178 תואר ראשון תוכניות ב הוראה ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הוראה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למחנך מורשה במינסוטה והתכונן לעבודה עם לומדי השפה האנגלית בכיתות כיתה י"ב-12 עם תואר ראשון במדעים של Southwest Minnesota State University בהוראת אנגלית כשפה שנייה. סיים את התוכנית שלך בעוד שנתיים עד ארבע שנים וקבל תואר המוסמך על ידי מועצת הרישוי והתקנים המקצועית של מינסוטה. בוגרי תוכנית זו זכאים לרישוי במינסוטה עבור K-12 TESL.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה-BFA לחינוך לאמנות מספקת Pathway כדי להפוך למורה לאמנות בכיתות, מוזיאונים ותוכניות אמנות מבוססות קהילה. תוכלו להיחשף למגוון רחב של אמנות חזותית ומדיה עיצובית, תוך פיתוח רוחב ועומק של ידע ומיומנות. באמצעות שיעורי קורס ועבודת שטח, תלמד כיצד לפתח תוכניות לימודים ומערכי שיעור מוצלחים עבור מגוון רחב של קהלים.

    • Lacey, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מחפש דרך להשתמש בתשוקה שלך לכושר גופני בקריירה לעזור לאחרים? מדעי הפעילות הגופנית עשויים להיות המגמה הנכונה עבורך.

    • Hammond, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז זה מיועד לתלמידים שרוצים ללמד ביולוגיה בתיכון. המטרה החינוכית הכוללת של התכנית לתואר ראשון במדעי הביולוגיה היא לספק לסטודנטים בסיס רעיוני בביולוגיה ובסיס מיומנויות הדרושות לבניית קריירה מצליחה בתעשייה או בעסקים או כדי להצליח בלימודי תואר שני או בבית ספר מקצועי.

    • Lynchburg, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Liberty University ייתן לך את הכלים הדרושים לך כדי לעזור לילדים להצליח במסע החינוכי שלהם. תואר זה יכול להכין אותך ליישם שיטות מומלצות ותיאוריות שיכולות לסייע לתלמידיך לצמוח ולשגשג.

    • Lamoni, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמת חינוך גופני ובריאות מגרייסלנד מכינה את התלמידים להפוך למנהיגים ולמודלים לחיקוי כשהם מלמדים דורות חדשים של תלמידים את החשיבות של בריאות גופנית ותנועה.

    • Nashville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Treveccaתואר ראשון במדעים בחינוך פיזיקה מצייד את התלמידים בבסיס הדרוש כדי להפוך למורים יעילים ומרתקים בכיתות ו' עד יב'. התוכנית מציעה הזדמנויות מחקר ייחודיות ולמידה מעשית, כולל מחקר קרוב לחלל, מיקרוסקופיה אלקטרונית, אלקטרוניקה דיגיטלית ומעורבות בטלסקופ סולארי.

    • Waukesha, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אורח חיים בריא ופעיל הוא יותר מסתם אימון בחדר כושר או עיסוק בספורט. הרגלים בריאים שנשארים איתנו בשנותינו הבוגרות נוצרים כשאנחנו צעירים. למורים לחינוך גופני ובריאות יש את היכולת ליצור רשמים מתמשכים על התלמידים שהם מלמדים. אם אתה נהנה מבריאות, כושר ומשתף את הידע שלך עם ילדים ומבוגרים צעירים, או שואף לקריירה כמנהל אתלטיקה או תפקיד אדמיניסטרטיבי בתיכון, עליך לשקול מגמה לחינוך גופני ובריאות.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Stephens College מספקת חוויות הוראה ממקור ראשון החל מהסמסטר הראשון שלך. בתכנית מוטמע בית הספר למעבדה של בית הספר לילדים שלנו, המאפשר לתלמידים לפתח כישורי הוראה החל מהסמסטר הראשון שלהם בסביבה בית ספרית אותנטית.

    • Abilene, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    באמצעות לימוד ויישום פילוסופיה, שיטה ותרגול, תלמידי חינוך למוסיקה ערוכים לייעוד בכיתה המוסיקה בבית הספר הציבורי. באמצעות ניסיון אינטנסיבי בכיתה ובהרכב, המחלקה לחינוך מוזיקלי מעניקה לסטודנטים כישורים הדרושים ליכולת מקצועית.

    • Bolivar, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    יש לך תשוקה להוראה?האם אתה נהנה להוביל פעילויות פנאי עם ילדים?האם אתה מעוניין להיות מורה להתעמלות או מאמן?תואר החינוך הגופני של SBU יכין אותך להיות מורה לחינוך גופני בבתי ספר יסודיים או תיכוניים.כשתסיים עם תואר בחינוך גופני מ-SBU, תקבל הסמכה ללמד PE בכל הרמות, K-12, מה שמעניק לך גמישות רבה בעת חיפוש הזדמנויות קריירה.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקת החינוך מספקת לתלמידים הזדמנות לקבל בסיס איתן במרכיבי החינוך התיכוני. כתלמיד במחלקת החינוך Thiel College , התלמידים יתנסו בתוכניות חינוך איכותיות המבוססות על המחקר העדכני ביותר של "בתי ספר יעילים" הכולל אסטרטגיות הוראה הוראה המבוססות על עבודתם של רוברט מרזאנו, ג'יי מקטיגה, גרנט וויגינס, שרלוט דניאלסון, ומנהיגים עכשוויים נוספים בתחום החינוך. עבוד עם התלמידים כדי לשפר את כישורי התקשורת הכתובה שלהם ולעזור להם לפתח הבנה ואהבה לספרות וכתיבה אנגלית.

    • Binghamton, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Adrian, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים המתמחים בחינוך מוזיקלי יוכלו לסיים את התואר תוך ארבע שנים. מעט מאוד תוכניות מסוגלות להציע זאת. כאן בסיינה הייטס, יש לנו תוכנית קטנה וגמישה שמסוגלת לעשות זאת. עם הנושא של "מחויבים למצוינות", המחלקה למוזיקה של SHU רוצה שתלמידיו יקבלו את הרקע והניסיון ללמד במגוון תחומים, כולל אינסטרומנטלי וכוראל.

    • Aberdeen, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקת המוזיקה של NSU תעזור לך לצמוח כמוזיקאי תוך הכנתך להצטיין בקריירת החלומות שלך כמורה למוזיקה. בתור מגמת מוזיקה של NSU, אתה יכול ללמוד: ללמד מוזיקה לתלמידי K-12; לבצע וליצור מוזיקה; ולפתח את ההבנה וההערכה של התלמידים לאמנות המוזיקה. הדגש האינסטרומנטלי הוא בשבילך אם אתה רוצה ללמד מוסיקה אינסטרומנטלית ב-K-12 ולפקח על תוכניות מוזיקה בבית הספר. יעודדו אותך לקחת קורסים ווקאליים כדי לחזק את המוזיקליות שלך.