47 תואר ראשון תוכניות ב רוסיה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב רוסיה for 2024Filter
    • Kursk, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הסוגים העיקריים של פעילות מקצועית: פיתוח, ייצור והסמכת תרופות ותרופות פעולות ביולוגית ומכשירים רפואיים. דוגמנות והשגת מוצרים רפואיים וקוסמטיים על בסיס חפצים חיים (כולל קוסמטיקה ספורט ותוספי תזונה לתזונת ספורט). ביוטכנולוגיה של אורגניזמים צמחיים.

    • Kursk, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה העיקרית של הפעילות המקצועית של הרווק בעבודה סוציאלית נחשבת לדאגה לאיכות החיים וגילוי האפשרויות של האדם, המשפחה, החברה והעבודה הסוציאלית של האדם יכול להיחשב כשירות אישי ל לעזור לאנשים. תואר ראשון בעבודה סוציאלית מתבקש לספק סיוע ישיר לחלקים לא מוגנים מבחינה חברתית באמצעות ארגונים ציבוריים וממלכתיים, לעזור לנזקקים לעזרה רפואית או צדקה, להתגבר על משברי חיים.

    • Moscow, רוסיה
    • Saint Petersburg, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו מיועדת לסטודנטים המעוניינים בהבנת הפוליטיקה הבינלאומית והבינלאומית ותכין את הבוגרים לקריירה בממשלה וקביעת מדיניות, עסקים בינלאומיים וארגונים לא-ממשלתיים, או ללימודים נוספים.

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון ביחסים בינלאומיים הוא תכנית מקבילה הנלמדת אנגלית, המשלבת את החוזקות האקדמיות של HSE ואוניברסיטת לונדון ומאפשרת לסטודנטים לזכות בתארים רוסים ובריטים. במהלך ארבע שנים, התלמידים לומדים מגוון רחב של נושאים, כולל מדעי המדינה, היסטוריה, כלכלה ושפות זרות. בוגרי התוכנית מוכנים היטב להתחיל את הקריירה שלהם בעסקים, בשירות המדינה או באקדמיה, או להמשיך את השכלתם על ידי המשך תואר שני ברוסיה או בינלאומית.

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    האוניברסיטה לידידות "עמים רוסים מכריזה קבלה לתכנית לתואר ראשון חדשנית של מחקר רוסי לסטודנטים זרים

    • Kazan, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, גֶרמָנִיָת, צָרְפָתִית, רוּסִי, אִיטַלְקִית, סִינִית

    האוניברסיטה הרוסית המובילה להכשרת השפה הרוסית כזר מזמינה אותך להגיש מועמדות לתכנית הייחודית לתואר ראשון "רוסית כשפה זרה" שפותחה על פי המתודולוגיה של פרופסורי KIU. המתודולוגיה מוכיחה את יעילותה כבר 5 שנים. 98% מהתלמידים מסיימים את התוכנית בהצלחה. השיטות הייחודיות מניחות שימוש בשפת האם שלך בתחילת הלימודים. אתה לא צריך לדעת שום שפת מתווך ללימודים. כל הפרופסורים הם בוחנים בינלאומיים מוסמכים המתאמנים ונבחנים למטרות שונות בשפה הרוסית כשירות זר (A0-C2). בשנה האחרונה התלמידים יכולים לעבור את הבחינה הבינלאומית הממלכתית בשפה הרוסית כמיומנות זרה ללא תשלום. לתעודה זו תקופת תוקף בלתי מוגבלת ומאשרת את רמת הבוגרות של הבקיאות בשפה הרוסית בכל מדינה. התוכנית מתאימה לכל מי שמתעניין בשפה הרוסית ובלימודי רוסית. הבוגרים יכולים לעבוד כמתורגמנים ומורים לקורסי בלשנות בכל מדינה. התוכנית מכוונת לשליטה של מיומנויות לשוניות מיוחדות בשפה הרוסית על ידי סטודנטים זרים. ההכשרה מכוונת לשליטה בידע תיאורטי ומיומנויות מעשיות בתחום השפה הרוסית להמשך שימוש מקצועי בתרגום והתמחות פדגוגית בעבודה עם קהלים זרים.

    • Moscow, רוסיה
    • Saint Petersburg, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת התכנית להכשיר מומחים אשר אוספים ומעבדים נתונים תוך שימוש בטכנולוגיה ומתודולוגיה עדכניות. סטודנטים בשנה הראשונה לומדים מדעי הרוח, מדעי החברה וכמה קורסים נוספים המסייעים להם לפתח חשיבה ביקורתית, מיומנויות מעשיות ומתודולוגיה של מחקר סוציולוגי.

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    האוניברסיטה לידידות "עמים רוסים מכריזה קבלה לתואר הראשון והתכנית השני" רוסיה ואזורים השכנים "בתחומים של אימון

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    מטרת התכנית היא להכין את הבוגרים למגוון פעילויות מקצועיות כגון קבלת החלטות ניהוליות, חקר שוק, ניתוח פיננסי וחשבונאות, תקשורת ניהולית ועוד. התכנית שמה דגש על ההיבטים הבינלאומיים של ניהול ועשיית עסקים בסביבת שוק גלובלית. ההוראה מועברת ברוסית (שנה א' ושנה ב') ואנגלית (שנה ג' ושנה ד').

    • Kazan, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית מכינה מנהיגים, מנהלי צמרת ברמה גדולה. הכשרה מוכוונת פרויקטים מכוונת לפיתוח יכולות מפתח הדרושות למנהלים מודרניים בסביבה העסקית הבינלאומית. תשומת לב רבה מוקדשת לקורסים עסקיים מסורתיים, ייחודיות הסביבה הכלכלית הבינלאומית, כמו גם התפתחות אישית, המהווה יתרון בפרקטיקה החינוכית.

    • Novosibirsk, רוסיה

    בקמפוס

    רוּסִי

    כחלק מהתמחות זו, התלמידים שקועים לחלוטין בתהליך יצירת תכניות רדיו בז'אנרים שונים: עלוני חדשות, תוכניות אנליטיות, תוכניות שיחה, מהדורות מוסיקה בין היתר. כל סטודנט יכול לנסות את עצמו ככתב, מנחה, עורך או מהנדס קול. המדריכים המלמדים בתוכנית זו מתרגלים עיתונאי רדיו, מהנדסי קול ועורכים העובדים בתחנות הרדיו בנובוסיבירסק.

    • Irkutsk, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    רוּסִי

    התוכנית מתמקדת בהכשרה מומחית בתחום הבלשנות (השפה הרוסית), בתקשורת בין-לשונית ובין-תרבותית, וכן בתחום טכנולוגיות המידע החדשות. התוכנית מיועדת רק לאזרחים זרים.

    • Irkutsk, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כיום כל המדינות נוטות לפתח ולחדש את ציי המטוסים שלהן. תכנית תואר ראשון מודרנית זו מכינה מומחים מוסמכים בתחזוקת ציוד תעופה, המתמקדות בשיפור מתמיד של טכנולוגיות לתיקון ותפעול ציוד תעופה, המביאות לפיתוח יציב של חברות התעופה.

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    רוּסִי

    התכנית מיועדת להכשרת מומחים בתחום ההידרופכניקה, ההידרופנאומטיקה ומנועים ייעודיים. ההכשרה החינוכית מכסה הידרומכניקה יישומית, משאבות וטורבינות הידראוליות, הנעות הידראוליות למטרות שונות, הנעות פניאומטיות, רובוטיקה, מכטרוניקה. כמו כן, הסטודנט לומד פיתוח, מחקר ותחזוקה של מנועי בעירה פנימית והדדיות יעילים במיוחד, ידידותיים לסביבה, מנועים עם אספקת חום חיצונית לרכבי יבשה, מים ואוויר, תחנות כוח קרקע, תת-מימיות וחלל, אמצעי מיכון קטנים. .

    • Korolyov, רוסיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    רוּסִי

    ההתמחות מיועדת להכשיר אנשי מקצוע מוסמכים מאוד בעלי כישורים לביצוע פעילויות אומנותיות, יצירתיות ופרויקטים, העונים על צרכים שימושיים וצרכים אנושיים אסתטיים בתחומי פעילות יישומים, הנקבעים על ידי פרופיל ההדרכה.