11 תואר ראשון תוכניות ב בימוי 2024

תואר ראשון תוכניות ב בימוי 2024Filter
    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו לבימוי סרטים תואר ראשון בן שלוש משלבת תיאוריה אקדמית עם כישורים מעשיים כדי לצייד את הסטודנטים בידע המקיף הדרוש להם כדי למצוא עבודה בתחום התחרותי של ענף הקולנוע והמשחקים. התלמידים לומדים את הכישורים המקצועיים הנחוצים כדי להפוך לבמאי סרטים או משחקי וידאו. התלמידים יעבדו על הפקותיהם של זה עם צוותים שונים, במאים, צילומי קולנוע, שחקנים, מפיקים, מעצבי משחק ויקבלו חוויה מעשית המסייעת בהכנות לקראת הכניסה לתעשיית הסרטים והווידיאו. כל סטודנט עושה 4 סרטים / תרגילים במהלך השנה האקדמית בתוספת סרט סוף השנה, והכל בשיתוף פעולה הדוק עם סטודנטים אחרים בעלי התמחות שונה. עבודת צוות ושיתוף פעולה הם היסודות שלנו.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אתגר את כישוריך ובנה את גוף העבודה המקצועי שלך בתוכנית קפדנית ומואצת. תוכנית מקיפה זו מכינה את הבוגרים לאבטח תפקיד בחברת תיאטרון לאומית או אזורית גדולה, חניכה או מלגה תחרותיים ביותר, או בחירה לתכנית MFA יוקרתית. תוכנית זו אידיאלית לסטודנטים המעוניינים בעיצוב תאורה, עיצוב נוף, ניהול במה או בימוי.

    • Nur-Sultan, קזחסטן

    זמן מלא

    בקמפוס

    רוּסִי

    בוגרים ששלטו בתוכניות החינוכיות של התואר הראשון - "בימוי", יכולים למלא תפקידים בתחום התרבות, החינוך, הקולנוע והטלוויזיה בהתאם ל"מדריך ההסמכה של תפקידים של מנהלים, מומחים ועובדים אחרים. "

    • Online United Kingdom

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו רוצים שתיצור דרמה ותיאטרון משמעותיים למען קהילות שונות, עם ובאמצעותן. מתוך הכרה בכך שתאטרון יכול להיות יותר מבידור, אתה מתמקד בפוטנציאל הדרמה לחינוך ולהביא לשינוי חברתי.

    • Nur-Sultan, קזחסטן

    זמן מלא

    בקמפוס

    רוּסִי

    הפעילות המקצועית של בוגרי התואר הראשון יכולה להתבצע בארגוני תרבות ואמנות, מוסדות חינוך, תיאטראות, אולפני קולנוע, טלוויזיה, אולפני עיצוב, בתי אופנה, סדנאות אמנות, קרנות, אגודות יצירה ואיגודים.

    • Chengdu, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    במאי דרמה וסרטים הוא מגמת אמנות המתבססת על ניסיון הכשרת כישרונות מוכווני יישום של פילם סצ'ואן, ובהתאם לדרישה הנרחבת של החברה לכישרונות יצירתיים של קולנוע וטלוויזיה. היא מתמקדת בטיפוח כישרונות יישומיים איכותיים עם תיאוריות קול, כישורים מעשיים. ויכולות מרובות. המטרה העיקרית היא להכשיר יוצרי סרטים בעידן החדש, להתבגר בעידן התקשורת, לעבור בו בחופשיות, להשיג חזון גבוה יותר ולבנות תשוקה לאמנות חזותית ולאמנות סיפורית, כדי להשתמש ביצירות קולנוע וטלוויזיה מצוינות כדי משקפים את ההשקפה החברתית ומקדמים את רוח התקופות.

    • Online United Kingdom

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו רוצים שתהיה שחקן צדדי, יצירתי וחדשני, המסוגל ליצור הזדמנויות משלך. אנו מציעים הכשרה המכינה שחקנים לחזרה, הופעה, הפקה, יצירה בין תחומית ומעורבות בתעשייה.

    • Winston-Salem, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    במסגרת חממה ובאמצעות תוכנית לימודים מתקדמת המתמקדת בסיפורי חזותיים, כיוון ביצוע מיומן, ושיתוף פעולה מתמיד עם אמנים בתחומים האחרים, מנהלי University of North Carolina School of the Arts (UNCSA) בונים מערך מיומנויות מקצועי שיעניק להם יתרון תחרותי כשעוברים לקריירה בעולם האמיתי.

    • Île-de-France, צרפת

    צָרְפָתִית

    השנה הרביעית הזו מאפשרת לך ללמוד את מקצוע הבמאי באמצעות קורסים ותרגילים בתסריטאות, חיתוך טכני, בימוי שחקנים וצילומים בפיקוח אנשי מקצוע.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    לנקוט פעולה (או ליתר דיוק קוראים לפעולה) ולעשות שם עבור עצמך. תלמד כיצד לפקח על אלמנטים אמנותיים וטכניים בייצור הסרט, להרכיב צוות וצוות, בחר מקומות הסרט, ולקרוא את הפעולות על סט. האם אתה מוכן לשפר את כישורי הסיפור החזותי שלך?

    • Brookville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    לאחר סיום מוצלח של השנה השנייה שלהם, סטודנטים ב BFA 120 אשראי באמנות התיאטרון: תוכנית ממלא מקום או תואר ראשון בתכנית אמנויות תיאטרון, עם התנאים המוקדמים המתאימים, רשאי לבחור ליישם כדי להמשיך ריכוז או בימוי או כתיבה. העברת תלמידים המבקשים להגיש בקשה לאפשרות זו עשויה להידרש ללימודי המשך.