21 תואר ראשון תוכניות ב אוקראינה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אוקראינה for 2024Filter
    • Poltava, אוקראינה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה ומהלך תכנות נועד להכין IT מומחים בתכנות בידיעת היסודות ליצירת מודלים עסקיים צורך למצוא פתרון משימות מעשיות בניהול מערכות כלכלה ומידע.

    • Poltava, אוקראינה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    תוכנית תואר ראשון בחשבונאות מיסוי מאפשר לסטודנטים בינלאומיים לרכוש ידע על היווצרות ופרשנות של מידע כלכלי, אשר משמש הנהלה וקביעת יתרונות תחרותיים בשוק.

    • Kharkiv, אוקראינה

    בקמפוס

    הפעילות של הפקולטה "מערכות בקרת מטוסים" היא המטרה העיקרית: הכשרה במגוון רחב של התמחויות העונות על הדרישות המודרניות של שוק העבודה הרלוונטי. החל משנת 2020, הפקולטה כוללת 5 מחלקות בוגרות ו -4 ענפי מחלקות במפעלים מיוחדים. רווקים, מומחים, מאסטרים, תארים מתקדמים ודוקטורנטים מוסמכים על ידי צוות הוראה של 95 מורים, וכ -1,000 סטודנטים, כולל זרים עם הוראה בשפה האנגלית, לומדים ב -14 תוכניות חינוך של הפקולטה. הלוגיסטיקה כוללת 15 שיעורי מחשב ויותר מ -20 מעבדות הכשרה.

    • Kharkiv, אוקראינה

    בקמפוס

    הפקולטה להנדסת מטוסים היא אחת הפקולטות הבסיסיות של האוניברסיטה. הסגל שלנו מכשיר בהצלחה מומחים מוסמכים המסוגלים לפתור את כל מגוון המשימות בתחום העיצוב, עיצוב מחשבים, ייצור, תיקון ותחזוקה, בדיקות והסמכה, כמו גם שירותי בטיחות וסביבה של מטוסים מודרניים. הפקולטה נוסדה ב -1 ביוני 1930, וכיום מונה צוות הוראה המונה 114 עובדים

    • Dnipro, אוקראינה

    בקמפוס

    על המומחה לדעת: - תקני המדינה, תכנון כלי מכונה עם בקרת תוכנה ומערכות רובוטיות; - תוכניות חשמליות, קינמטיות, הידראוליות ופנאומטיות של מכונות ומנגנונים; - ציוד חשמלי של מכונות עם בקרת תוכנה ומתחמים טכניים לרובוט; - מבנה מערכות בקרת תוכנה; - שיטות לבדיקת כלי מכונה עם בקרת תוכנה ומערכות רובוטיות לעמידה במאפיינים טכניים; - שיטות בסיסיות להזמנת עבודות בעזרת ציוד בקרה ומדידה, תוכניות בדיקה, עבודות מתכת וכלים חשמליים; - שיטות ויסות מכשירים מכניים של מכונות עם בקרת תוכנה ומכלולים רובוטיים; - סדר פיתוח מפת ההתאמה של המכונה עם בקרת תוכניות על עיבוד פרטים; - שיטות מודרניות לאיתור באגים במכונות עם בקרת תוכנה ומערכות רובוטיות לעיבוד חלקים; - שיטות התאמה של חלקים אלקטרומכניים ואלקטרוניים במכונות עם בקרת תוכנה ומתחמים רובוטיים; - יסודות הכלכלה, ארגון העבודה והייצור.

    • Kyiv, אוקראינה

    זמן מלא

    בקמפוס

    התכנית מעניקה הכשרה מקצועית ביחסים בינלאומיים, תקשורת ציבורית ולימודים אזוריים, ומתמקדת בהתמחות בחקר תהליכים בינלאומיים (שיתוף פעולה, אינטגרציה, סכסוכים בינלאומיים) ומדיניות חוץ של מדינות.

    • Kyiv, אוקראינה

    זמן מלא

    בקמפוס

    מטרת התכנית החינוכית הינה גיבוש היכולת ליישם את הידע, המיומנויות, המיומנויות בתחום המדעי הרוח, דיסציפלינות יסוד ומכוונות מקצועיות לפתרון משימות אופייניות של מומחה הכלכלה בתפקידים מדעיים חברתיים והתנהגותיים.

    • Poltava, אוקראינה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    תוכנית תואר ראשון במנהל עסקים Analytics (BA) משלבת מודלים של תהליכים עסקיים, ניתוח ה- IT, ניתוח תהליכים עסקיים, ניתוח מערכות עסקיות, ניתוח הסביבה העסקית, ניתוח עסקי אסטרטגי, תהליכים עסקיים reengineering (BPR), מידול תהליכים עסקיים, תכנות, תכנות אינטרנט, אינטרנט עיצוב ופיתוח, ניהול פרויקטים באינטרנט, והוא נועד כדי ...

    • Kharkiv, אוקראינה

    בקמפוס

    הפקולטה לאלקטרוניקה ברדיו, מערכות מחשוב ותקשורת. הפקולטה נוסדה בשנת 1959. כיום, כמאה מורים וחוקרים מכשירים סטודנטים בעיצוב וייצור מערכות ורשתות אלקטרוניות תעופתיות ועוד. יש ביקוש גבוה לבוגרים לא רק באוקראינה אלא בכל רחבי העולם. הפקולטה נוסדה ב -1 בספטמבר 1959, וכיום מונה צוות הוראה המונה 121 עובדים

    • Lviv, אוקראינה

    בקמפוס

    תחרות יצירתית שלב 1: ציור של פרט אדריכלי, שלב 2: שרטוטים

    • Dnipro, אוקראינה

    בקמפוס

    על המומחה לדעת: - חוקים, גזירות, תקנות ותקנות אחרות בנושא תכנון סטטיסטי, חשבונאות וביקורת, ניתוח הפעילות הכלכלית של הארגון; - הליך העברת מסמכי התכנון, החשבונאות והדיווח בארגון; - רשימת המידע העיקרי והרכב התיעוד לעריכת תכניות ייצור ופעילות כלכלית (תוכניות עסקיות) של הארגון; - הרכב המדדים הכלכליים הכפופים לחשבונאות ובקרה שוטפים; - שיטות לפיתוח תוכניות עסקיות שנתיות של הארגון; - אינדיקטורים רגולטוריים של עלויות החומרים והעבודה; - שיטות ליצירת מחירים מתוכננים ומשוערים; - עקרונות ארגון פעילות ההשקעות של הארגון; - אינדיקטורים לפריון העבודה ולמורכבות תוכנית הייצור; - שיטות ניתוח כלכלי וסטטיסטיקה; - שיטות וטכנולוגיות איסוף, עיבוד ושימוש במידע, כללי הכנת חומרים לחוזים; - יסודות דיני עבודה, כלכלת שוק, שיווק וניהול; - כללים ותקנות בנושא הגנת עובדים.

    • Kyiv, אוקראינה

    זמן מלא

    בקמפוס

    מטרת התכנית החינוכית היא לרכוש את היכולות הדרושות להבנת אופיו ותפקידיו של המשפט הבינלאומי, את תוכן מוסדות המשפט המובילים בו, יישום החוק וכן את גבולות הרגולציה המשפטית הבינלאומית של יחסים חברתיים שונים.

    • Sumy, אוקראינה

    זמן מלא, משרה חלקית

    מְעוּרבָּב

    התוכנית תוכננה תחת המשימה והאסטרטגיה של האוניברסיטה לספק לסטודנטים ידע תיאורטי ומעשי מעמיק, כישורים והבנה הקשורים למשפט הבינלאומי הציבורי, למשפט הבינלאומי הפרטי ולמשפט האירופי.

    • Uzhhorod, אוקראינה

    זמן מלא

    מְעוּרבָּב

    התוכנית החינוכית והמקצועית מתמקדת ברכישת סטודנטים של ידע מקצועי, מיומנויות ויכולות ליישום מוצלח של פעילויות מקצועיות בטכנולוגיית ננוטכנולוגיה ומיקרו מערכות.

    • Kyiv, אוקראינה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתנאים מודרניים של גלובליזציה עם צמיחה מתמדת של שוקי התעופה של סין, הודו ומדינות מתפתחות אחרות, שוק העבודה זקוק לאנשי מקצוע בעלי השכלה טכנית גבוהה יותר בתחום ייצור התעופה והרקטות. הפקולטה של ​​מטוסים ומערכות החלל (FASS) של המוסד האוקראיני המפורסם והסמכותי להשכלה גבוהה NTUU «KPI» הוא מסוגל לספק את התעשייה העולמית על ידי מומחים כאלה בדיוק.