272 תואר ראשון תוכניות ב אמנויות הבמה ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אמנויות הבמה ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Hull, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכונן לתעשיית המוזיקה עם תואר שנועד לבנות את הכישורים, הניסיון ותיק הפרויקטים שלך בהפקה. שחרר את היצירתיות שלך במתקני הפקת המוזיקה הסטנדרטיים שלנו בתעשייה ושפר אותה עם מגוון מיומנויות מקצועיות טכניות וניתנות להעברה. אתה תעשיר את יכולת ההעסקה שלך כשתרכוש ניסיון בניהול פרויקטים, יזמות ושיתוף פעולה - הכל חיוני לאיש מקצוע הפקת מוזיקה. הערכה מתמקדת בתוצאות מעשיות שמביאות לתיק עבודות מוכן לקורות חיים ומעודדים שיתוף ציבורי בעבודתך. תבין ותאמץ את הסטנדרטים הצפויים בתעשיית הפקת המוזיקה וכיצד להשיג שליטה פיננסית ומשפטית במלאכה שלך. תוכל לחדד את כישוריך עם הצוות המומחה שלנו, שיש לו ניסיון בעבודה עם ההזדמנויות והאתגרים של התעשייה היצירתית - ויכול לעזור לך ללמוד כיצד לנווט ולהסתגל. יצירתיות חיה ונושמת ב- University of Hull . תמיד עשה, תמיד יעשה. זה מרכזי במה שאוניברסיטאות עושות. אבל בהאל, אנחנו בונים משהו שחורג הרבה מעבר לארבעת הקירות שלנו.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חקור את התשוקה שלך להופעה באמצעות לימוד בין-תחומי של מוזיקה, תיאטרון וקולנוע.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס משחק מסך תואר ראשון הוא קורס ייחודי, מעשי, ממוקד בתעשייה, אשר יאפשר לך לפתח את הכישורים הדרושים כדי להפוך לשחקן מסך מקצועי. קורס זה תוכנן עם אנשי מקצוע בתעשייה כדי לשקף את העסק האמיתי של משחק מסך.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר קולנוע ומדיה יצירתי, חדשני ומגוון זה מצייד אותך במיומנויות מעשיות וידע אקדמי, כך שאתה מוכן לעשות את הצעדים הבאים במגזרי התקשורת והתרבות. התואר התלת-שנתי שלנו בקולנוע ומדיה מתמקד בפיתוח הכישורים המעשיים שלך ביצירת סרטים דוקומנטריים לצד הבנה של פרקטיקת עיתונות. אתה גם תחקור לימודי תקשורת ותרבות, כך שתסיים את לימודיך מוכן לתפקידך בתעשייה.

    • Brighton, הממלכה המאוחדת
    • Birmingham, הממלכה המאוחדת
    • + 3 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה מוזיקאי שרוצה לפתח את כישוריך הטכניים, הביצועים והמוזיקליים לרמה מקצועית, אז הופעת מוזיקה פופולרית של BMus (הצטיינות) תעזור להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירה. קורס זה זמין ב-BIMM Music Institute בבריטניה (בירמינגהם, ברייטון, בריסטול, לונדון, מנצ'סטר).

    • London, הממלכה המאוחדת

    3 שנים

    בקמפוס

    • Leeds, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    היכונו להיכנס לתעשיית המוזיקה המשגשגת, חלק מכלכלת היצירה ההולכת וגדלה המעסיקה מיליונים בפריסה ארצית. אתה יכול להיות מוזיקאי המעוניין להשלים את היצירתיות שלך ולהגביר את סיכויי התעסוקה שלך, יזם עם שאיפות להעביר את הכושר העסקי שלך לעולמות המוסיקה והבידור, או שאתה יכול פשוט לאהוב מוסיקה. תוכלו ליצור קשר עם מומחים ואנשי מקצוע יצירתיים בהרצאות אורח ובאירועי מוזיקה ברחבי העיר ומחוצה לה.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הידעתם ש-85% מהעסקים משתמשים בוידאו ככלי שיווקי? וידאו הוא כבר לא רק חלק אחד מתוכנית השיווק הכוללת - זה פורמט תוכן רב תכליתי ומרתק שנותן לנו תמונה אמיתית של מה שקורה. תואר הפקת וידאו דיגיטלי שלנו נועד לספק לך את הכלים הדרושים לך כדי לחקור שיווק וידאו במגוון רחב של הקשרים, ממדיה חברתית ועד מסחר אלקטרוני. תואר השיווק והפקת וידאו דיגיטלי שלנו יעניק לך את הכישורים הדרושים לך ליצירת קמפיינים שיווקיים בווידאו משפיעים, מהפקת אודיו ועד להלחנה, עריכה והבמה. כבר מההתחלה, אתה תשתמש בציוד סטנדרטי בתעשייה ובתוכנת עריכה כדי לייצר מוצרי וידאו שניתן להשתמש בהם במגוון ערוצי שיווק ופרסום.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מהווסט אנד של לונדון ועד להופעות פרינג' ניסיוניות יותר, התיאטרון המוזיקלי משתרע על פני האמנויות, מעורר השראה ומשעשע קהלים ברחבי העולם. התיאטרון המוסיקלי של לינקולן BA (הצטיינות) מאפשר לסטודנטים להרהר בביקורתיות על שיטות ביצוע, תוך פיתוח מיומנויות ליבה מעשיות.

    • Bradford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימוד קורס מוסמך זה בתעשייה יאפשר לך להתפתח כאיש מקצוע מיומן ומנוסה עם הבנה מקיפה של תעשיות הקולנוע והטלוויזיה. תלמדו על ידי צוות של מרצים מומחים שנשארים פעילים בתעשייה וישתפו אתכם בידע שלהם ויעניקו לכם תובנה ברורה לגבי המציאות של עבודה בקולנוע ובטלוויזיה.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מנסה לצייד אותך בכישורים התיאורטיים והמעשיים הדרושים לעבודה בתעשיות היצירתיות. הקורס מתקיים לצד התואר שלנו במדיה קולנוע ומסך ומועבר על ידי אקדמאים מומחים בתעשייה, חלקם מפיקי קולנוע וטלוויזיה ותסריטאים מנוסים.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר BA שלנו בהפקה מוזיקלית, ביצועים ותואר ראשון יצייד אותך לקריירה מצליחה בכל תחומי תעשיית המוזיקה המסחרית והפופולרית. הקורס שלנו יתן לך השראה לפתח מומחיות וניסיון בתחומי המפתח של מוזיקה מסחרית: הפקה מוזיקלית, ביצוע מוזיקלי ועסק/מיזם מוזיקה. בתעשייה של היום, רק על ידי ידע והבנה של כל שלושת התחומים הספציפיים תהיו מוכנים מספיק לתעסוקה וקריירה במוזיקה. בין אם אתה שואף להיות אמן מוזיקלי, מפיק, פרפורמר, כותב שירים, מלחין, מוזיקולוג, עיתונאי, דיג'יי, טכנולוג, יזם, מומחה עסקי או מחנך, הקורס שלנו יטפח את השאיפות שלך ויבטיח לך לפתח מגוון רחב של מוזיקה ניתנת להעברה. -מיומנויות קשורות. אנו משלבים התמקדות חזקה בפרקטיקה רפלקטיבית ולימודי הקשר, כלומר הבוגרים שלנו ממוקמים להפוך לחדשנים ומובילי מחשבה לעתיד של תעשיית המוזיקה המתפתחת ללא הרף.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו מהווה הזדמנות ייחודית ללמוד את המסורות המוסיקליות של אסיה, אפריקה והמזרח התיכון ואת התזורות הגלובליות שלהן. התלמידים נלמדים את העקרונות הבסיסיים של אתנומוסיקולוגיה וסוקרים מגוון מוזיקה אסייתית ואפריקאית. בשנים 2 ו -3 הם מעודדים להתמקד במוזיקה של אזורים ספציפיים ולשקול נושאים חוצה אזוריים. ביצועים הם מרכיב מרכזי בתואר.

    • Stirling, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    48 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר הקולנוע והמדיה שלנו מדורג בין הטובים בארץ. למד בסטירלינג ושלוט במיומנויות המעשיות שתזדקק למגוון תפקידי מדיה.