179 תואר ראשון תוכניות ב מקסיקו for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מקסיקו for 2024Filter
    • Santiago de Querétaro, מקסיקו
    • Jonesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שיווק הוא כל הפעולות שארגון נוקט כדי למשוך קהל למוצרים או לשירותיו. זה משפיע על כל ההיבטים של החברה, החל מפיתוח והפצה של מוצרים ועד למכירה ולפרסום שלהם. המשימה שלך תהיה ללכוד ולשמר את תשומת הלב של אנשים באמצעות תוכן, מסרים וסיפורים.

    • Monterrey, מקסיקו

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    אינטראקציה בעולם הפיננסי מאופיינת בחידושים מתמידים ומואצים, כמו טרנספורמציה דיגיטלית ומודלים עסקיים חדשים. עולם הפיננסים זקוק לאנשי מקצוע שייצרו ערך משותף, ינהלו סיכונים, ייעלו משאבים, יגבשו ויישמו אסטרטגיות פיננסיות ויוודאו שלחלומות אכן יש עתיד.

    • Colima, מקסיקו

    זמן מלא

    9 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    לבוגר ניהול תיירות יש את המיומנויות לנהל ולהנחות ארגונים המוקדשים לפעילות תיירות בהיקף אזורי, לאומי ובינלאומי, באמצעות שירות, תכנון יעיל, מנהיגות ועבודה משותפת, כמו כן, הוא מסוגל לייצר פרויקטים תיירותיים רווחיים באופן בר קיימא באופן, על ידי זיהוי משאבי הטבע והתרבות הממשיים והפוטנציאליים שיש לטריטוריה; כל זה נתמך במחקר, שימוש בשיווק וטכנולוגיות מעודכנות, תוך תחושת אחריות חברתית.

    • Heroica Veracruz, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    הערה: תוכנית תואר ראשון באדריכלות ימית זו נלמדת בספרדית בלבד. La carrera de Ingeniería Naval Fue la Primera que existió en el país, es otra de las carreras que han logrado un prestigio importante dentro de la Universidad Veracruzana y fuera de ella, pues incluso algunos extranjeros vinieron a estudiar a Veracruz.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    התכנית לתואר ראשון במנהל עסקים במלון מיועדת למועמדים שעברו בהצלחה לימודי בגרויות ויש להם מטרה סופית להכשיר אנשי מקצוע עתידיים בניהול תפעולי לכל מחלקת מלונות ותעשיית האירוח. משך התוכנית הוא 3 שנים ומשולב עם 16 חודשי התמחות בבתי מלון בקטגוריה מעולה ועם סטנדרטים בינלאומיים. בדרך זו הם רוכשים חוויות הקשורות למציאות מקצוע העתיד שלהם ומפתחים מיומנויות לעבודה בצוות.

    • México, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    בוגר תואר ראשון בחשבונאות ציבורית יהיה איש מקצוע המסוגל: »לקבל החלטות ניהול עסקי פיננסי, פיסקאלי ואסטרטגי, לאומי ובינלאומי, לטובת צמיחתה והתפתחותה של החברה. »פיתוח ושילוב מערכות לפרשנות הפעולות והדוחות הכספיים בתמיכת שיטות וטכניקות ביקורת, בהקשר משפטי ופיסקאלי.

    • Acapulco, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר הראשון בתקשורת מציע תוכנית לימוד לפי מודל הכשירות שבו ההתמקדות מתמקדת בך לפיתוח חשיבה ביקורתית ואנליטית המסוגלת ללמוד את השפעת התקשורת על החברה. להציע וליישם אסטרטגיות תקשורת בהתאם לצרכי הקהילה לשיפור הסביבה הגלובלית שלה. לפתח מיומנויות לעבודה במדיה מסורתית, ברשתות חברתיות וללמוד לבנות אודיו, וידאו, אינטרנט או הודעות כתובות יצירתיות, חדשות ואוונגרדיות. בנוסף, הוא שייך למועצה הלאומית למחקר במדעי התקשורת (CONEICC), המאפשרת לתלמידינו ולמורינו לטבול במגמות עדכניות בתקשורת ברמה הלאומית.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    להכשיר אנשי מקצוע מוכשרים בעלי תחושת אחריות, אתיקה ויחס שירות גבוה, המבוססים על תכנית לימודים משולבת עם תכנים מתחומים שונים המתכנסים בלימוד, ניתוח, מניעה וטיפול בתופעה הפלילית, המסייעים בעיצוב חלופות. למניעה ופתרון הצרכים הביטחוניים של החברה המקסיקנית, שמירה על הסדר הציבורי והגנה על האינטרסים והרווחה החברתית, במסגרת כיבוד זכויות האדם.

    • Coyote, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    למהנדס העיצוב המכאני האווירונאוטי יש את הכישורים המקצועיים הדרושים לביצועיו בתחום העבודה, ברמה המקומית, האזורית והלאומית. כישורים מקצועיים כישורים מקצועיים הם הכישורים והעמדות המאפשרים למהנדס לפתח פעילויות בתחומו המקצועי, להסתגל למצבים חדשים, וכן להעביר, במידת הצורך, את הידע, כישוריו וגישותיו לתחומים מקצועיים סמוכים. יכולות כלליות: העלה ופתור בעיות הנדסיות המבוססות על העקרונות והתיאוריות של הפיזיקה, הכימיה והמתמטיקה, באמצעות השיטה המדעית לתמיכה בקבלת החלטות בתחומים המדעיים והטכנולוגיים. לפתח ולחזק מיומנויות אינסטרומנטליות, בינאישיות, מערכתיות וניהוליות לתקשורת בשפה שנייה.

    • Puebla City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    הבוגר יפתח כישורים וקריטריונים משלו לביצוע מקצועו ברמה גבוהה של איכות ואתיקה, באמצעות כישורים, ידע, עמדות וערכים. באמצעות הכשרה מדעית ואנושית, הם יגדילו את יכולתם ואת כישוריהם לעבוד בקבוצות בין תחומיות ויספקו טיפול הולם למטופלים הזקוקים לשירותי שיקום גופני, כאשר הם כתחום ספורט, גריאטריה, ילדים, אורטופדיה, ריאות, לב או נוירולוגי. בנוסף לתמיכה של עלמא שלו לפתוח מרכז שיקום גופני משלו.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מקצוע הנהלת החשבונות הציבורית הוא פעילות קבועה המוקדשת להשגת ואימות מידע פיננסי המונפק על ידי גורמים כלכליים. התואר בחשבונאות חייב להיות בעל אחריות רבה, יכולת ריכוז, שכל צלול ותגובה טובה בלחץ; להיות אוהבי מספרים, מתודיים, קפדניים ובעלי הקרנה.

    • Puebla City, מקסיקו

    בקמפוס

    נכון לעכשיו, בית הספר הפדרליסטי לנורמליות גבוהות במדינת פואבלה מציע את תוכניות החינוך הבאות: תואר ראשון בהוראה ולמידה באנגלית בחינוך תיכון לימודי מודאליזם מלומדים שנערכו במשך 4 שנים (שמונה סמסטרים)

    • Toluca, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    ב -20 השנים האחרונות, מחקר בחינוך מתמטי במקסיקו ובמדינות רבות אחרות בעולם דיווח על כמות שימושית משמעותית לשיפור תכנית הלימודים ברמות השכלה שונות, אך במיוחד בחינוך בסיסי. בית הספר התיכון, הנחשב כיום לשלב האחרון של החינוך הבסיסי במקסיקו, מייעד ללמד, ללמוד וללמוד מתמטיקה מקום חשוב בתכנית הלימודים ובתכניות, מאחר שהוא מהווה מרחב מיוחס לתלמידים לבני נוער לרכוש ידע, לפתח מיומנויות. , ולטפח עמדות המאפשרות להם לפתור בעיות מסוגים שונים ולהמשיך ללמוד באופן עצמאי. מטרת היסוד של לימוד מתמטיקה ברמה הבסיסית היא למלא מושגים מתמטיים במשמעות כך שניתן יהיה להשתמש בהם בגמישות ובהתאמה בפתרון בעיות. שינון הטכניקות ויישומן בצורה מכנית הראו את חוסר יעילותן ולאט לאט הן מפנות את מקומן להרהור, לחיפוש יצירתי, לאימוץ נהלים יעילים יותר ויותר. כדי להשיג את המטרה הבסיסית של לימוד מתמטיקה בחינוך העל יסודי, יש צורך לכוון מחדש את תפקידם של שלושת הגורמים הבסיסיים המתערבים בתהליך הדידקטי: המורה, התלמידים ופעילויות הלימוד. כאשר מדברים על התהליך הדידקטי או תהליך הלימוד, מתייחסים לאינטראקציות המתבססות בין התלמידים, המורה ופעילויות הלימוד. האחרונים הם המצבים או הבעיות המופיעים בחומרי התמיכה העומדים לרשות המורה, הן אלה שמספק משרד החינוך הציבורי והן טקסטים מסחריים. מהאמור לעיל נגזר הצורך לשנות את תכנית הלימודים לתואר ראשון בחינוך העל יסודי,

    • Santiago de Querétaro, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    התמקדות עיקרית בפיתוח בגיל ההתבגרות 4 שעות / 4.5 בעיות חברתיות-כלכליות ופוליטיות של מקסיקו 4 שעות / 4.5 מבוא להוראת ספרדית 6 שעות / 6.75 הבנה והפקת טקסטים 6 שעות / 6.75 שפה ותקשורת 6 שעות / 6.75 כלים עבור תצפית וניתוח של בית הספר והקהילה 4 שעות / 4.5

    • Tepic, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    היסטוריה אקדמית עם ציונים עד ה '. סמסטר תיכון