בסטיבנסון, תהיה לך הזדמנות לקדם את הקריירה שלך בתחום הדינמי של אופנה עם חשיבה ממוקדת עסקית. תוכנית זו נועדה לספק לך הבנה מקיפה של ההיבטים החיוניים של אופנה, תוך בחינת השפעתה על החברה, התרבות והעסקים.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אופנה, עסקים, עיצוב, תקשורת. עם לימודי הלבשה כליבה שלך, תהיה לך הגמישות לעצב מגמה שמתאימה לך. לימודי הלבשה היא הבחירה הנכונה לסטודנטים המחפשים את הגמישות להמשיך Pathway ייחודי משלהם בתעשיית האופנה העולמית. הסטודנטים לומדים קורסים הן מבחינת אופנה והן בעסקים כדי לבנות בסיס ליבה, ואז בוחרים קורסים נוספים המותאמים לתחומי העניין והמטרות שלהם. הלימודים יכולים לכלול תקשורת אופנה או עיצוב אופנה, ששניהם מציעים מגוון רחב של נושאים.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    • Fresno, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית שיווק אופנה מתמקדת בהכנת סטודנטים למגוון רחב של קריירות הקשורות לשיווק, ניהול, קנייה ומכירה של מוצרי אופנה. הוא משלב ידע במוצר ובתעשייה עם כישורי עסקים, תקשורת ומחשבים.

    • New York, ארצות הברית
    • Woodland Park, ארצות הברית
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ב- Berkeley College תלמד להצליח בעסקי האופנה מאלה שכבר עשו זאת. תוכלו ליהנות מפקולטה עם ניסיון מקצועי רב, כמו גם קרבה לאחד ממחוזות האופנה הגדולים בעולם. התוכניות שלנו לשיווק אופנה וניהול מתמקדות בצד העסקי של תעשיית האופנה, ומכשרות אותך בכל ההיבטים של שרשרת האספקה העולמית של האופנה - טכנולוגיות עדכניות, התנהגות צרכנים, פיתוח מוצרים, מרצ'נדייז, הפצה קמעונאית, שיווק ומכירות.

    • Saint Charles, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפקולטה לעיצוב אופנה וטכנולוגיה ב- Lindenwood University היא מיומנת ובעלת ידע רב, ותמיד מוכנה לעזור לך. הם אנשי מקצוע בתחום ואנשי חינוך מנוסים, מוכנים ומוכנים להעביר אליכם את הידע שלהם בתחום. הם נגישים, מה שהופך אותו נוח וקל להגיע אליהם בכל פעם שיש לך שאלות.

    • Murfreesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שיווק אופנה מכין את התלמידים לעולם המהיר והמרגש של תעשיית הבגדים. דו"ח של USDA מצביע על ביקוש בלתי מסופק לאנשי מקצוע בעסקי האופנה, אחת התעשיות הגדולות והחיוניות ביותר בארה"ב כיום. העולם הצעיר יחסית הזה מתרחב במהירות; בכל יום זמינות הזדמנויות עבודה חדשות רבות לאדם עם התלהבות, מהימנות והכשרה מיוחדת לאחריות מנהלת.

    • Boca Raton, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית זו לתואר אופנה, תלמד סחורות אופנה, קניית קמעונאות וחידוש מלאי, התפתחות השינוי באופנה, כמו גם סטיילינג ותחזיות אופנה. בנוסף, תהיה לך הזדמנות לתכנן מופע מסלול רחב היקף ולעבוד מאחורי הקלעים באירועי אופנה ברחבי דרום פלורידה. תכנית הלימודים המתקדמת ביותר בנושא אופנה וקמעונאות נותנת לך בסיס לעסקים, כמו גם מספק לך את הכלים להמשיך בקריירה ברמת הכניסה בתעשיית האופנה. כשתסיים את לימודיך, יהיה לך תואר בעסקים, יחד עם התמחות באופנה וקמעונאות כדי להרחיב את אפשרויות הקריירה שלך.

    • Iowa Falls, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    השגת מוצר מהיצרן לצרכן נופלת לתחום של מרצ'נדייז וניהול קמעונאות. זה כולל תכנון ופיקוח על רכישת ושיווק סחורה בתחום רחב, כגון בגדי נשים או מכשירי חשמל. ברשתות כלבו, המאכלסות מספר חנויות, רבות מתפקודי הקנייה והסחורה מרוכזים במקום אחד. מנהלי מרצ'נדייז צריכים לחזות בהעדפות הצרכנים ואז לעזור בתכנון ויישום של תוכניות קידום מכירות. הם מעריכים את הספקים שלהם על סמך מחירים, איכות, תמיכה בשירות, זמינות, אמינות ובחירה. קמעונאות קמעונאית היא תחום מתקדם מאוד. פתיחת חנויות קמעונאיות גדולות והרחבת החנויות הקיימות הגבירו את הצורך בכוח אדם מיומן. ההתקדמות יכולה להיות מהירה יחסית וביצועים אישיים נמדדים, כך שבוגר אגרסיבי צריך למצוא הזדמנויות קידום בקלות. השימוש באינטרנט אפשר לחברות גדולות וקטנות לנהל עסקים יותר אלקטרונית, ובכך להגדיל את התפוקה והרווחיות של הסוחרים. התעסוקה הצפויה משתנה לפי המומחיות התעסוקתית.

    • Reading, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    אופנה היא יותר מסתם תעשייה של מיליארדי דולרים רבים. זהו חלק בלתי נפרד מחיינו, המשקף את מצבי הרוח, התרבות והסביבה שלנו. אופנה היא מפעל עולמי המעסיק מיליוני אנשים ברחבי העולם בתכנון, ייצור, הפצה, שיווק, פרסום וקמעונאות של טקסטיל, הלבשה, תחפושות ואביזרים. יש צורך בגמישות ובמיקוד כדי להצליח בתעשיית האופנה, יחד עם הבנת היחסים בין עיצוב, טכנולוגיה ועסקים. סטודנטים של אולברייט מוזמנים להתאים אישית את מסלולי התואר על ידי שילוב של אופנה עם תקשורת, מדיה דיגיטלית, עסקים, חינוך ואפילו פסיכולוגיה ומדעי המדינה. גישה רחבה זו מלטשת את כישורי החשיבה הביקורתית הנדרשים בכל התחומים המקצועיים והצפויים בתפקידי אופנה ברמה העליונה. והדרכה מעשית מבטיחה שבוגרים מיומנים בטכנולוגיה ומוכנים לקחת על עצמם את התעשייה המהירה.

    • Beverly Hills, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בתואר ראשון באמנויות בעיצוב אופנה נועד להציע לסטודנטים מוסמכים אפשרות להתכונן לתפקידים מקצועיים כמעצבי אופנה, עוזרי מעצבים, מעצבים טכניים, מעצבים, מנהלי אופנה ומחנכים בהוט קוטור.

    • Nashville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    ידועה כבר כמובילה בתעשיית המוסיקה והבריאות, נאשוויל מתגלה במהירות כמוקד לטכנולוגיה ובית ליצירים ויזמים שאפתנים. עם צמיחתם של סטודנטים בנאשוויל יש גישה ללא תחרות לעסקי אופנה מבוססים בעיר והוא אחד השווקים המרתקים ביותר להתמחות ולעסוק בקריירה כבוגר.

    • Murray, ארצות הברית

    אנגלית

    מתכת ותכשיטים יכולים להיות ניסיוניים בחופשיות כמו כל צורת אמנות. חוויות הסדנה והסטודיו בתכנית זו מדגישות עיצוב ואומנות.