74 תואר ראשון תוכניות ב חינוך לגיל הרך ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב חינוך לגיל הרך ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למחנך מורשה ועבוד עם תינוקות, פעוטות וילדים צעירים עם מוגבלות מלידה ועד גיל שש. התואר המקוון המקוון של Southwest Minnesota State University במדעים בחינוך מיוחד לגיל הרך הוא מוסמך על ידי מועצת הרישוי והתקנים המקצועית של מחנכים של מינסוטה וכולל ניסיון בהוראה של סטודנטים בפיקוח במשך סמסטר. אתה יכול לסיים את התוכנית שלך תוך שנתיים עד ארבע שנים תוך כדי למידה מפקולטה מומחים בתחום.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכוננו לעבוד עם ילדים עד גיל 8 עם תואר ראשון מקוון של אוניברסיטת מזרח אורגון בחינוך לגיל הרך, מדורג במקום הראשון באורגון ובמקום ה-16 במדינה. תוכנית לימודים זו ללא רישיון פותחת דלתות לקידום הוראה, ניהול או קביעת מדיניות בהקשרים מרובים.

    • Longmeadow, ארצות הברית

    זמן מלא

    42 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    למדו את השיטות המומלצות לקידום בריאות הנפש והרווחה הפיזית של הילדים באמצעות התואר הראשון המקוון באוניברסיטת מערב אלבמה למדעים בהתפתחות לגיל הרך. התוכנית המיועדת לאנשי מקצוע עובדים, תכין אותך לקריירה משמעותית בחינוך לגיל הרך.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    סיימו את התואר באופן מקוון בתואר ראשון בהתפתחות ילדים באוניברסיטת קונקורדיה, סנט פול כדי ללמוד את ההתפתחות החברתית, הרגשית והפיזית של ילדים, תינוקות ופעוטות ושיטות מתאימות בחינוך לגיל הרך. הפוך למורה לגיל הרך או מנהל מעונות יום בתכנית העונה על תקני NAEYC.

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השלם שש התמחויות שדה לפני שאתה מלמד (10 או 12 שבועות כל אחת) בהיקף כולל של 360 שעות בכיתות אמיתיות. בכל אחד מששת הסמסטרים הללו, תבלה יום שלם אחד בכל שבוע (שלישי) בבית הספר להתמחות שלך: שנה א' - השמה בבית ספר קתולי; שנה ב' - השמה בחינוך מיוחד (סמסטר) והשמה עירונית (סמסטר אחד); ג'וניור ובוגרים - שיבוץ ברמה/תחום ההתמחות שבחרת.

    • Lacey, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון בחינוך לגיל הרך (ECE) של UC Online מציע תוכנית לסירוגין ולשפר את החוויה החינוכית של לידה - גיל 5 של מחנכים. תוכנית זו נועדה להתבסס על כישורי תואר נלווים כדי לחזק את יכולתם של אנשי מקצוע לעצב וליישם סביבות למידה מתאימות התפתחותית לילדים מגיל לידה - גיל 5. בין אם אתה בגן ילדים, תוכנית ראש התחלה, מרכז טיפול בילדים, סביבת טיפול בילדים משפחתית. , או סתם מעוניין להתחיל בתחום, התוכנית המקוונת שלנו מספקת את הגמישות והנגישות הדרושים לך. הקורסים שלנו נותנים לך מידע ואסטרטגיות שתוכל ללמוד היום וליישם בכיתה מחר! תואר זה אינו מוביל לרישיון טרום-גן - דרגה 5.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    היה המורה הראשון בחייו של מישהו. למדו על האופן בו ילדים צעירים מתפתחים ולומדים ועל הכישורים והתובנות הנדרשים להוראה יעילה של הצעירים.

    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה נרגש ומלא השראה ללמד ילדים צעירים, התוכנית שלנו לתואר ראשון בחינוך לגיל הרך (PreK-Grade 3) בסטיבנסון יכין אותך להשפעה חיובית על הלמידה והחיים של ילדים צעירים.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון זה בלימודים בין-תחומיים מציע אישור בחינוך לגיל הרך (PreK-3) והסכמה משנית באנגלית כשפה שנייה (ESL). התואר מכין את הסטודנטים להיות מורים מוכשרים וחומלים של תלמידים צעירים ובעלי מחסומי שפה, ומספק להם את הבסיס החזק וההתערבות המוקדמת הדרושים להם כדי להצטיין בלמידה.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Stephens College מספקת חוויות הוראה ממקור ראשון החל מהסמסטר הראשון שלך. בתכנית מוטמע בית הספר למעבדה של בית הספר לילדים שלנו, המאפשר לתלמידים לפתח כישורי הוראה החל מהסמסטר הראשון שלהם בסביבה בית ספרית אותנטית.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כתלמיד במחלקת החינוך של Thiel College , תתנסה בתכנית לימודים מודרנית ומרגשת המבוססת על המחקר העדכני ביותר של "בתי ספר יעילים", הכוללת אסטרטגיות הוראה הוראה המבוססות על עבודתם של בוב מרזאנו, ג'יי מקטיגה, גרנט וויגינס ועוד. מובילים כיום בתחום החינוך.

    • Adrian, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בסיינה הייטס, תוכנית הלימודים מכסה את הצמיחה, הלמידה וההתפתחות של ילדים בשלוש קבוצות גיל שונות: תינוק עד פעוט, קדם יסודי ויסודי. התוכנית מציעה איזון של תיאוריה חינוכית והתנסות מעשית. התלמידים מתבוננים ועובדים באופן קבוע עם ילדים בבתי ספר ובמרכזים להתפתחות הילד.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מורים מצטיינים הם בעצמם תוצרים של חינוך יוצא מן הכלל. הם באים מהכנה בתכנית המתגמלת הישגים לימודיים, מדגישה את חשיבותו של כל תלמיד כפרט, ומבוססת על שליטה בתיאוריות הלמידה וההוראה.