4 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב מצרים for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב מצרים for 2024Filter
    • Cairo, מצרים

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לספק תוכנית חדישה המשקפת גמישות בשינוי כדי להתאים לקצב המהיר של טכנולוגיות מתפתחות המועסקים בתעשיית ההנדסה האזרחית, ולהשיג את היעדים המרכזיים של BUE והפקולטה לקידום התפתחות תרבותית, כלכלית, חברתית וטכנולוגית באמצעות בוגרי הנדסה אזרחית מוכשרים, משכילים לסטנדרטים האקדמיים הטובים ביותר בבריטניה, שהם לומדים עצמאיים.

    • Cairo, מצרים

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ההנדסה האדריכלית מספקת ידע מיומנות ומיומנויות משוכללות המשקפות קצב גמיש כדי להתאים את הצמיחה המהירה של טכנולוגיות מתפתחות המועסקים בתעשיות אדריכלות, הנדסה ובנייה כדי לענות על דרישות השוק הלאומי, המזרח התיכון וצפון אפריקה. לפיכך, השגת המטרה של BUE והפקולטה להנדסה כדי לקדם את הפיתוח התרבותי, הכלכלי, החברתי והטכנולוגי באמצעות בוגרי הנדסה אדריכלית מסוגל, משכיל בסטנדרטים האקדמיים בבריטניה הטוב ביותר.

    • Beni Suef, מצרים

    אנגלית, אווסטן

    להיות שירותי חינוך ייחודיים הוליסטיים ומחקר יישומי לשרת את הקהילה ואת סביבת הפיתוח בתחומי ההנדסה השונים.

    • Cairo, מצרים

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לספק תוכנית חדישה המשקפת גמישות בשינוי כדי להתאים לקצב המהיר של טכנולוגיות מתפתחות המועסקים בענף הבנייה, ולהשיג את היעדים המרכזיים של BUE ושל הפקולטה לקידום התפתחות תרבותית, כלכלית, חברתית וטכנולוגית באמצעות הנדסת בניין ובנייה בוגרת, משכילים לסטנדרטים האקדמיים הטובים ביותר בבריטניה, שהם לומדים עצמאיים.