15 תואר ראשון תוכניות ב בחריין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב בחריין for 2024Filter
    • Hamad Town, בחריין
    • Riyadh, ערב הסעודית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרות למידה: לפתח הבנה רחבה של תרבות מקצועית, משפטית וכלכלית, כמו גם שליטה בשפות זרות, טכניקות כתיבה אסטרטגיות, סגנונות ניהול וכישורי פיקוח.

    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות
    • Lagos, ניגריה
    • + 14 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ההסמכה הכפולה מיועדת לסטודנטים המעוניינים לצאת לקריירה מקצועית בעסקים ובניהול. קורס ניהול עסקים זה יעזור לך לפתח מיומנויות ניתוח והערכה שניתן ליישם במצבים בעולם האמיתי. תוכלו לפתח את הידע וההבנה שלכם בתחומים הפונקציונליים השונים של העסק, כולל ניהול, שיווק, משאבי אנוש, מימון וניהול תפעולי במסגרת עולמית. כמו כן, תצטייד בכישורים הנדרשים כדי להצליח בעסקים, כגון יזמות, אוריינות דיגיטלית, כישורי עבודה משותפים ותקשורת.

    • Sanad, בחריין

    זמן מלא

    130 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר ראשון בחשבונאות ומערכות פיננסיות במכללה למדעי ניהול וכלכלי באוניברסיטת Gulf University מתכוונת למשוך סטודנטים מרקעים שונים. סטודנטים פוטנציאליים יתעניינו בחשבונאות במטרה לפתח את הידע והכישורים שלהם. התלמידים יפתחו את כישוריהם היצירתיים, הביקורתיים והאנליטיים ויילמדו על היותם לומדים לכל החיים שייכנסו למקצוע החשבונאות.

    • Sanad, בחריין

    זמן מלא

    130 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    הפילוסופיה של התוכנית שלנו היא להתמקד ב- HRM מנקודת מבט עכשווית, ובכך להדגיש במפורש את סביבת HRM המשתנה. סביבת HRM משתנה זו מאופיינת בדגש גובר על פרואקטיביות וניתוח רב תחומי שמונע על ידי שינויים חברתיים וארגוניים מרכזיים כמו גמישות עבודה מוגברת, שינוי יחסי עובד ומעביד, דיגיטליזציה וניידות בינלאומית של הצוות.

    • Sanad, בחריין

    זמן מלא

    136 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה להנדסת אדריכלות ועיצוב פנים הוקמה בשנת 2005. נכון להיום המחלקה מציעה תואר ראשון בהנדסת עיצוב פנים. עם תכנית הלימודים המכוונת הטכנולוגית שלה, התוכנית מחויבת לסיים מעצבי פנים מקצועיים המוכנים לעבוד בפועל וללמוד בהמשך לימודי התואר הראשון בתחום עיצוב הפנים והתחומים הקשורים בה. בוגרינו מוסמכים עם הכישורים והתכונות הדרושים לפיתוח המקצוע והקהילות בבחריין, האזור ובעולם כולו.

    • Sanad, בחריין

    זמן מלא

    136 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית היא שילוב של תיאוריה ופרקטיקה המעניקה לסטודנטים את הידע, הכישורים והתכונות הרלוונטיים למשמעת הנדסת מכונות, שם תלמד עקרונות הנדסת מכונות, עיצוב מכני והדמיה, מדעי החומרים, מערכות בקרה, תרמו-נוזלים, קורוזיה ומעקב אחר מצבים, כמו גם חקר קיימות וחדשנות בתעשייה ובפרקטיקה העסקית.

    • Sanad, בחריין

    זמן מלא

    136 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית היא שילוב של תיאוריה ופרקטיקה המספקת לך ידע, כישורים ותכונות רלוונטיות להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, עיצוב וסימולציה, מחשוב ותכנות, מערכות בקרה ומערכות משובצות, כמו גם חקר קיימות וחדשנות בתעשייה. ופרקטיקה עסקית.

    • Saar, בחריין

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הריכוז במדעי המחשב מכשירה את הסטודנטים לתפקיד מפתח מערכת, מפתח אפליקציות סלולריות ותפקידים ניהוליים וניהוליים בניתוח, תכנון, הטמעה, תחזוקה, הפעלה וניהול של מערכות מידע מבוססות מחשב.

    • Saar, בחריין

    בקמפוס

    אנגלית

    B.Sc במינהל עסקים (ריכוז האוצר האיסלאמי) ב- UCB היא אחת מתוכניות התואר הראשון המוקדמות במימון אסלאמי הנלמדות בממלכת בחריין ובמועצה לשיתוף פעולה במפרץ (GCC). אנו גם גאים בכך שה- B.Sc במנהל עסקים (מימון איסלאמי) היא תוכנית הכספים האיסלאמית היחידה באזור GCC שהוכרה כארגון חשבונאות וביקורת למוסדות פיננסיים אסלאמיים (AAOIFI).

    • A'ali, בחריין

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    תכנית זו נועדה לכוון את הסטודנט להתמודד עם האתגרים והשינויים המתעוררים בעולם מינהל עסקים במסגרת קורסים שתוכננו ונבחרו כראוי שיפתחו את יכולותיהם האינטלקטואליות והמעשיות. יתר על כן, תכנית זו נועדה לעודד יצירתיות בקרב תלמידים כדי לאפשר להם לפתח את חיי העבודה והעבודה שלהם בעתיד.

    • Al Hidd, בחריין

    אנגלית

    תכנית לימודים זו מעניקה לסטודנטים הזדמנות לקבל תובנה רחבה בכל היבטי ניהול התעופה, כולל ניהול חברות תעופה ושדה תעופה, אסטרטגיית תעופה ותפקיד התחבורה האווירית בלוגיסטיקה עולמית.

    • Sanad, בחריין

    זמן מלא

    130 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית התואר הראשון במדיה ב Gulf University נועדה לפתח יכולות מדיה לסטודנטים המעוניינים לעבוד בתחומי מדיה על ידי פיתוח הידע והכישורים המקצועיים שלהם. התוכנית מכוונת גם לסטודנטים בעלי ניסיון קודם בתקשורת. הרציונל של התוכנית הוא להעניק לסטודנטים את הידע הנדרש בתחומי התקשורת, הרדיו והטלוויזיה, העיתונאות ויחסי הציבור על ידי ביצוע גישה רב תחומית ושיטות מקצועיות העוקבות אחר רצף מסודר של מודולים.

    • Saar, בחריין

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז שיווקי University College of Bahrain (UCB) משקף את אופיו המקיף של תחום זה בכך שהוא מציע עבודות קורס מקיפות בתחומים אקדמיים העוסקים ביצירה, תקשורת, אספקה והחלפת מוצרים ושירותים. אנשי מקצוע בתחום השיווק בונים את מסלולי הקריירה האישיים שלהם באמצעות תחומי ההתמחות השונים שלהם ליישומים מתגמלים באזורים מגוונים במגזר הפרטי או הציבורי.

    • A'ali, בחריין

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    בעידן המהפכני של ימינו בתחום טכנולוגיות המידע והמיחשוב (ITC), סביבה עסקית מורכבת ומאתגרת ביותר הביאה לדרישות מומחיות IT לכל הארגונים בתחומיהם השונים. הצלחה ארגונית קשורה בקשר רב ליכולתו של ארגון להתמודד עם התקדמות מואצת ושינויים ב- ITC, במיוחד בתקשורת ובקבלת החלטות.

    • Al Hidd, בחריין

    אנגלית

    תוכנית זו מעניקה לסטודנטים בסיס איתן לקריירה כמהנדס מטוסים מורשה. בוגרי תואר זה יוכלו לעבוד במחלקות להנדסת תעופה או בארגונים לתחזוקת מטוסים כמהנדס מוסמך או תכנון ושינוי מערכות מטוסים.