3 תואר ראשון תוכניות ב אלקטרוניקה לרכב 2024

תואר ראשון תוכניות ב אלקטרוניקה לרכב 2024Filter
    • Vigo, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    עניין התואר נקבע על פי המאפיינים של שני מקצועות היסוד המרכיבים אותו: אוטומציה ואלקטרוניקה תעשייתית. עניינים אלה הובילו לשינוי חשוב בפעילות הכלכלית עקב נוכחות רבה יותר של אוטומציה ומודיעין בתהליכים ומוצרים מורכבים יותר ויותר, הנתמכים על ידי טכנולוגיית מידע ותקשורת. כיום לא ניתן להגות פס ייצור ללא רמה גבוהה של אוטומציה וניהול בשיטות ממוחשבות ומשולבות ברמות שונות.

    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    בקמפוס

    תכנון המחקר ושיתוף הפעולה האקדמי והארגוני מנוהלים על ידי "מרכז המחקר של טכנולוגיית הרכב והתעשייה המכטרונית". ראשית, הוקם שטח וציוד הנדרש על ידי "מרכז המחקר לטכנולוגיות רכב". בשלב הראשון, ניתוח הכוח והזיהום של הקטנועים שלנו ומנוע בנזין בקנה מידה קטן מתבצע על מנת לפעול בתיאום עם פיתוח מערכת סילוני EFI למנועי קטנועים, פיתוח מערכות דלק חלופיות ומערכת לטיהור פליטה, לסייע ליצרנים בבחינת טיהור המנועים. במקביל, המרכז מסייע גם למרכז הטכנולוגיה לרפואה לשפר את הפיתוח של "וולטים" ולשפר את ביצועי המנוע המשמש בתחרות חיסכון בדלק. לאחר מכן, תוכניות בין-שדות כגון הנדסת דיוק, מכונות רכב וחשמל, עיצוב יצירתיות, ציוד לפיתוח מכונות רובוט, עיבוד מיקרו ומכשירים הנשלטים אוטומטית. לאחר תכנון המחקר, המורים מוזמנים להפוך את הישגיהם לידע חדש שתלמידים יוכלו ללמוד. מצד שני, המורים מוזמנים ליישם פטנט גם על הישגיהם המחקריים כדי לחזק את הרעיון של זכויות קניין רוחני ופטנטים.

    • Jinzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    זו המטרה העיקרית לטפח כישרונות מיושמים מתקדמים של הנדסה טכנולוגיה וניהול כדי לרכוש ידע של תורת הרכב, עיצוב הרכב טכניקה ניסיונית, כך התלמידים יכולים לעסוק בעבודה של עיצוב ופיתוח של הרכב ואת חלקי הרכב, מחקר ניסיוני וניהול במחלקה כמו עיצוב וייצור רכב, מחקר ופיתוח וניהול ותחזוקה עם תודעה סוציאליסטית, בסיס תיאורטי מוצק, רוח יוזמה חזקה ויכולת מעשית.