501 תואר ראשון תוכניות ב ספרד for 2024

תואר ראשון תוכניות ב ספרד for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית אידיאלית עבור השגת הבנה של עסק בכלל ואת החשיבות של חזון בינלאומי בעסקי שירות ולעסקים קטנים בפרט. תלמידים מגיעים מכל רחבי העולם כדי ללמוד את הקורס הזה בלונדון בגלל הרלוונטיות הבינלאומית שלה - אנו מציעים כעת את אותו גלובלי ממוקד בברצלונה. אתה יכול לקחת מיקום העבודה אופציונלי שלוש שנים ולחזור להשלים את שנת הלימודים האחרונה כשנת ארבע - נותן לך יתרון בשוק העבודה בוגר.

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חוויה ייחודית, בינלאומית, סוחפת המבוססת על ידע טכני מתקדם וטיולי לימודים מחכה לסטודנטים הלומדים לתואר באדריכלות. עם 40 קורסים, 10 יעדים ומשאב למידה משותף המתמקד בנסיעות, התוכנית משתרעת על פני חמש שנים.

    • Community of Madrid, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון באמנויות בלימודים בינלאומיים הוא תכנית רב-תחומית המכינה את הסטודנטים להיות מנהיגים בקהילה גלובלית יותר ויותר תלויה הדדית. מגמה רב-תחומית זו מלמדת אותנו לבחון באופן ביקורתי את ענייני העולם ולעסוק בתארים מתקדמים ו/או בקריירה במשפט בינלאומי, דיפלומטיה, פוליטיקה ועסקים.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-BBA והבוגר העולמי בבינה מלאכותית לעסקים עוקבים אחר מתכונת התואר הראשון הבינלאומי, מתכונת הלימודים המקובלת ביותר בעולם, ומוכרת על ידי חברות בינלאומיות. בהתאם להתמחות שבחרת, סטודנטים עשויים להיכנס לשוק העבודה מיד לאחר התואר או שהם יכולים להמשיך ללימודי תואר שני במדעים (MSc).

    • Paris, צרפת
    • Madrid, ספרד
    • + 1 more

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעי המחשב מכין את הסטודנטים להיות מתקשרים חזקים בהקשר בינלאומי, הוגים אנליטיים וביקורתיים עם ידע מתמטי, מחשוב וניתוח נתונים מוצק וכישורי קבלת החלטות ופתרון בעיות, ואחראים חברתית עם התמקדות ברורה ב קיימות.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במנהל עסקים הוא תוכנית חדשנית בת 3 שנים שנועדה לצייד את הסטודנטים עם מיומנויות חדשניות וניסיון בעולם האמיתי כדי להפוך למובילים בנוף העסקי המתפתח ללא הרף.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, צָרְפָתִית, ספרדית

    התואר הראשון בניהול מ-TBS Education הוא תואר רשמי באוניברסיטה צרפתית להשכלה גבוהה במנהל עסקים ומנהל עסקים בינלאומיים, במיוחד בניהול ושיווק. התואר במנהל עסקים בינלאומי זה מיועד לסטודנטים שסיימו את השכלתם התיכונית, מצייד אותם בכל המשאבים של בית ספר מוביל לעסקים מוסמך. זה גם מספק לבוגרים משטח השקה להצליח בעולם המקצועי.

    • Paris, צרפת
    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו מזמינים אתכם להיכנס לעולם שבו הספורט וערכיו נמצאים בכל מקום. היכנס לעולם של יצרים, רגשות ותחושות. השתלב בשוק שלא מפסיק להמציא את עצמו מחדש. בחירה ב-AMOS פירושה הצטרפות לבית הספר החלוץ לניהול ספורט באירופה אשר מאז 2007 מלווה את תלמידיו הנלהבים בהצטרפות לענף הספורט. אנו מציעים קורסי הכשרה המובילים להסמכות מוכרות ברמה גבוהה.

    • Marbella, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון במלונות ואירוח המוצעים על ידי Schellhammer Business School נועד לא רק להתכונן לקריירה מרגשת בענף הכנסת אורחים, אלא גם מציע גמישות מרבית של אפשרויות לימוד. מודולים ברמה 4 והטלות של תכנית זו (120 נקודות זכות) שוות ערך לשנה הראשונה לתואר אוניברסיטאי והמודולים והמטלות ברמה 5 (120 נקודות זכות) שוות ערך לשנה השנייה לתואר אוניברסיטאי, הסטודנטים יכולים לבחור להשלים שנה שנייה ו / או שלישית ואחרונה ללימודי תואר ראשון Schellhammer Business School , בקמפוס בבית Schellhammer Business School או באוניברסיטה בבריטניה. קיימות גם מגוון אפשרויות למידה מרחוק חלופית. כל מודול מורכב מכ- 40 שעות לימוד מודרכות של חומר עם 30-50 שעות נוספות של חומר לימוד אופציונלי. חומרים אלה כוללים תרגילים מומלצים, קריאות מומלצות ומשאבים באינטרנט.

    • Málaga, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    התוכנית הבינלאומית לניהול מלונות מיועדת למועמדים שעברו בהצלחה את לימודי Baccalaureate ומטרתה להכשיר אנשי מקצוע עתידיים בניהול תפעולי לכל מחלקת מלונות.

    • Geneva, שווייץ
    • Barcelona, ספרד
    • + 1 more

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו נועדה לתת לתלמידים את הכלים להבין את ההזדמנויות והאתגרים של השוק העולמי. התלמידים לומדים את היסודות של אסטרטגיות עסקיות בינלאומיות וניהול עסקי רב-תרבותי, תוך גישה עסקית לקראת גלובליזציה.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    הנדסת מכונות עוסקת בתכנון, פיתוח וייצור של ציוד, מערכות ומכונות לייעול תהליכים בתעשיות, תוך התחשבות תמיד בהשפעה הכלכלית והסביבתית של פעילותה.

    • Municipality of Las Palmas, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוך 3 שנים בלבד ללמד מלא באנגלית אתה יכול לקבל את התואר הראשון שלך במנהל עסקים, ללמוד שנתיים אצלנו ב-CIBS בלאס פלמאס היפה, ולסיים את השנה השלישית שלך בהתמחות לפי בחירתך באחת מהאוניברסיטאות השותפות שלנו ב בריטניה, אירלנד, צרפת וקנדה. אתה עשוי להתמחות בעסקים בינלאומיים, פיננסים, שיווק, משאבי אנוש, בנקאות ומימון, תקשורת עסקית בינלאומית, בין היתר.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בניהול תיירות ואירוח הוא תואר אוניברסיטאי בן 4 שנים (240 ECTS) אשר מכשיר מנהלים עתידיים בתחום התיירות והאירוח. הוא משלב פיתוח מיומנויות לניהול והובלת חברות עם פיתוח מיומנויות הקשורות לאירוח.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית התלת שנתית של ESEI לתואר ראשון (BA Hons) מכינה את הסטודנטים לתואר ראשון לקריירה מצליחה במגוון רחב של תעשיות ומוסמכת על ידי אוניברסיטת אנגליה רוסקין (בריטניה).