342 תואר ראשון תוכניות ב יפן for 2024

תואר ראשון תוכניות ב יפן for 2024Filter
    • Hiroshima, יפן

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האמנויות הליברליות המוכוונות לפיתוח בר קיימא (SDGs) הן יעדים בינלאומיים לפיתוח בר קיימא שאומצו על ידי העצרת הכללית של האו"ם בשנת 2015. ב- EUH , אנו שואפים להכשיר צעירים לתרום לביסוס פתרונות משולבים לבעיות בעולם האמיתי תוך התחשבות ב כיוון של 17 יעדי SDG ומטרתם לתרום למימושו של עולם בר קיימא

    • Bunkyo City, יפן

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התקרבות ל"פיתוח אזורי" הן מקומית והן בינלאומית התקרבות ל"פיתוח אזורי" מתוך פרספקטיבה גלובלית ופעולות קונקרטיות כפילוסופיה. המחלקה ללימודים בינלאומיים ואזוריים היא מחלקה הניגשת לפתרון בעיות מנקודת מבט מקומית (קהילתית), המבוססת על הפילוסופיה של ידע בין-תחומי, פרספקטיבה גלובלית ופעולה קונקרטית. בהתבסס על נקודת המבט של אזרח גלובלי וידע מיוחד בתחומים שונים הקשורים לקהילות המקומיות, המבוסס על הפילוסופיה של ידע בינתחומי, פרספקטיבה גלובלית ופעולה קונקרטית, נעבוד על "פיתוח אזורי" הן מקומי והן בינלאומי, ונטפח, ולטפח את הכישורים הדרושים כדי לתרום לפיתוח אזורי.

    • Kofu, יפן

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Barcelona, ספרד
    • Brussels, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר ראשון בינלאומי פרטי באמנויות (BA) ביחסים בינלאומיים המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נצברו נקודות זכות.

    • Zürich, שווייץ
    • Antwerp, בלגיה
    • + 7 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    עם סיום מוצלח של תכנית הלימודים התלמידים מקבלים תואר ראשון בינלאומי בלימודי עסקים (BBS) פרטי המוענק על ידי מטה בית הספר בציריך, שוויץ, בהתבסס על המלצת הפקולטה של הקמפוסים המקומיים בהם נצברו נקודות זכות.

    • Kyoto, יפן

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    KUAS מציגה תוכנית הנדסית הקרובה יותר לתעשיית הייצור מאי פעם, במדינה שזוכה לשבחים עולמיים בזכות כושר ההמצאה ההנדסי שלה. זוהי הפקולטה החדשה להנדסה באנגלית של ה- Kyoto University Of Advanced Science (KUAS). עם צוות של חברי סגל בינלאומי ומהנדסים מקצועיים פעילים, המחלקה הוקמה ב-2020.

    • Yokohama, יפן

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    התכנית מציעה קורסים תחומיים חדשניים למנהיגי עתיד.

    • Chiyoda, יפן

    בית הספר למדע וטכנולוגיה הוקם בשנת 1989 עם ארגון מחדש של בית הספר להנדסה הישן, שנוסד בשנת 1949.

    • Chiyoda, יפן

    הפקולטה לתיירות של JIU נוסדה על מנת לענות על הצרכים ההולכים וגדלים של ענפי התיירות המקומיים והנכנסים ביפן.

    • Kumamoto, יפן

    הפקולטה לאותיות הוקמה במאי 1949 במסגרת הפקולטה החדשה למשפטים ומכתבים. סגל זה חולק אז לפקולטה למשפטים ולפקולטה למכתבים בשנת 1979.

    • Kyoto, יפן

    לקיוטו, שם ממוקמת האוניברסיטה שלנו, יש שני פנים; הוא מסורתי ואוונגרדי בבת אחת. הפקולטה שלנו לאמנות ועיצוב מכסה כמעט את כל התחומים, כולל תחומי אמנות, אמנות עכשווית, עיצוב גרפי, אנימציה, מנגה, קולנוע, עיצוב אופנה, עיצוב תכשיטים, עיצוב פנים, אדריכלות, אדריכלות נוף, תיאטרון וספרות. בנוסף, אנו מציעים תוכניות מחקר בתחומים כגון ייצור אמנות ומורשת היסטורית.

    • Kobe, יפן

    למידה מרחוק

    1. יזמות וניהול עסקי: לפתח הבנה מושכלת של יזמות ותהליך היזמות ולתת לסטודנטים הזדמנות להמשיג ולתכנן פיתוח של מלון, מסעדה, אוכל, יין, תיירות, אירוח או עסקים הקשורים לאירועים. מנקודת מבט יזמית. מבוא ליזמות ואבולוציה יזמית תורת מחשבות יזמות ומאפיינים שיטות אתיות, חברתיות וקיימות Pathways יזמות התעשייה והארגון תוכנית השיווק פיננסי: מזומנים; עלויות התחלה; רווח והפסד 2. בקרת עלויות מזון ומשקאות: סקירה כללית של התעשייה והמנהל המנהל הכנסות והוצאות בניהול תהליך ייצור המזון ניתוח תפריט מחירי מזון ומשקאות חוקי בקרת עלויות עבודה חוקי אפליה, בריונות במקום העבודה והטרדה והכנסת שימוש בה טכנולוגיה 3. ניהול איכות המזון: מהי איכות המזון? ייצור מזון ושמירה על אלרגנים במזון פיתוח תכנית לבטיחות מזון תמיכה במסמכים בתכנית לבטיחות מזון ביקורת על תכנית בטיחות מזון 4. מושגי מסעדה: מושגי מסעדה ושוקי יעד מיקום, מיקום, שיווק מיקום התפריט ותכנון התפריט עקרונות עיצוב מסעדה ופריסת הצטיידות במטבח ובברים התוכנית הפיננסית והתחייבויות משפטיות התוכנית העסקית

    • Chiyoda, יפן

    בקמפוס

    המחקר מתקדם בבית הספר לתארים מתקדמים למדעי היסוד הודות להקמת מרכז המחקר בהייטק, המשלב ומרכז את המחקר בחומרים מתקדמים, ותוך כדי קידום חילופי מידע בין-תחומיים, חיפוש כיוונים חדשים בתחומים הקשורים למדעי החומרים. מדעי החומרים ממלאים תפקיד גדול בעולם המדע הבסיסי, ומצופה ממנו הרבה מבחינת פתרונות לבעיות אנרגיה וסביבה. מסיבה זו, Nihon University מקדם מחקר מקורי וייחודי ביותר המבוסס על מדעי החומרים. כך תולים תקוות רבות בפיתוח והתוצאות של Nihon University אשר מכניס באופן אסטרטגי כוח אדם וכספים לפרויקטים כאלה. הערכה של חומרי אנרגיה חדשים כמו תאי דלק ותאים סולאריים, פיתוח חומרים ביולוגיים חדשים תוך שימוש בשיטות מדעי החומרים ושופך אור על השינוי הסביבתי העולמי על ידי התבוננות בכדור הארץ כמערכת זרימת חומרים ושיטות אנליטיות ממדעי החומרים. חשוב מאוד לסטודנטים לתואר שני ולתואר ראשון במדעי הטבע להכיר ציוד מחקר חדשני, ובמרכז שלנו יש לתלמידים הזדמנות להשתתף בפרויקטים של מחקר אמיתי כדי לקבל תחושה של שיטות המחקר העדכניות ביותר והעדכניים. זרימת מחקר.

    • Chiba, יפן

    בקמפוס

    המחלקה לחינוך ילדים היא מחלקה שבה מתכנסים תלמידים עם שאיפה ותשוקה להפוך למורים בבית ספר יסודי. מאופיינת בתחושת אחדות ואווירה חמה, יש מסורת של תלמידים מלמדים ולומדים זה מזה. כל הסטודנטים עובדים קשה לקראת חלומותיהם וחיים של חיי אוניברסיטה מספקים. למד איתנו להגשים את חלומותיך!

    • Niigata, יפן

    בקמפוס

    ההשכלה הניתנת על ידי הפקולטה לחקלאות מתאפיינת בהרצאות רחבות היקף, ניסויים ולימודי שטח בשפע כדי לייצר בוגרים המסוגלים לעשות קריירה בתחומי המדע הביולוגי ומדע השדה. הפקולטה גם תורמת במרץ לאזור, בעיקר באמצעות מרכז השדות לחקלאות וייעור בר קיימא, ומבצעת חילופי דברים בינלאומיים.