28 תואר ראשון תוכניות ב בולגריה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב בולגריה for 2024Filter
    • Varna, בולגריה

    משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Varna, בולגריה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הרווקות של מערכות תוכנה וטכנולוגיה של Varna University of Management נועדה לתת לסטודנטים בסיס איתן בתחום הנדסת מחשבים ופיתוח תוכנה המאפשרת להם להתחיל לעבוד במשרה מלאה כמפתחי תוכנה לאחר סיום הלימודים.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    ההכשרה נועדה להכין את הצוות לאחד התחומים הפונקציונאליים העיקריים של ממשל תאגידי: ניהול מידע ותזרים זרמים פיננסיים וקשורים - ממקור חומרי הגלם דרך יצרני מוצרים מוגמרים למחצה ומוגמרים, מפיצים, סיטונאים, קמעונאים ועד הלקוחות הסופיים.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    המומחיות "עיצוב תוכנה" היא עובדה הודות למאמץ המשותף של החברות הגדולות ביותר בתחום טכנולוגיית המידע וניסיון רב שנים בחינוך המקצועי בבית הספר הגבוה לתקשורת ופוסטים. בהתחשב בשיתוף פעולה זה, לסטודנטים יש אפשרות להתחיל התמחות במומחיות לפני סיום הלימודים.

    • Varna, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    המטרה העיקרית של התוכנית היא להכין אנשי מקצוע בעיצוב גרפי עם כישורים לעצב עיצוב גרפי כולל של פרסום החברה, גרפיקת תקשורת מודפסת, גרפיקת מסך, עיצוב אתרים, עיצוב חללי תצוגה ואירועים.

    • Plovdiv, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    המטרה העיקרית של ההכשרה בתחום האגרונומיה (גידול שדה) היא הכשרת מומחים מוסמכים בעלי פרופיל רחב לייצור מוצרי צמחים וניהול הייצור החקלאי.

    • Veliko Tarnovo, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    בוגרי התואר הראשון צריכים לרכוש מיומנויות בעיצוב וביצוע של יצירות אמנות כנסייתית - ציור אייקונים, אומנויות מונומנטליות בכנסייה או גילוף בעץ. במהלך לימודי התואר הראשון, לסטודנטים יש אפשרות לצבור ניסיון מעשי על ידי עיצוב וביצוע יצירות אמנות כנסייתית במקדשים, במנזרים ובמבני ציבור, בהשתתפות בתוכניות להתמחות סטודנטים בפרויקטים אירופיים.

    • Burgas, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    סטודנטים להנדסת תוכנה מקבלים ידע תיאורטי ומעשי בסיסי בתכנון, הקדמה ותמיכה במערכות תוכנה, ניסיון מעשי בפיתוח ושימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת ומערכות לפתרונות תוכנה מורכבים.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    התמחות "מטלורגיה" הינה מומחיות הנדסית היוצרת מומחים מוסמכים ביותר בתחום פיתוח, ייצור ויישום מתכות וסגסוגות. שילוב טכנולוגיות המידע המודרניות וטכנולוגיית המחשב בטכנולוגיות מטלורגיות בונה סוג חדש של צוות הנדסי רב תכליתי בעל סיכויים לתפוס חלק מהמשרות בעלות השכר הגבוה ביותר.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    המטרה היא להכין מומחים שיהיו מוכוונים למצב הפוליטי הגלובלי, האזורי והלאומי, ועל בסיס זה, לקבל החלטות בנושאי ביטחון לאומי, הגנה ושמירה על המורשת התרבותית וההיסטורית הלאומית.

    • Burgas, בולגריה

    זמן מלא

    בקמפוס

    בולגרית

    תכנית תואר ראשון זו נועדה לייצר אנשי מקצוע עם יחסים קרובים לאזור השפה והספרות הבולגרית ולאזור היסטוריה ופסיכולוגיה על ידי טיפוח יכולות מעשיות לעבודה עצמאית ובסביבת צוות.

    • Sofia, בולגריה

    אנגלית, רוּסִי, בולגרית

    תוכנית זו חדשה MT&M College והיא הוצגה לראשונה בשנת הלימודים 2013/2014. משך הלימוד הוא שלוש שנים והוא זמין כתכניות לתואר ראשון במשרה מלאה, חלקית או חלופית.

    • Stara Zagora, בולגריה

    אנגלית

    Trakia University קיבלה הסמכה מוסדית בולגרית מלאה מטעם הסוכנות הלאומית להערכה והסמכה למועצת השרים. היא נמצאת במקום השישי במערכת הדירוג של האוניברסיטאות בבולגריה.

    • Pernik, בולגריה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הרווקים באנרגיה ירוקה היא תוכנית הנדסית עם מיקוד סביבתי, המכוונת לאזורי עדיפות של אנרגטיקה - יעילות אנרגיה ומקורות אנרגיה חלופיים עם פליטות מופחתות עבור פיתוח שנקרא כביכול.

    • Sofia, בולגריה

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    החינוך במימון תוכנית באוניברסיטת VUZF University נבדלת על ידי לימוד של דיסציפלינות קלאסיות, תוך, בעת ובעונה אחת, החלת שיטות מודרניות של הוראה וגישה בין תחומית. מבט חדש על מימון ארגוני, כולל ידע מתחום הפסיכולוגיה העסקית, לימוד תפקידן של מערכות ה- IT והגורם האנושי לניהול פיננסי מוצלח.