67 תואר ראשון תוכניות ב הופעות מוזיקה ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הופעות מוזיקה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Plymouth, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במוזיקה בביצועי מוזיקה נועד לעזור לך להרחיב את הכישרונות שלך ולמצוא הצלחה בתעשיית המוזיקה. התלמידים יקבלו הכשרה רחבה בתיאוריה, היסטוריה וביצוע של מוזיקה. הבוגרים הופיעו בסימפוניות מקצועיות, אופרות, תזמורות, אולפני הקלטות מסחריים ובמקומות שונים של הופעות חיות.

    • Abilene, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במוזיקה, ריכוז ביצועים, מיועד לסטודנטים המחפשים תואר באומנות חופשית במוזיקה המתמקדת בהכנתם לקריירה כפרפורמר.

    • Carson, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Memphis, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המוזיקה המודרנית מציעה הכשרה רלוונטית מיומנות תווי מוזיקאים, אמנים, מנהיגים שרוצים להצליח במוסיקה מודרנית, או המשרתת בכנסייה או ביצוע בתעשיית המוזיקה של היום.

    • Pasadena, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הגיטרה היא אחד המכשירים הפופולריים ביותר בהיסטוריה אבל הוא גם אחד המכשירים הכי קשה כדי להתמחות. אם אתה רוצה להטביע את חותמו כשחקן גיטרה בעולמות התיור ו לאולפן, תצטרך לשלוט שילוב מאתגר של הרמוניה, קוראים, משחקי קצב, מטפס לבד, ומיומנות ליווי, יחד עם גישה למגוון רחב של אוצר מילות סגנונית .

    • NY, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    התכנית נועדה לקחת 4 שנים כדי להשלים. מבין אלו שסיימו את התכנית ב2012-2013, 69% סיימו

    • Hampton, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון באמנויות בביצועי מוזיקה מיועד לסטודנט המבקש לפתח מיומנות ביצועים ומוזיקאיות יוצאת דופן בתוך ריכוז אמנויות ליברליות. מוצעים שיעורי ביצוע מוזיקלי, המשלבים סטודנטים עם פרופסור/מקצוען על הכלי העיקרי שלהם, ומוצעים מגוון פעילויות משלימות בתורת המוזיקה, תולדות המוזיקה, אלתור ג'אז והרכבי ביצוע. סטודנטים מסיימים את התוכנית הארבע שנתית הזו כהכנה להזדמנויות מוזיקה מקצועיות או ללימודי תואר שני בעתיד.

    • Saint Charles, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    A Bachelor of Arts in music performance with vocal emphasis requires 83 credit hours. Besides performing in ensembles, you will study music theory, music technology, and diction in a variety of languages, which will allow you to sing with the most authentic voice possible.

    • Selinsgrove, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנחנו נדאג שתרגישו בבית על הבמה. מהסמסטר הראשון שלך, אתה יכול לנצל את ההזדמנויות להופיע בהרכבי המקהלה, הכלים, האופרה והמוזיקה הקאמרית הרבים שלנו. אתה יכול להופיע ברסיטלים של המחלקה השבועיים שלנו, ותתן רסיטל סולו גם בגיל הצעיר וגם בבוגרים שלך. ללא סטודנטים לתארים מתקדמים, הפוקוס ותשומת הלב הם עליך!

    • Murfreesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    MTSU מספקת גיוון בהכשרה לסטודנטים הלומדים לתואר מוזיקה בביצוע קול. הזדמנויות רבות להופיע באופרות, מחזות זמר ובמגוון הרכבים, כמו גם בתיאטראות מקומיים ובאופרה של נאשוויל. חברי סגל הקול, המופיעים במקצועיות, מנחים את הסטודנטים לא רק ללמוד כיצד לשיר אלא גם כיצד לבסס ולתחזק קריירה.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במוזיקה בקול מציע לסטודנטים הזדמנות להמשיך לתואר המתמקד במוזיקה ווקאלית קלאסית היסטורית ועכשווית ואשר עשוי לכלול לימודי המוזיקה של ג'אז וברודווי. כמו במקרה של כל מגמה, לקול יש בסיס תנכי, אקדמי ותיאורטי חזק. תארים בביצועים מייצגים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של לימודים מקצועיים, כולל היסטוריה, תיאוריה, פדגוגיה ופרקטיקה של ז'אנרים רבים של מוזיקה.

    • Waverly, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במוזיקה בביצועים מכין אותך להמשך לימוד המוביל לביצועים מקצועיים, הוראת סטודיו או עבודה במוזיקה כנסייתית.

    • Redlands, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- BM בביצועים הוא תכנית של ארבע שנים המורכבת מעבודות כמובן במגמה (הוראה פרטנית, כיתת ביצועים, אנסמבל מנצח גדול, מוזיקה קאמרית), לימודי מוזיקת ליבה (תיאוריה, כישורי שמע, היסטוריה מוזיקלית, ניצוח), ומינימום של 30 נקודות זכות מחוץ לבית הספר למוסיקה שיספק השכלה רחבה ברוח הקרן לאמנויות ליברליות. יש צורך ברסיטל זוטר ובכיר.

    • Mount Vernon, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    לתואר הראשון (או מינור) בתואר ראשון באמנויות במוזיקה יש שלושה מסלולים: מוסיקה חיבור מוזיקה היסטוריה ותרבות מוסיקה