349 תואר ראשון תוכניות ב הרפובליקה העממית של סין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הרפובליקה העממית של סין for 2024Filter
    • Shanghai, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה הסינית-בריטית, USST הוקמה באמצעות שותפות של אוניברסיטה סינית אחת עם 9 אוניברסיטאות שותפות בבריטניה מהקונסורציום הצפוני של הממלכה המאוחדת (NCUK).

    • Hangzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    פתח את היכולת שלך למצוא פתרונות חדשניים ומעשיים לשיפור חיי היומיום, להתחבר טוב יותר לעולם ולעצב את העתיד של חדשנות, קיימות, מחשוב ויזמות. תכנית התואר הראשון שלנו בהנדסת אלקטרוניקה ומידע מכסה מגוון רחב של נושאים - כולל מיקרואלקטרוניקה, פוטוניקה, רשתות תקשורת, ארכיטקטורת מחשבים, רובוטיקה, בינה מלאכותית, תורת בקרה ואלקטרוניקה כוח.

    • Jiaxing, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, סִינִית

    דבקות בפילוסופיית ההוראה הבינלאומית ארוכת השנים של אוניברסיטת ג'ג'יאנג, תוכנית GCM מחויבת להכשרת יזמים ומנהיגים עסקיים עתידיים המשלבים ידע בין תחומי, מומחיות בניתוח פיננסי ועסקי, והבנה מעמיקה של הסביבה העסקית של סין להצטיין בסין ו להתחרות ברחבי העולם. התלמידים יסיימו מיומנות דו לשונית בסינית ובאנגלית, כישורי תקשורת חוצה תרבויות ובסיס איתן של ידע על סין.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Zhejiang Wanli University (ZWU), הממוקם Ningbo, משתרע על שטח כולל של 95 דונם והוא מורכב קמפוס Qianhu ו קמפוס Huilong.

    • Shanghai, הרפובליקה העממית של סין
    • Saint-Étienne, צרפת

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, צָרְפָתִית

    תכנית תואר ראשון המכינה אותך לניהול תפעולי עם פדגוגיה חדשנית המשלבת קורסי יסוד, עבודה קבוצתית והתמחויות בסביבה בינלאומית.

    • Beijing, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הגלובלית BBA (תואר ראשון במנהל עסקים גלובלי) כוללת לימודים חוצי תחומים וקמפוסים מרובים. תוכלו לקבל תובנה שלא יסולא בפז בגישות הניהול המערבי והמזרחי באמצעות מגוון קורסים עסקיים. תכנית חדשנית זו, שנבנתה על מומחיות סגל ואושרה על ידי AACSB ו- EQUIS, נועדה להכשיר את הדור החדש של אנשי מקצוע עסקיים שיובילו את עתיד החברות והארגונים הבינלאומיים.

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    סִינִית

    הסטודנטים יטופחו כדי לענות על הצרכים של החברה הסינית המודרנית ברחבי העולם פיתוח של הכשרה מקצועית, העוסקת בעיקר בהוראת השפה הסינית מורים סינים. בנוסף סינית השפה המדוברת יכולת השפה, התלמידים יהיו בסיס סינית מוצק ידע תיאורטי מקצועי.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    BA Arts Media Arts היא תוכנית מבוססת תרגול אינטנסיבית המונעת על ידי טכנולוגיה, בה תיצור נכסים דיגיטליים לצריכת מדיה מהמאה ה -21. התרגול שלך יכלול פוסט-פרודקשן, עיצוב תנועה, קומפוזיטציה, קידוד ואפקטים חזותיים (VFX). תידרש להיות יצירתי, אך עם מחשבה חוקרת, שמבין את הקהל ואת מגמות התקשורת העתידיות. תלמדו לנהל משא ומתן על עולם טכנולוגי מהיר במאה ה -21.

    • Nanjing, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במנהל עסקים

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין
    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, סִינִית

    טכנולוגיית תקשורת דיגיטלית כדי לפתח את הכישורים יש לי בוגרי מגוון רחב של אחריות חיתוך צולב; להקנות לתלמידים את בסיס הידע הדרוש, כך שניתן לתכנן, לפתח תוכן מולטימדיה ו

    • Qingdao, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    ישנם מעל 20,000 סטודנטים רשומים באוניברסיטת אוקיינוס ​​של סין, כוללים 4,500 תלמידי תואר שני והדוקטורט ומעל 500 סטודנטים בינלאומיים. בין 2,300 חברי הסגל יש מומחים רבים להכרה ארצית ובינלאומית ומלומדים, 8 אקדמיה של האקדמיה הסינית למדעים ואקדמיה 5 של אקדמיה הסינית להנדסה. אוניברסיטת אוקיינוס ​​של סין (להלן OUC) ממוקמת בצ'ינגדאו, נופש קיץ נודע ועיר תיירות אטרקטיבית היסטורית של יופי נוף ואקלים ממוזג.

    • Guangzhou, הרפובליקה העממית של סין
    • Zhuhai, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    יש התכנית שתי subprograms - השפה הסינית ועסקים סיניים ...

    • Liaoning Province, China, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    על המועמד להיות אזרח זר בבריאות טובה, בגילים שבין 18 ו -35, בעל דרכון בתוקף, וסיים את לימודיו במוסד שווה לתיכון בכיר הסיני.

    • Hangzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו שמה לה למטרה לטפח כישרונות שיכולים להסתגל לדרישות החברה העולמית המודרנית. הבוגרים המוסמכים יבינו את הידע הסיני הכללי, את המצב הכלכלי והמסחרי בסין.

    • Wenzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית להנדסה כימית (בינלאומית) באוניברסיטת Wenzhou University שואפת להכשיר סטודנטים המעוניינים בתחומים מסורתיים וחדשים בהנדסה כימית.