9 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב טורקיה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב טורקיה for 2024Filter
    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה אזרחית (CE) שואפת להבין את התפתחויות הציביליזציה עם המצאת מתודולוגיות עיצוב חדשניות הנדסיות, אלגוריתמים, ניהול ונהלים. החינוך להנדסה אזרחית מספק ליסודות איתנים ובר קיימא אתגרים עדכניים לפתרון הבעיות הקשורות לשירותים חברתיים ואזרחיים בענפי הבנייה, התחבורה, הסביבה והאנרגיה.

    • Turkey Online, טורקיה

    זמן מלא

    למידה מרחוק, בקמפוס

    טורקי

    מחלקת ההנדסה האזרחית כוללת בנייה, הידראולי, תחבורה וידע גיאוטכני, כמו גם יסודות על הנדסה האזרחית. העיקרון של המחלקה הוא לפתח את היצירתיות של התלמידים, ללמד אותם איך לעשות מחקר, תכנון, תכנית, וליישם.

    • Ankara, טורקיה

    בקמפוס

    המשימה שלנו היא לאפשר לתלמידים שלנו כדי להשיג את הידע הדרוש והכישורים בתחומים מדעיים וטכניים הקשורים בפועל להנדסה אזרחית

    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית להנדסה אזרחית ב- Altinbas University נועדה לאפשר לתלמידים לפתח תחומי עניין משלהם ולהתקדם בקרב עמיתיהם עם תוכנית לימודים גמישה הכוללת גם מספר רב של קורסי בחירה.

    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה אזרחית מתמקדת בחינוך ובמחקר על תכנון, ניתוח, בנייה ובקרה של מערכות מבניות כמו מבנים, סכרים, שדות תעופה, גשרים, מנהרות וכו '. המחלקה להנדסה אזרחית כוללת שש חטיבות: הנדסת מבנים, הידראוליקה, תחבורה, גיאוטכניקה, ניהול בניה וחומרים מבניים. התוכנית לתואר ראשון של המחלקה להנדסה אזרחית החלה בשנת הלימודים 2011-2012. תוכנית התואר הראשון של המחלקה להנדסה אזרחית הינה 240 נקודות זכות, תוכנית בת 4 שנים המורכבת משמונה סמסטרים, שלכל אחד מהם עומס עבודה של 30 ECTS. ECTS אחד שווה 25.5 שעות עומס סטודנטים לסמסטר. בעוד שבשנתיים הראשונות של התוכנית, קורסים מתמטיים ומכניים מכוסים בשנה השלישית והרביעית של התכנית נלמדים הנושאים הבסיסיים של תחום ההנדסה האזרחית. המחלקה שלנו בולטת בזכות הדגש שלה על גיאוטכניקה - הנדסת מבנים - אינטראקציה הידראולית וניהול בניה. שפת ההוראה במחלקה שלנו היא טורקית.

    • Maslak, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תואר ראשון במדעים בהנדסה אזרחית תוכנית באוניברסיטת MEF University היא לחנך את הבוגרים בהצלחה לעקוב אחר מטרות הקריירה המקצועית שלהם בהנדסה אזרחית ו / או בתחומים הקשורים. זה יושג על ידי הכנת אותם עם בסיס חזק במתמטיקה, מדעי והנדסה מיומנויות נדרש לנתח ולתכנן מבנים הנדסה אזרחית.

    • Ankara, טורקיה

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגרי התוכנית להנדסה אזרחית של TEDU צריכים לפתור בעיות הנדסה אזרחית בהקשר חברתי גדול יותר. הם יהיו בעלי התנהלות מקצועית ואתית ויוכלו ליישם ידע, חשיבה חזקה ומיומנויות כמותיות לתכנון ויישום פתרונות יצירתיים וברי קיימא.

    • Gaziantep, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כדי להצליח, מהנדסים אזרחיים חייבים ליצור יצירתיות ומקוריות עם הבנה מעמיקה של נושאים טכניים, כמו גם תחומים רחבים יותר כגון קיימות, תכנון וניהול.

    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה אזרחית היא ללא ספק אחת הדיסציפלינות ההנדסיות הוותיקות ביותר. היא עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של הסביבה הפיזית והטבעית, כולל מבנים, כבישים, גשרים, סכרים ותעלות.