445 תואר ראשון תוכניות ב אמנויות הבמה ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אמנויות הבמה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Los Angeles, ארצות הברית
    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    הקולנוע העכשווי היה עד לשינוי עמוק הודות להתקדמות הדיגיטלית שחוללה מהפכה בתעשייה. בעידן זה של טכנולוגיית הקולנוע, נפתח אופק עצום של אפשרויות, המאפשר יצירת תמונות מדהימות, אפקטים ויזואליים חדישים ונרטיבים המאתגרים את גבולות היצירתיות.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית BFA בכתיבה לקולנוע, טלוויזיה ומדיה דיגיטלית תלמד אותך את הכישורים הדרושים לך כדי לפתח דמויות ותסריטים מרתקים. התוכנית שלנו נועדה להעניק תשומת לב אישית לרעיונות שלך, עם דגש על ציפיות וסטנדרטים של התעשייה. למד בסביבת סדנת כתיבה קפדנית ותומכת. חקור סרטים עלילתיים מקוריים ומותאמים, קומדיה ודרמה בטלוויזיה, סרטים קצרים וכתיבה לצורות אחרות של מדיה דיגיטלית.

    • Lawrence Township, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים המתמחים בקולנוע וטלוויזיה יש גישה למגוון רחב של קורסים המשלבים בקפידה פרקטיקת הפקה מעשית עם לימודים בתולדות הקולנוע, תיאוריה ועבודתם של אמני קולנוע גדולים. תלמידי FTV מלמדים את השיטות המקצועיות הטובות ביותר באמצעות כיתות קטנות ואינטראקטיביות במעבדות הקולנוע והטלוויזיה הדיגיטליות והמתקדמות של המחלקה ובחבילות העריכה. באמצעות פרויקטים כיתתיים והתמחויות, התלמידים צוברים ניסיון בתסריט, עריכה, צילום ומתודולוגיות בימוי/ביצוע למצלמה ולמסך, תוך חידוד כישוריהם האסתטיים והטכניים בהפקת קולנוע וטלוויזיה. כדי להשלים את מיומנויות אלה באופן מלא, סטודנטים ל-FTV מעודדים ללמוד מקצועות קולנוע ומדיה, המהווים חלק ממחלקת FTV. בנוסף לקורסים המסורתיים בהיקף של שלושה נקודות זכות, הסטודנטים משתתפים בסדנאות החדשניות של המחלקה בנות כרטיס אחד המועברות על ידי אנשי מקצוע מתמחים בתעשייה. קורסים אלו לא רק חושפים את התלמידים לנישות מיוחדות במקצוע, אלא גם מספקים לסטודנטים הזדמנויות נטוורקינג.

    • Cincinnati, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה לאמנויות דיגיטליות באקדמיה לאמנות מזמינה את הסטודנטים ללמוד את מרכיבי הקומפוזיציה הקשורים בדימויים מבוססי זמן, להבין את שפת התמונות הנעות ולחקור כיצד העקרונות הספציפיים הללו באים לידי ביטוי בקומפוזיציות דו-ממדיות, תלת-ממדיות ו-4-ממדיות.

    • Lacey, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Winter Park, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    80 שבועות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר ראשון בהפקה למוזיקה מיועדת לספק הבנה יסודית ומקיפה של יצירה והפקה של מוסיקה. לאחר שתלמד מושגי יסוד כמו תורת המוסיקה והלחנה, תחקור מערך של נהלים ויישומים מורכבים המשמשים בתעשיית הפקת המוסיקה. שיעורי הלימוד נעים בין עקרונות אודיו דיגיטליים וטכנולוגיית תחנות עבודה דיגיטליות לטכניקות ייצור והנדסה מתקדמות של שמע.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הכה בתווים הגבוהים ביותר שלך. עבוד עם מוזיקאים מכובדים ומנוסים כדי לפתח יכולות ביצוע מוזיקליות משלך.

    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בין אם אתה מעדיף להיות באור הזרקורים או מאחורי הקלעים, יש מקום עבורך בסטיבנסון להציג את הכישרונות שלך ולהכין את הבמה לעתידך. תוכנית התיאטרון והמדיה שלנו מכשירה את השחקן היזמי למאה ה-21.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתואר ראשון במוזיקה בתיאוריה וקומפוזיציה הוא תואר מקצועי המוסמך על ידי האיגוד הלאומי של בתי הספר למוזיקה אשר מצייד אותך בידע ומיומנויות בשיטות הלחנה מסורתיות וטכנולוגיות כאחד. אתה תהיה מוכן להלחין עבור ז'אנרים מסורתיים כמו גם עבור פרסומות, טלוויזיה, סרטים ומשחקי וידאו.

    • Waukesha, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תיאטרון חי הוא אחת מצורות התקשורת החזקות ביותר. הוא מחבר אותנו זה לזה על ידי הזכירה לנו את החוויה האנושית המשותפת. באמצעות ביטוי אמנותי, הוא מעסיק ומזמין שיחה, חוגג את אנושיותנו ובוחן שאלות - על-זמניות והן בזמן - שנוגעות ברגשות שלנו ומאתגרות את האמונות הקיימות שלנו. לתיאטרון יש את היכולת לעורר השראה, להודיע ולשנות. בין אם התשוקה שלך מובילה אותך למרכז הבמה או מאחורי הקלעים, תמצא קהילה מסבירת פנים ב-Carroll.

    • Paris, צרפת
    • Boston, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    במשך מאות שנים, גדולי ההוגים והאמנים בעולם הגיעו לפריז כדי ללמוד, ליצור ולמצוא השראה. תוכנית זו נותנת לך את ההזדמנות לעשות את אותו הדבר.

    • Florida City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים לתואר ראשון באמנויות קולנועיות יש גישה למתקן הפקה, חבילת עריכה, מצלמות 4k, והאביזרים העדכניים ביותר, ובמת קול לצמרת.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אתגר את כישוריך ובנה את גוף העבודה המקצועי שלך בתוכנית קפדנית ומואצת. תוכנית מקיפה זו מכינה את הבוגרים לאבטח תפקיד בחברת תיאטרון לאומית או אזורית גדולה, חניכה או מלגה תחרותיים ביותר, או בחירה לתכנית MFA יוקרתית. תוכנית זו אידיאלית לסטודנטים המעוניינים בעיצוב תאורה, עיצוב נוף, ניהול במה או בימוי.

    • Dubuque, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לכל Loras College , ללא קשר למקצועות הלימוד, יש הזדמנות לצמוח כמוזיקאים באמצעות השתתפות בהרכבים מקהלים וכלי נגינה, שיעורים פרטיים, הצעות חינוך כלליות וליטורגיות מוזיקה. אנו מציעים תחום מוסיקה ותואר ראשון בחינוך מוזיקלי. בנוסף, מוצעים קטינים במוזיקה, מוזיקה ווקאלית ומוזיקה ליטורגית.