3212 תואר ראשון תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Hull, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השג את הכישורים להצליח בעולם ההולך ובינלאומי של עסקים מודרניים.

    • Boston, ארצות הברית
    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הטרנספורמטיבי של הולט במנהל עסקים (BBA) תוכנן סביב האמת האוניברסלית שכדי לשלוט במיומנות - כל מיומנות, מרכיבה על אופניים ועד להובלת צוות - יש לתרגל אותה.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר במנהל עסקים ברמה 4 שלנו מציע לך בסיס במנהל עסקים והבנה של ההקשר הרחב יותר של שיטות עבודה עסקיות. רמות 5 ו-6 מאפשרות לך לפתח הבנה מפורטת יותר של מנהל עסקים וניהול. תוכנית זו מספקת הזדמנות ללמוד לתואר ראשון (הצטיינות) במנהל עסקים תוך שימוש בסביבת למידה גמישה ומבוזרת שתשפר את חווית הלמידה שלך שכן Robert Kennedy College מספקת סדרת מודולים מותאמת אישית באמצעות למידה מרחוק שבתוך מסגרת זמן מוגדרת, מאפשרת ללמוד בקצב, במקום ובמיקום שמתאימים לך. הקמת מערכי למידה מסייעת להנעת תפיסת המתרגל הרפלקטיבי והיא נועדה לעודד אותך לקיים אינטראקציה עם משתתפים אחרים, פורמלית ובלתי פורמלית, בחיפוש אחר פרקטיקות מומלצות ובאתגר של פרקטיקות קיימות. תוכנית זו מרוויחה רבות מהבינלאומיות הנגזרת מגיוס סטודנטים כמוך, מכל היבשות המיושבות, והיכולת להיעזר במורים מוכשרים בתחומם מכל רחבי העולם. למד במכללה הפרטית המובילה של שוויץ וסיים לימודים עם סטודנטים מלמעלה מ-130 מדינות שונות ומאוניברסיטת קומבריה.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    BA Global Social Challenges היא תכנית טרנס-דיסציפלינרית ראשונה מסוגה בבית הספר למדעי החברה ב- University of Manchester. המטרה המרכזית של תוכנית זו היא לצייד את התלמידים במיומנויות להבין ולהתמודד עם אתגרים שגורמים לנזק משמעותי בעולם.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Leeds, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון BSc (Hons) פסיכולוגיה עם קרימינולוגיה מיועדת לסטודנטים המעוניינים לקבל תואר ראשון בפסיכולוגיה אך גם בעלי עניין בקרימינולוגיה. הוא נועד לצייד את התלמידים במיומנויות, ידע וערכים פסיכולוגיים קריטיים, ולאפשר להם ליישם פסיכולוגיה בהקשרים של החיים האמיתיים.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Manchester, הממלכה המאוחדת
    • + 1 more

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בניהול עסקי עם משפטים עם שנות בסיס והשמה מיועד לסטודנטים שיש להם עניין בפיתוח ידע והבנה של ההיבטים המרכזיים של עסקים וניהול, יחד עם הבנה של המסגרת המשפטית שבתוכה פועלים תאגידים. תואר זה צריך לעניין את אותם סטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה בתאגידים בתחומי העסקאות המסחריות או הפיתוח העסקי, כאשר היבטים משפטיים יחד עם אלמנטים פיננסיים הם בעלי חשיבות מרכזית.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לרפואת שיניים בקווינס אחראי על מתן חינוך לרפואת שיניים בצפון אירלנד מאז 1920. תוכנית הלימודים ל-5 שנים תוכננה כדי להבטיח שלבוגרינו יהיו הידע, הכישורים והתכונות לעבודה יעילה ומוצלחת במקצוע רפואת השיניים.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בסיעוד מקצועי (בריאות הנפש) - תוכנית לימודים תלת שנתית ללימודים בפברואר משלבת תיאוריה ופרקטיקה, מכינה את הסטודנטים שלנו להיות מתרגלים ברמה עולמית בתחום סיעוד בריאות הנפש. החל מפברואר 2024, הסטודנטים יבלו 50 אחוז מזמנם באוניברסיטה בלימוד תיאוריית האחיות והכישורים הקליניים העדכניים ביותר, ו-50 אחוז מזמנם עם אחד משותפי ההכשרה המוכרים הבינלאומיים שלנו במגוון רחב של מסגרות קליניות וקהילתיות ברחבי Northern אירלנד.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המסלול המהיר בן שנתיים BA (Hons) אופנה תקשורת ותעשיה פרקטיקה הוא קורס רב-תחומי הבוחן מגוון תחומים בתקשורת אופנה, מאלמנטים חזותיים כמו יצירת תמונות ועיצוב גרפי, דרך מדיה ו השיווק והגישות המשמשות למכירת אופנה בשוק גלובלי תחרותי. התוכנית לתואר BA (הצטיינות) תקשורת אופנה מאומתת על ידי אוניברסיטת בקינגהאם.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    לימודי ניהול משאבי אנוש ופסיכולוגיה עם תואר יסוד ב- Arden University יספקו לך את כל מה שאתה צריך כדי להשלים את התואר המלא שלך בביטחון, כולל כישורי לימוד והכוונה בכל שלב. הקורס יעמיק בפסיכולוגיה פרטנית וארגונית, כמו גם גישות יעילות לניהול אנשים ומקסום ביצועים בסביבה העסקית המודרנית.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    100% פסיכולוגיה מקוונת ובמשרה חלקית זו (Hons) תאתגר את נקודות המבט שלך בזמן שתחקור כיצד המוח מתפקד. זו אחת מתוכניות הפסיכולוגיה המקוונות ב -100% המוכרות על ידי האגודה הפסיכולוגית הבריטית (BPS). בפסיכולוגיה BSc (Hons) מקוונת זו, תלמד על היסודות התיאורטיים והמדעיים של הפסיכולוגיה, כמו גם תתעמק בכמה תחומים מיוחדים בתחום, כגון בריאות הנפש, פסיכולוגיה חוקרת, פסיכולוגיה של ספורט והתעמלות, וביקורת ביקורתית פסיכולוגיה חברתית. לבסוף, הלימודים שלך יסתיימו בפרויקט גמר בנושא פסיכולוגיה המתיישר עם האינטרסים האישיים שלך או המטרות המקצועיות שלך. תוכנית זו עונה על דרישות האגודה הפסיכולוגית הבריטית על בסיס הבוגרים לתכנית לימודי חברות חברתית (GBC). זהו צעד חשוב לקראת הפיכתו לחבר מוסמך בחברה ומומלץ לבחור בקורס מוסמך אם ברצונך להפוך לפסיכולוג מוסמך בבריטניה.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Chatham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר שלנו במדעי הסביבה BSc Hons יפתח את ההבנה שלך לגבי האינטראקציות בין מערכות חיים לנוף הפיזי והתהליכים שלו, וכיצד החברה משפיעה עליהם. באמצעות מגוון מודולים, תחקור פתרונות לבעיות סביבתיות מנקודות מבט מדעיות, פוליטיות, משפטיות ופילוסופיות. תתעדו את ההשפעה האנושית על הנוף ותחקור קונפליקטים וסוגיות סביבתיות.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שיתוף פעולה בין אוניברסיטת מנצ'סטר, PwC וה-ICAEW (מכון רואי חשבון באנגליה ובוויילס), תוכנית חדשה זו משלבת לימודים אקדמיים, מיקומי עבודה מקצועיים משולבים והתקדמות לקראת ההסמכה לחשבונאות מוסמכת של ICAEW, ה-ACA. התואר 'התחלה מעופפת' שלנו מציע את הטוב משני העולמות - חוויה אוניברסיטאית מסורתית וקרש קפיצה מושלם לקריירת תואר שני ב-PwC.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית, אנגלית, פורטוגזית

    בעידן גלובלי ותחרותי, חברות צריכות לבדל את עצמן ולרכוש משאבי אנוש מיוחדים. צורך זה מגדיל את החיפוש עבור אנשי מקצוע מוכשרים עם ידע שיווקי מתקדם, פתרון בעיות חזק מיומנויות וחשיבה יצירתית.