4 תואר ראשון תוכניות ב בימוי ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב בימוי ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אתגר את כישוריך ובנה את גוף העבודה המקצועי שלך בתוכנית קפדנית ומואצת. תוכנית מקיפה זו מכינה את הבוגרים לאבטח תפקיד בחברת תיאטרון לאומית או אזורית גדולה, חניכה או מלגה תחרותיים ביותר, או בחירה לתכנית MFA יוקרתית. תוכנית זו אידיאלית לסטודנטים המעוניינים בעיצוב תאורה, עיצוב נוף, ניהול במה או בימוי.

    • Winston-Salem, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    במסגרת חממה ובאמצעות תוכנית לימודים מתקדמת המתמקדת בסיפורי חזותיים, כיוון ביצוע מיומן, ושיתוף פעולה מתמיד עם אמנים בתחומים האחרים, מנהלי University of North Carolina School of the Arts (UNCSA) בונים מערך מיומנויות מקצועי שיעניק להם יתרון תחרותי כשעוברים לקריירה בעולם האמיתי.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    לנקוט פעולה (או ליתר דיוק קוראים לפעולה) ולעשות שם עבור עצמך. תלמד כיצד לפקח על אלמנטים אמנותיים וטכניים בייצור הסרט, להרכיב צוות וצוות, בחר מקומות הסרט, ולקרוא את הפעולות על סט. האם אתה מוכן לשפר את כישורי הסיפור החזותי שלך?

    • Brookville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    לאחר סיום מוצלח של השנה השנייה שלהם, סטודנטים ב BFA 120 אשראי באמנות התיאטרון: תוכנית ממלא מקום או תואר ראשון בתכנית אמנויות תיאטרון, עם התנאים המוקדמים המתאימים, רשאי לבחור ליישם כדי להמשיך ריכוז או בימוי או כתיבה. העברת תלמידים המבקשים להגיש בקשה לאפשרות זו עשויה להידרש ללימודי המשך.