4 תואר ראשון תוכניות ב אמנויות הבמה ב יפן for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אמנויות הבמה ב יפן for 2024Filter
    • Miyazaki, יפן

    בקמפוס

    תלמידים בבית הספר לחינוך מסיימים השכלה תרבותית עשירה ומיומנויות מעשיות הדרושות כדי להפוך למורה טוב. יתר על כן, מומחים לחינוך בשפה ומוזיקה באנגלית מציידים אותך בשיחה האנגלית (הכרח מוחלט לבית הספר היסודי) וכישורי פסנתר ושירה שהם זקוקים להם כמורים. יש לנו גם תוכנית הכשרת מיומנויות מצוינת שנועדה להבטיח הצלחה בבחינת תעסוקת המורים.

    • Chiyoda, יפן
    • Hachioji, יפן

    בקמפוס

    שליטה במגוון רחב של מיומנויות בתכנון, צילומי הופעה חיה, עריכה דיגיטלית ועסקי קולנוע. תוכנית הלימודים מאפשרת לסטודנטים ללמוד את הבסיס של ייצוגים דיגיטליים כגון סרטים, 3DCG, תכנות, רשת, עיצוב, ואנימציות בשילוב. כדי לחוות את הכיף בהפקת עבודה דיגיטלית, התלמידים נחשפים לתרגילי הפקה מעשיים מהשנה הראשונה במטרה לרכוש ידע מקצועי, מיומנויות, טכניקות ביטוי ותיאוריה עסקית מהיסודות. כאשר התלמידים לומדים על יכולתם לקבוע כיווניות עתידית, הם מקבלים תחושה עמוקה של מומחיותם בסמינרים מהשנה השלישית להקמת האזור המתמחה שלהם.

    • Yokohama, יפן

    בקמפוס

    המכללה למוזיקה מספקת סביבת למידה בה סטודנטים וצוות ההוראה מעריכים את רעיון השותפות תחת הנושא המשותף "מוזיקה", עמיתים עוזרים זה לזה להשתפר באווירה תומכת, וכל תלמיד ותלמיד יכול להפיק את המרב את הכישרונות והיכולות שלה.

    • Yamagata, יפן

    בקמפוס

    עם אולפן הקלטות, סדנת אנימציה עם אולפן צילום פרטי, אולפן CG עם התוכנה העדכנית ביותר ומספר מחשבים, אולפן צילום וחדר הקרנה, יש לנו מגוון משמעותי של מתקנים וציוד. סטודנטים יכולים גם להשתתף בפרויקטים משותפים עם קבוצות ועסקים מקומיים.