284 תואר ראשון תוכניות ב איטליה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב איטליה for 2024Filter
    • Lecco, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    הקורס 3 שנים בניהול אופנה אופנה ב Accademia del Lusso מילאן שואפת לעצב את התלמידים לאנשי מקצוע אופנה עם מיומנויות להעברה. התלמידים לומדים כיצד להבין את הסיבות מאחורי ההצלחה או הכישלון של אוסף האופנה, במטרה להגדיל את הערך של מותג האופנה על ידי חיזוק או יותר מתאים הגדרת התמונה שלה ולשפר את התקשורת הפרסום של המותג או ...

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס בעיצוב גרפי מתמקד בהכשרת מומחי תקשורת חזותית. נתון מקצועי זה עובד על "מערכות תקשורת" מורכבות באמצעות אמצעי מדיה שונים, בעל ידע בתוכנות עריכה מתקדמות, הדפסה מקצועית ושיטות ייצור. ההקשרים בהם פועלים התלמידים הינם אולפני עיצוב גרפי, המתרחבים בהדרגה בתחומים שונים: עיצוב מוצרים, תקשורת, אופנה, צילום, אך גם תחומי תקשורת ועיצוב ארגוניים, חברות הוצאה לאור, אינטרנט, משרדי פרסום והפקת טלוויזיה.

    • Venice, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    האם אתה מתעניין בשפות זרות, ספרות, תרבויות ותרבויות? רוצים ללמוד עוד על מדעי השפה וכיצד נבנות זהויות לשוניות ותרבותיות? תוכנית זו תעניק לך את ההזדמנות לחזק את הידע שלך בשתי שפות לפחות ואולי בשלישית על ידי בחירה מבין יותר מ-20.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במנהל עסקים מעניק לסטודנטים תכנית לימודים מאתגרת בהקשר של סביבת למידה דינאמית. קורסים מדגישים את חשיבותה של תקשורת ברורה ומחייבים פרויקטים, דוחות ומצגות רשמיות.

    • Gland, שווייץ
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    דרך טובה יותר ללמוד עסקים; הצב את עצמך בחזית המעבר לתרגול בר-קיימא יותר. הבסיס של תוכנית התואר הראשון שלך בקמפוס מבוסס עם שלושים ושניים קורסים להשכלה כללית ועסקים שנלמדו במהלך שלוש השנים שלך ב-SUMAS.

    • Online

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    הקורס לתואר ראשון נועד להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים לקחת חלק בפעילויות ניתוח, תכנון, יישום וניהול מערכות בתחומים של מדעי המחשב, אוטומציה וניהול הנדסה.

    • Syracuse, איטליה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    השנה הראשונה היא תוכנית המוצעת במשותף על ידי Italian Academy ובית הספר לעיצוב MADE המספקת לסטודנטים את ההזדמנות הייחודית להירשם לשנה הראשונה של התוכנית לתואר ראשון בעיצוב, אופנה או אמנות חזותית עם קורסים הנלמדים באנגלית. בסיום, סטודנטים בינלאומיים יגיעו לרמת ביניים של איטלקית ויקבלו נקודות זכות להעברת ECTS לכל אוניברסיטה אירופאית או יוצעו להם התקדמות מובטחת לשנה השנייה של תכניות MADE לתואר ראשון.

    • Turin, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    גלה את קורס עיצוב חדשנות לעסקים, תרבות וחברה ב- IAAD , אחד ממכוני העיצוב הבינלאומיים המובילים. באמצעות גישה רב תחומית ייחודית בפנורמה של החינוך האוניברסיטאי, קורס זה ידריך אותך בעולם החדשנות והעיצוב, ויאפשר לך ליצור פתרונות יצירתיים וברי קיימא לאתגרים עכשוויים, כמו אלה של קיימות, של תהליכים טרנספורמטיביים בתוך חברות ועירוניות. ותמורות טריטוריאליות. תרכוש מיומנויות וכלים רוחביים מתחומים כמו ניהול ומדעי החברה (אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, ניתוח מערכות), על מנת להיות מסוגל לנתח ולהקשר את האתגרים שעומדים בפניהם, גם לשלוט במתודולוגיות שימושיות בהגדרת וניהול פרויקטים. להתכונן להפוך רעיונות למציאות ולתרום להתקדמות חברתית וכלכלית באמצעות גישות חדשות ללמידה, המקשרות בין רגעים תיאורטיים להשוואות מעשיות עם שחקנים בשינוי. הצטרף אלינו והפוך למעצב חדשנות!

    • Perugia, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    התואר הראשון בלימודים בינלאומיים לקיימות וביטוח לאומי, שפותח מנקודת מבט טרנס-דיסציפלינרית ומתאפיין ברמה גבוהה של בינאום, נועד להעמיק את נושא הקיימות בשלושת המימדים הקלאסיים של התחומים הכלכליים, הסביבתיים והחברתיים, ב. בהתאם לעקרונות המנחים שפותחו על ידי האו"ם (אג'נדה 2030 לפיתוח בר קיימא).

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס לתואר ראשון במנהל עסקים בינלאומי תכנית הלימודים במימון בינלאומי מספק כישורים בסיסיים מוצקים בדינמיקה פיננסית של עסקים, כמו גם את היכולות החיוניות ההכרחיות כדי להצטרף לעולם המקצועי.

    • Pontedera, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    קורס לפיתוח מיומנויות חזותיות, דיגיטליות ויצירתיות ורכישת מגוון רחב של מיומנויות. במהלך שלוש השנים, עם סיום ההתמחות, מטפלים בכל ההיבטים המקצועיים, החל מהמנגנונים התקשורתיים וכלים בכלי הגרפיקה החדשניים ביותר, עיצוב אתרים ושיווק, להכשרת דמות יוצרת ומקורית בעלת כישורים טכניים ואסתטיים. רגישות בצד התרבות של ימינו. החל מעולם האופנה להשפיע על כל תחום ולהגדיר אסטרטגיות בגישה חדשנית לגרום לחברות לצמוח, לקדם מוצרים ושירותים באמצעות תקשורת יעילה, רגשית ומשכנעת בעלת השפעה משמעותית.

    • Bolzano, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת, אִיטַלְקִית

    הפקולטה לעיצוב אמנות מציע תואר ראשון שלוש שנים של עיצוב ואמנות, סרן עיצוב המייצג 180 נקודות זכות.

    • Turin, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    בניית מערכת יחסים בת קיימא בין בני אדם לסביבה. תהפוך למהנדס סביבה, איש מקצוע עם פרופיל רוחבי ורב-תכליתי ביותר. המורכבות של סוגיות סביבתיות דורשת ידע בסיסי מוצק, מיומנויות רב תחומיות ויחס לחדשנות.

    • Paris, צרפת
    • Madrid, ספרד
    • + 3 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הזדמנות ייחודית לחוות ניהול intercultural יד ראשונה על ידי חיים ולומדים בשלוש מדינות שונות במשך שלוש שנים.